உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پلوامہ پولیس کی منشیات مخالف مہم میں پولیس کو بڑی کامیابی ہوئی حاصل 

    ایک ماہ کے دوران بھاری مقدار میں منشیات برآمد 

    ایک ماہ کے دوران بھاری مقدار میں منشیات برآمد 

    پلوامہ پولیس نے راجپورہ تھانے میں ایک پریس کانفرنس کے دوران ڈی ایس پی پلوامہ محمد شفیع نے میڈیا کے ساتھ بات کرتے ہوے کہا کہ منشیات کے خلاف پویس کی جنگ کو جاری رکھتے ہوئے پلوامہ پولیس نے دو خوفناک منشیات فروشوں کو گرفتار کیا اور ان کے قبضے سے کوڈین کی بھاری مقدار برآمد کی۔

    • Share this:
    پلوامہ پولیس نے منشیات کے خلاف بڈی کاروایاں انجام دی ہے جس میں کوڈین کی دو ہزار سے زائد بوتلیں ضبط کی ہے اور دو خطرناک منشیات فروشوں کی گرفتار عمل لایی گئی ہے ۔ آج پلوامہ پولیس نے راجپورہ تھانے میں ایک پریس کانفرنس کے دوران ڈی ایس پی پلوامہ محمد شفیع نے میڈیا کے ساتھ بات کرتے ہوے کہا کہ منشیات کے خلاف پویس کی جنگ کو جاری رکھتے ہوئے پلوامہ پولیس نے دو خوفناک منشیات فروشوں کو گرفتار کیا اور ان کے قبضے سے کوڈین کی بھاری مقدار برآمد کی۔ تفصیلات کے مطابق ایک پولس پارٹی کل رات کے دوران پٹریگام کے علاقے میں ایریا ڈومینیشن گشت پر تھی۔

    گشت کے دوران پولس پارٹی نے ایک مشتبہ شخص کو دیکھا جس نے پولیس چیک کو نظر انداز کرنے کی کوشش کی اور پولیس کو فوری پرچی دینے کی کوشش کی۔ انتہائی پیشہ وارانہ مہارت کے ساتھ پولیس پارٹی نے اس شخص کو کیلوں سے مارا اور فوری طور پر تلاشی لینے پر اس کے قبضے سے کوڈین کی 20 بوتلیں ضبط کرلی گئیں۔ مجرم کی شناخت اعزاز احمد درزی ولد اب رشید درزی R/O کھارپورہ مران کے نام سے ہوئی۔ فوری انکشاف پر مجرم نے انکشاف کیا کہ اس نے شادی مرگ علاقہ کے ایک شخص سے مذکورہ این ڈی پی ایس ممنوعہ مواد حاصل کیا ہے جس کا نام اعزاز احمد نجار S/O Gh Nabi Najar R/O Batamurran Shadimarg ہے۔

    اس کے مطابق پولیس نے مذکورہ شخص کو گرفتار کیا اور اس کے غیر قانونی قبضے سے کوڈین کی 2000 بوتلیں ضبط کرلیں۔اس سلسلے میں ایف آئی آر نمبر 209/2021، U/Sec 8/21 NDPS ایکٹ پولس اسٹیشن راجپورہ میں درج کیا گیا ہے اور معاملے کی مکمل تحقیقات کو حرکت میں لایا گیا ہے۔ کیس میں مزید انکشافات اور گرفتاریاں متوقع ہیں۔پولیس نے عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ آگے آئیں اور ملزمان کی گرفتاری میں مدد کریں ۔ گذشتہ ایک ماہ کے دوران پلوامہ پولیس کی جانب سے چلایی جارہی منشیات دھندے خلاف مہم کے دوران پولیس نے کئ سرغنہ منشیات دھندے میں ملوث افراد کی گرفتاری عمل میں لایی اور بھاری مقدار میں Narcotic substance ضبط کی ہے ۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: