உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آر ایس ایس کے سر براہ موہن بھاگوت جموں کا کریں گے کل سے دورہ شروع

    آر ایس ایس کے سر براہ موہن بھاگوت جموں کا کریں گے کل سے دورہ شروع

    آر ایس ایس کے سر براہ موہن بھاگوت جموں کا کریں گے کل سے دورہ شروع

    راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) کے سربراہ موہن بھاگوت 30 ستمبر سے رضاکاروں کی سرگرمیوں کو منظم کرنے کے لیے جموں کا چار روزہ دورہ کریں گے۔ اطلاعات کے مطابق بھاگوت 2 اکتوبر کو مہاتما گاندھی کی سالگرہ پر جموں یونیورسٹی میں ایک تقریب میں شرکت سمیت کئی پروگراموں میں حصہ لیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
    جموں: راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) کے سربراہ موہن بھاگوت 30 ستمبر سے رضاکاروں کی سرگرمیوں کو منظم کرنے کے لیے جموں کا چار روزہ دورہ کریں گے۔ اطلاعات کے مطابق بھاگوت 2 اکتوبر کو مہاتما گاندھی کی سالگرہ پر جموں یونیورسٹی میں ایک تقریب میں شرکت سمیت کئی پروگراموں میں حصہ لیں گے۔ آر ایس ایس سربراہ کا یہ دورہ کافی اہم مانا جاتا ہے کیونکہ مرکزی علاقہ اپنی خصوصی حیثیت کے خاتمے کے بعد اسمبلی انتخابات کی طرف بڑھ رہا ہے، جو کہ ہمیشہ آر ایس ایس اور اس کے سیاسی ونگ بی جے پی کے لیے اہم مسئلہ رہا ہے۔

    حکمراں بی جے پی آر ایس ایس کے نظریے پر عمل پیرا ہے اور ماضی کے انتخابات کے دوران آر ایس ایس کے ہزاروں رضاکاروں نے انتخابات میں زعفرانی پارٹی کے امیدواروں کی خاموشی سے مدد کی۔ ذرائع نے بتایا کہ روایتی طور پر ہر سال سرسنگھ چلک اور سرکاری تنظیمی کام کے حصے کے طور پر ملک کے تمام صوبوں کا سفر کرتے ہیں اور ممتاز افراد سے بات چیت کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس کی تشکیل کے بعد سے، یہ آر ایس ایس میں ایک مشق ہے کہ سرسنگھ چلک اور سرکاری تنظیمی کام کے سلسلے میں ہر صوبے کا دورہ کرتے ہیں۔ آر ایس ایس ذرائع نے کہا، "اس سال، کورونا دور کے بعد پہلی بار جموں وکشمیر کا دورہ طے کیا گیا ہے۔

    موہن بھاگوت اس سے قبل 2016 میں  جموں پہنچے تھے۔ وہ 2 اکتوبر کو جموں یونیورسٹی کے جنرل زوراور سنگھ آڈیٹوریم میں ایک سیمینار سے خطاب کریں گے۔ 3 اکتوبر کو وہ جموں و کشمیر میں آن لائن موڈ کے ذریعے سنگھ کے سویم سیوک سے خطاب کریں گے۔ سوئم سیوک آن لائن ایڈریس سننے کے لیے منڈل اور بستی سطح پر جمع ہوں گے۔ ڈاکٹر بھاگوت راشٹریہ سویم سیوک سنگھ، جموں اور کشمیر صوبے کی ٹیم کے ساتھ بات چیت کریں گے اور جموں و کشمیر میں آر ایس ایس کی طرف سے شروع کئے گئے مختلف منصوبوں بشمول سیوا، تعلیم، عوامی آگاہی، صحت، دیہی ترقی، ماحولیات، پانی کا جائزہ لیں گے۔ تحفظ، سماجی مساوات وغیرہ سنگھ چالک صوبے کے پرچارکوں کے ساتھ ساتھ منتخب معززین سے بھی بات چیت کریں گے۔ مہلک کورونا وائرس کی پہلی اور دوسری لہر کے دوران، آر ایس ایس کے کارکنوں نے لوگوں کی خدمت میں بہت اہم کردار ادا کیا۔ ڈاکٹر موہن بھاگوت سوئم سیوک سے رائے لیں گے، جنہوں نے کورونا وائرس کی پہلی اور دوسری لہر کے دوران محنت سے کام کیا۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: