உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PDPسربراہ محبوبہ کا بیان:’وادی کے نوجوان دہشت گردی چھوڑ کر بچائیں اپنی جان‘، ہمارے لئے اہم ہے کشمیری پنڈت

    J&K News : پی ڈی پی صدر محبوبہ مفتی نے وادی کے نوجوانوں سے کی بڑی اپیل۔

    J&K News : پی ڈی پی صدر محبوبہ مفتی نے وادی کے نوجوانوں سے کی بڑی اپیل۔

    اس سال کی امرناتھ یاترا کے لیے کیے گئے بے مثال حفاظتی انتظامات پر سابق وزیر اعلیٰ محبوبہ مفتی نے کہا کہ انتظامیہ نے ایسا ماحول بنایا ہے جیسے کوئی حملہ آور آ رہا ہو۔ وہ عقیدت مند ہیں۔ ہمارے مہمان ہیں۔

    • Share this:
      سرینگر: پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی (PDP) کی سربراہ محبوبہ مفتی نے کشمیر کے نوجوانوں سے اپیل کی ہے کہ وہ دہشت گردی کا راستہ ترک کر کے اپنی جانیں بچائیں۔ دعویٰ کیا کہ کشمیری نوجوانوں کو مارنے کے لیے سیکورٹی فورسز کو پیسے اور ترقیاں ملتی ہیں۔

      سابق وزیر اعلیٰ محبوبہ نے نامہ نگاروں سے کہا- میں ہر روز سنتی ہوں کہ تین یا چار نوجوان مارے گئے ہیں۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہاں دہشت گرد بننے کے لیے مقامی بھرتیوں میں اضافہ ہوا ہے۔ میں والدین اور بچوں سے درخواست کرتی ہوں کہ وہ اپنی جان بچائیں کیونکہ آپ کی جان لینا سیکیورٹی فورسز کے لیے فائدہ مند ہے۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ اس کے لیے انہیں پیسے اور پروموشن ملتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر اتار چڑھاؤ کے دور سے گزر رہا ہے اور آنے والے وقت میں اُسے اپنے نوجوانوں کی ضرورت ہوگی۔ اس لیے ہتھیار نہ اٹھائیے۔ وہ ہر دن تین سے چار لوگوں کو مارتے ہیں۔ میں اپیل کرتی ہوں کہ یہ صحیح نہیں ہے اور آپ اسے چھوڑ دینا چاہیے۔

      کشمیری پنڈتوں کی ٹارگٹ کلنگ پر کمیونٹی کے ممبران کے احتجاج کا حوالہ دیتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ علماء سمیت لوگوں کو اس بات پر زور دینا چاہیے کہ کشمیری پنڈت معاشرے کا حصہ ہیں۔ کشمیری پنڈت اب بھی احتجاج کر رہے ہیں۔ یہاں تک کہ جب میرے وزیر اعلیٰ کے دور میں حالات خراب تھے تب بھی کسی کشمیری پنڈت کو قتل نہیں کیا گیا۔ ہم نے انہیں 17 ماہ کی تنخواہ اس وقت دی جب وہ اپنے گھر پر تھے۔ میں اپنے لوگوں، ہمارے مولویوں سے اپیل کرتی ہوں کہ وہ اعلان کریں کہ کشمیری پنڈت ہمارے لیے اہم ہیں۔ انہوں نے الزام لگایا کہ جب بھی یہاں کچھ غلط ہوتا ہے بی جے پی ہمیں بدنام کرنے کے لیے کشمیری پنڈت برادری کا استعمال کرتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      J&K News: بے گناہ کو چھیڑو مت اور گنہگار کو کسی بھی حال میں چھوڑو مت : منوج سنہا

      یہ بھی پڑھیں:
      J&K News: بڈگام کے ماگام کی تاریخ میں اپنی نوعیت کا پہلا ٹریڈ یونین انتخاب

      امرناتھ زائرین ہمارے مہمان
      اس سال کی امرناتھ یاترا کے لیے کیے گئے بے مثال حفاظتی انتظامات پر سابق وزیر اعلیٰ نے کہا کہ انتظامیہ نے ایسا ماحول بنایا ہے جیسے کوئی حملہ آور آ رہا ہو۔ وہ عقیدت مند ہیں۔ ہمارے مہمان ہیں۔ ہم صدیوں سے ان کی دیکھ بھال کر رہے ہیں لیکن اس سال انتظامیہ نے اتنے ناکے لگائے ہیں کہ ایسا لگتا ہے کہ یاترا پہلی بار ہو رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: