உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں وکشمیر: کمپیوٹر پر ایک کلک کرنے سے نکل سکتا ہے تمام کاموں کا ڈاٹا، ایل جی منوج سنہا نے کیا بڑا دعویٰ

    جموں وکشمیر: کمپیوٹر پر ایک کلک کرنے سے نکل سکتا ہے تمام کاموں کا ڈاٹا، ایل جی منوج سنہا نے کیا بڑا دعویٰ

    جموں وکشمیر: کمپیوٹر پر ایک کلک کرنے سے نکل سکتا ہے تمام کاموں کا ڈاٹا، ایل جی منوج سنہا نے کیا بڑا دعویٰ

    لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے کہا کہ یونین ٹیریٹری انتظامیہ پورے گورننس ڈھانچے کو شفاف اور عوام کی رسائی کے لیے تمام ضروری اقدامات کر رہی ہے۔ ہر شہری اب بٹن کے کلک پر اپنے علاقے یا یونین ٹیریٹری کے کسی بھی حصے میں کام کی نوعیت اور حد تک تفصیلات تک رسائی حاصل کر سکتا ہے۔ عوام کو یہ جاننے کا حق ہے کہ ان کے علاقے میں ترقیاتی کاموں پر کتنی رقم خرچ ہو رہی ہے اور کیا یہ منصوبہ وقت پر مکمل ہو رہا ہے۔

    • Share this:
    sجموں: جموں وکشمیر میں مجموعی ترقی کو عمل میں لانے کے لئے عوامی شراکت کو آگے بڑھانے کے لئے ایک بڑی پہل کے تحت، جموں وکشمیر حکومت نے’جنتا کی اسکیم جنتا کی بھاگیداری‘ مہم شروع کی ہے۔ اس اقدام کا مقصد جن بھاگیداری کو مضبوط کرنا اور اسے صاف و شفاف حکومت کا لازمی حصہ بنانا ہے، اس پروجیکٹ کی منصوبہ بندی اور عمل درآمد کے پورے عمل کو عام لوگوں کے لیے کھلا رکھا جائے گا، جو پروجیکٹوں کے حتمی مستفید ہوں گے اور عوام کو کافی معلومات فراہم کی جائیں تاکہ وہ دیکھ سکیں کہ قواعد و ضوابط کے مطابق فیصلے کئے جاتے ہیں۔

    لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے کہا کہ یونین ٹیریٹری انتظامیہ پورے گورننس ڈھانچے کو شفاف اور عوام کی رسائی کے لیے تمام ضروری اقدامات کر رہی ہے۔ ہر شہری اب بٹن کے کلک پر اپنے علاقے یا یونین ٹیریٹری کے کسی بھی حصے میں کام کی نوعیت اور حد تک تفصیلات تک رسائی حاصل کر سکتا ہے۔ عوام کو یہ جاننے کا حق ہے کہ ان کے علاقے میں ترقیاتی کاموں پر کتنی رقم خرچ ہو رہی ہے اور کیا یہ منصوبہ وقت پر مکمل ہو رہا ہے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا، ’میں چاہتا ہوں کہ حکومت کی طرف سے لیا جانے والا ہر فیصلہ مناسب وقت کے اندر عوام کی خدمت کے لئے ہو اور اسے مساوات اور جامعیت کے قانون پر عمل کرنا چاہیے۔

    قابل ذکر بات یہ ہے کہ جموں وکشمیر اخراجات کے انتظام میں اصلاحات کو نافذ کرنے میں آگے بڑھنے میں ملک میں پہلے نمبر پر ہے اور ایک ایک پیسہ کا حساب عوامی ڈومین میں دستیاب کرایا گیا ہے، بجٹ کی تیاری اور اجازت کے لئے ایک آن لائن کمپیوٹرائزڈ ویب پر مبنی ایپلی کیشن ہے۔ یہ وسائل کے آن لائن بہاؤ کو قابل بناتا ہے اور محکمہ اس سسٹم کے ذریعے اپنے فیلڈ دفاتر کو فنڈز مختص کرسکتے ہیں۔ یہ بجٹ کی منصوبہ بندی اور اخراجات کے آڈٹ کے لئے قابل اعتماد، درست اور بہتر نگرانی کے کنٹرول کی حمایت کرتا ہے۔ اس کے علاوہ دستی بجٹ سازی کے عمل کے مقابلے میں اکاؤنٹس کی حقیقی وقت میں مفاہمت جس میں شفافیت کا فقدان ہے۔ اسی طرح، جموں وکشمیر کی حکومت نے شہریوں کو ان کے علاقوں میں لاگو کئے جانے والے کاموں یا پروجیکٹوں کی نگرانی کرنے کے قابل بنا کر کاموں کی انجام دہی میں شفافیت لانے کے لئے با اختیار بنانے کا آغاز کیا ہے۔ ترقی کے عمل میں شراکت دار اس پلیٹ فارم پر دستیاب معلومات کو جان بھاگیداری کی روح کے مطابق اخراجات کے نتائج کو بہتر بنانے کے لئے بروقت آراء کا اور تجاویز کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ویب پورٹل جوکہ یوٹی میں انجام دیئے جانے والے تمام کاموں کی میزبانی کرتا ہے، اس لئے ڈیزائن کیا گیا ہے کہ ہر انفرادی پروجیکٹ کے لئے فنڈز کے بہاؤ کو حقیقی وقت کی بنیاد پر عمل میں لایا جائے۔

    عام لوگوں کی حوصلہ افزائی، تعلیم اور با اختیار بنانے پر توجہ مرکوز کرے گا تاکہ کسی علاقے/گاؤں میں آن لائن دستیاب تمام جاری کاموں کی تفصیلات تک رسائی حاصل کی جاسکے اور معلومات کو استعمال کرنے کے لیے حکومت کو زیادہ سے زیادہ جواب دہی لانے میں مدد فراہم کرے گی، اس کے علاوہ اسٹیک ہولڈرز کی زیادہ سے زیادہ شرکت۔ ان کے علاقے میں ترقی کا عمل جاری ہے۔انٹرایکٹو پورٹل (www.beamsjk.gov.in) عوام کو جموں و کشمیر میں جاری کسی بھی کام کے بارے میں اپنی رائے دینے کا موقع فراہم کرتا ہے، جس سے شہریوں کو اپنے علاقے کی ترقی میں براہ راست حصہ لینے کا اہل بناتا ہے۔آج تک، پورٹل تقریباً 12200 کروڑ روپے کی مجموعی لاگت سے یونین ٹیریٹری میں 33099 کاموں کی میزبانی کرتا ہے جس میں گاؤں کی سطح تک کی مائیکرو تفصیلات ہیں۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: