اپنا ضلع منتخب کریں۔

    پورا ملک جشن جمہوریہ میں مصروف تو سرحدوں پر جوش و خروش سے ہندوستانی سپاہیوں کی گشت

    کم درجہ حرارت کے باوجود فوجیوں کے جوش و خروش میں کمی نہیں آتی

    کم درجہ حرارت کے باوجود فوجیوں کے جوش و خروش میں کمی نہیں آتی

    ہندوستانی فوج کے جوانوں کے لیے وادی کشمیر میں منفی سے نیچے کا درجہ حرارت ان کے جوش و خروش کو متاثر نہیں کرتا اور ان کا جوش ہمیشہ بلند رہتا ہے۔ فوج کے کل چھ مارچ کرنے والے دستوں نے سلامی کے ڈائس پر مارچ کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu, India
    • Share this:
      منجمد درجہ حرارت اور برف باری کے درمیان جموں و کشمیر میں تعینات ہندوستانی فوج کے جوان 74 ویں یوم جمہوریہ (Republic Day) کو منانے کے لیے تیار ہیں۔ ایک ویڈیو میں جموں و کشمیر میں ہندوستانی فوج کا ایک اہلکار شدید برف باری کے درمیان 7,200 فٹ کی بلندی پر آخری چوکی پر گشت کرتے ہوئے نظر آرہا ہے۔ وہ پرجوش نظر آرہا ہے۔

      ہندوستانی فوج کے جوانوں کے لیے وادی کشمیر میں منفی سے نیچے کا درجہ حرارت ان کے جوش و خروش کو متاثر نہیں کرتا اور ان کا جوش ہمیشہ بلند رہتا ہے چاہے حالات کتنے ہی سخت ہوں۔ نئی دہلی میں 61 کیولری کی وردی میں پہلے دستے کی قیادت کیپٹن رائزادہ شوریہ بالی کریں گے جو جمعرات کو کارتویہ پاتھ پر یوم جمہوریہ پریڈ کے دوران کریں گے۔ 61 کیولری دنیا کی واحد فعال ہارس کیولری رجمنٹ ہے، جس میں تمام ’اسٹیٹ ہارس یونٹس‘ کا امتزاج ہے۔

      ہندوستانی فوج کی نمائندگی 61 کیولری کے ایک ماؤنٹڈ کالم، نو میکانائزڈ کالم، چھ مارچنگ دستے اور آرمی ایوی ایشن کور کے ایڈوانسڈ لائٹ ہیلی کاپٹر (ALH) کے ذریعے فلائی پاسٹ کریں گے۔ مین بیٹل ٹینک ارجن، ناگ میزائل سسٹم (NAMIS)، BMP-2 SARATH کی انفنٹری کمبیٹ وہیکل، کوئیک ری ایکشن فائٹنگ وہیکل، K-9 وجرا سے چلنے والی سیلف پروپلڈ ہووٹزر گن، برہموس میزائل، 10 میٹر شارٹ اسپین برج، موبائل مائیکرو ویو مشینی کالموں میں موبائل نیٹ ورک سینٹر اور آکاش (نئی نسل کے آلات) اہم پرکشش مقامات ہوں گے۔


      یہ بھی پڑھیں: 


      فوج کے کل چھ مارچ کرنے والے دستوں میں دی میکانائزڈ انفنٹری رجمنٹ، دی پنجاب رجمنٹ، دی مراٹھا لائٹ انفنٹری رجمنٹ، دی ڈوگرہ رجمنٹ، دی بہار رجمنٹ اور دی گورکھا بریگیڈ نے سلامی کے ڈائس پر مارچ پاسٹ کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: