உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’عسکریت پسندسیکورٹی فورسزکومشتعل کرنے بےقصورشہریوں پرحملےمیں ملوث‘ Manoj Sinha

    ’ہم نے سیکورٹی فورسز کو مکمل آزادی دی ہے‘۔

    ’ہم نے سیکورٹی فورسز کو مکمل آزادی دی ہے‘۔

    سنہا نے کہا کہ عسکریت پسند مایوسی کے عالم میں معصوم شہریوں پر حملے کر رہے ہیں۔ وہ سیکورٹی فورسز کو مشتعل کرنے کے لیے اس طرح کی ہلاکتوں کا سہارا لے رہے ہیں تاکہ وہ مایوسی کے عالم میں کچھ ایسا ہی کریں۔

    • Share this:
      جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا (Jammu and Kashmir Lieutenant Governor Manoj Sinha) نے کہا کہ عسکریت پسند سیکورٹی فورسز کو مشتعل کرنے کے لیے بے قصور شہریوں پر حملہ کر رہے ہیں، جب انہوں نے مرکز کے زیر انتظام علاقے کے عوام سے امن کو فروغ دینے کے لیے دہشت گرد عناصر کو الگ تھلگ کرنے کی اپیل کی۔

      عالمی یوم ماحولیات (World Environment Day) کے موقع پر محکمہ جنگلات کے ذریعہ منعقدہ 'ایک زمین، مشترکہ مستقبل' پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے سنہا نے کہا کہ جموں و کشمیر ایک اور طرح کی آلودگی یعنی دہشت گردی کا مشاہدہ کر رہا ہے۔ یہ ہمارے پڑوسی ملک کی طرف سے برآمد کی گئی ہے اور اس سے ہماری سماجی ہم آہنگی کو خطرہ ہے۔

      انھوں نے کہا کہ ہمارا پڑوسی بے گناہوں کا خون بہا کر جموں و کشمیر کو آلودہ کر رہا ہے۔ دہشت گرد معصوم مردوں، عورتوں اور یہاں تک کہ بچوں کو بھی نشانہ بنا رہے ہیں۔ معاشرے کو اب بولنا چاہیے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ کمیونٹیز کو اس خطرے سے لڑنے کے لیے ایک وجود کے طور پر اکٹھا ہونا چاہیے۔

      سنہا نے کہا کہ عسکریت پسند مایوسی کے عالم میں معصوم شہریوں پر حملے کر رہے ہیں۔ وہ سیکورٹی فورسز کو مشتعل کرنے کے لیے اس طرح کی ہلاکتوں کا سہارا لے رہے ہیں تاکہ وہ مایوسی کے عالم میں کچھ ایسا ہی کریں۔

      مزید پڑھیں: Remarks on Prophet Muhammad: بی جے پی نے ترجمان نوپور شرما کو کیا سسپنڈ، نوین کمار جندل کو پارٹی سے نکالا

      تاہم انہوں نے جموں و کشمیر کے لوگوں کو یقین دلایا کہ انتظامیہ کسی بھی بے گناہ کے خلاف کارروائی نہیں کرے گی۔ یہ جموں و کشمیر انتظامیہ کی پالیسی رہی ہے کہ ہماری سیکورٹی فورسز کسی بھی بے گناہ کے خلاف کارروائی نہیں کریں گی… لیکن جس طرح دہشت گردی کو بے گناہ شہریوں کو مارنے کے لئے ہتھیار کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے، انتظامیہ اور سیکورٹی فورسز اپنے کام کو فوری طور پر انجام دیں گے۔ میں عوام سے اپیل کرتا ہوں کہ ایسے عناصر کی مذمت کریں۔ یہ آپ کا قومی فرض ہے اور تب ہی جموں و کشمیر میں امن قائم ہو گا۔
      یہ بھی پڑھئے : J&K Police: ٹی وی آرٹسٹ کے قتل کا جواز پیش کرنے کی کوشش، مقدمہ درج کیا گیا

      انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کی معاشرے میں کوئی جگہ نہیں ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ میں ہر شہری سے دہشت گرد عناصر کو الگ تھلگ کرنے، ان کی بربریت کو بے نقاب کرنے کا مطالبہ کرتا ہوں۔ امن کی حفاظت اور فروغ دینا ہر شہری کا قوم کے تئیں بنیادی فرض ہے۔ سنہا نے کہا کہ پولیس اور سیکورٹی فورسز تحمل اور انصاف کے ساتھ دہشت گردی کی لعنت سے لڑ رہے ہیں اور معصوم جانوں کو بچا رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: