ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

جموں کشمیر: ایل جی منوج سنہا نے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی آن لائن خدمات کا آغاز کیا

امرناتھ یاترا دوسرے سال بھی کووڈ-19 کی وجہ سے ملتوی ہوگئی، جس سے عقیدت مندوں کو بہت مایوسی ہوئی، لیکن کووڈ کے سبب انتظامیہ نے جو یاترا ملتوی کرنے کا فیصلہ لیا تھا، اُس کا کافی لوگوں نے خیرمقدم کیا۔

  • Share this:
جموں کشمیر: ایل جی منوج سنہا نے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی آن لائن خدمات کا آغاز کیا
ایل جی منوج سنہا نے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی آن لائن خدمات کا آغاز کیا

سری نگر: امرناتھ یاترا دوسرے سال بھی کووڈ-19 کی وجہ سے ملتوی ہوگئی، جس سے عقیدت مندوں کو بہت مایوسی ہوئی، لیکن کووڈ کے سبب انتظامیہ نے جو یاترا ملتوی کرنے کا فیصلہ لیا تھا، اُس کا کافی لوگوں نے خیرمقدم کیا۔ یاترا ملتوی ہونے کی وجہ سے عقیدت مند کافی مایوس نظر آرہے تھے۔ گورنر انتظامیہ نے لوگوں کی شردھا (عقیدت) کو دیکھتے ہوئے امرناتھ جی کی مقدس غفا سے ورچوئل موڈ پر آرتی دکھانے کا فیصلہ لیا تھا، اُس سے عقیدت مند کافی خوش نظر آرہے ہیں۔ اسی کے مدنظر امرناتھ کے عقیدت مندوں کو ذاتی تجربہ فراہم کرنے کے لئے، لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی مختلف آن لائن خدمات کا آغاز کیا۔

اُن لاکھوں عقیدت مندوں کے لئے جو اس سال COVID-19 وبائی امراض کی وجہ سے شری امرناتھ جی کے holy cave میں درشن کے لئے جا نہیں پائے۔ شرائن بورڈ درشن، ہوون اور پرساد سہولت کو ورچوئل انداز میں لایا ہے۔  عقیدت مند اپنی پوجا، ہوون اور پرساد آن لائن بک کرسکتے ہیں اور holy cave میں پجاری اسے عقیدت کے نام پر پیش کریں گے۔ اس کے بعد پرساد عقیدت مندوں کے دہلیز پر پہنچایا جائے گا۔


لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی مختلف آن لائن خدمات کا آغاز کیا۔
لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی مختلف آن لائن خدمات کا آغاز کیا۔


شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی نئی آن لائن خدمات کے آغاز کے ساتھ ہی پوری دنیا کے Lord Shiva  کے بھکت holy cave میں آن لائن ورچوئل پوجا اور ہون انجام دے سکتے ہیں۔ انہوں نے لیفٹیننٹ گورنر کا مشاہدہ کیا۔ ایس اے ایس بی کے چیف ایگزیکٹو آفیسر نیتیشور کمار نے کہا، "شری امرناتھ جی شرائن بورڈ آن لائن خدمات میں توسیع کررہے ہیں، جس میں ان کے نام پر عقیدت مندوں کے لئے ورچوئل پوجا، ورچوئل ہون (درشن کے ساتھ) اور آن لائن پرساد بُکنگ شامل ہیں۔"

سی ای او نے بتایا کہ آن لائن خدمات امرناتھ جی شرائن بورڈ کی ویب سائٹ کے ذریعہ بک کی جاسکتی ہیں۔ 7 جولائی 2021، ورچوئل پوجا کے لئے 1100 / - روپئے دے کر،  1100 / - پرساد بکنگ کے لئے (امرناتھ جی کے 5 گرام چاندی کا سکہ کے ساتھ)، Rs.  2100 / - پرساد بکنگ کے لئے (امرناتھ جی کے 10 گرام چاندی کا سکہ کے ساتھ) Rs.  5100 / - مذکورہ بالا میں سے کسی کے خصوصی ہون یا مجموعہ کے لئے۔

ورچوئل پوجا یا ہاون holy cave  پوجاری کے ذریعہ  cave shrine  پر منتر اور شلوکا منانے کے ساتھ ساتھ عقیدت مند کے نام اور گوترہ کا اعلان کریں گے۔  انہوں نے مزید کہا کہ عقیدت مندوں کو  Jio Meet App کے ذریعے ورچوئل آن لائن روم میں لیا جائے گا جس میں ان کے نام پر ہولی آئس لنگم کی خصوصی ورچوئل پوجا اور درشن ہوں گے۔ نتیشور کمار نے مشاہدہ کیا، "ہم 48 گھنٹوں کے اندر ڈاک کے محکمہ کے ساتھ پرساد بھیجنے کا انتظام کر رہے ہیں۔

بُکنگ ہو جانے کے بعد، شراین بورڈ عقیدت مند کے رجسٹرڈ موبائل نمبر / ای میل آئی ڈی پر لنک اور تاریخ / وقت شیئر کرے گا۔ مجازی پوجا یا ہوون کو بک کئے گئے سلاٹوں کے مطابق انجام دیا جائے گا۔  شرائن بورڈ بھی اپنے جیو ٹی وی ایپلیکیشن پر اپنا سرشار چینل لانچ کررہا ہے، جس میں عقیدت مند دن میں کسی بھی وقت براہ راست درشن دیکھ سکتے ہیں۔  سی ای او ایس اے ایس بی کے مطابق، یہ اقدامات اس سال کی یاترا کی منسوخی کے بعد شروع کیے گئے ہیں۔

اس پورٹل کو نیشنل انفارمیٹکس سنٹر ، جے اینڈ کے کی مدد سے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ نے تیار کیا ہے۔ کووڈ میں اضافے کے بعد یاترا کو مسلسل دوسرے سال منسوخ کرنے کے بعد شرائن بورڈ نے ٹی وی اور ڈیجیٹل پلیٹ فارم پر  Lord Shiva کی holy cave  سے صبح و شام آرتی کے براہ راست ٹیلی کاسٹ کا انتظام کیا ہے۔ ڈاکٹر ارون کمار مہتا ، چیف سکریٹری۔  انوپ کمار سونی ، ایڈیشنل چیف ایگزیکٹو آفیسر ، ایس اے ایس بی۔  اس موقع پر محکمہ اطلاعات کے ڈائریکٹر راہول پانڈے ، اور ایس اے ایس بی کے دیگر عہدیدار موجود تھے۔ ورچوئل موڈ کے ذریعہ افتتاحی تقریب میں محکمہ سماجی بہبود کے سیکرٹری شیٹل نندا اور سکریٹری کوآپریٹوس ڈیپارٹمنٹ یشا موڈگل نے بھی شرکت کی۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jul 07, 2021 11:44 PM IST