உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amarnath Ji Yatra 2022: کوئک ریسپانس ٹیموں کی تعیناتی، سکیورٹی افواج و پولیس کے بہتر تال میل کا خاکہ کیا گیا مرتب

    Amarnath Yatra 2022:  ڈی جی پی DGP Dilbagh singh  نے اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے بیس کیمپوں کے تمام ممکنہ حفاظتی انتظامات کرنے اور مواصلاتی نیٹ ورک کو مضبوط بنانے کی ہدایت کی۔

    Amarnath Yatra 2022: ڈی جی پی DGP Dilbagh singh نے اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے بیس کیمپوں کے تمام ممکنہ حفاظتی انتظامات کرنے اور مواصلاتی نیٹ ورک کو مضبوط بنانے کی ہدایت کی۔

    Amarnath Yatra 2022: ڈی جی پی DGP Dilbagh singh نے اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے بیس کیمپوں کے تمام ممکنہ حفاظتی انتظامات کرنے اور مواصلاتی نیٹ ورک کو مضبوط بنانے کی ہدایت کی۔

    • Share this:
    سرینگر:- ڈائریکٹر جنرل آف پولیس، (DGP) جموں و کشمیر دلباغ سنگھ نے پولیس، سول انتظامیہ اور سی اے پی ایف کے سینئر افسران کی ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی جس میں پولیس میں آئندہ شری امرناتھ جی یاترا کے لیے سیکورٹی انتظامات اور اہلکاروں کی تعیناتی کا جائزہ لیا گیا۔ ڈی جی پی DGP Dilbagh singh نے اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے بیس کیمپوں کے تمام ممکنہ حفاظتی انتظامات کرنے اور مواصلاتی نیٹ ورک کو مضبوط بنانے کی ہدایت کی۔ انہوں نے قومی شاہراہ اور دیگر سڑکوں پر ٹریفک مینجمنٹ کے موثر اور منصوبہ بند ضابطے، گاڑیوں کی پارکنگ اور پہلگام اور بالتل وغیرہ کے دونوں یاترا راستوں پر فورسز کی تعیناتی پر زور دیا۔
    ۔ ڈی جی پی نے افسران پر زور دیا کہ وہ یاترا کے اہم مقامات اور راستے میں سیکورٹی کو مزید بڑھانے کے لیے سی سی ٹی وی، ڈرون سمیت جدید حفاظتی آلات/ٹیکنالوجی کا مناسب استعمال کریں۔

    انہوں نے حساس مقامات اور بیس کیمپوں بشمول پارکنگ مقامات پر خصوصی توجہ مرکوز رکھنے پر زور دیا۔ انہوں نے کوئیک رسپانس ٹیموں کی تعیناتی کی ہدایت کی تاکہ ضرورت پڑنے پر یاتریوں حج کو فوری مدد فراہم کی جائے۔ ۔ فوج، سی اے پی ایف، پولیس اور سول انتظامیہ کے تمام اسٹیک ہولڈرز کے ہم منصبوں کے درمیان رابطہ کاری کے طریقہ کار اور مواصلاتی نظام پر زور دیتے ہوئے، ڈی جی پی نے کہا کہ بہتر نتائج کے لیے قریبی تال میل ضروری ہے۔

    انہوں نے یاترا کے ہموار اور پرامن انعقاد کے لیے موثر طریقہ کار اور منصوبہ بندی کرنے کی ہدایت دی۔ ڈی جی پی نے افسران کو ہدایت دی کہ وہ امرناتھ جی یاترا کے یاتریوں کے لیے رکھے گئے سیکورٹی اور دیگر ضروری انتظامات کا باقاعدگی سے معائنہ کریں۔

    Amarnath یاتریوں کی نقل و حمل پر نظر رکھنے کیلئے ریڈیو فریکوئنسی چپ گاڑیوں میں ہوں گی نصب

    ڈی جی پی نے اس بات پر زور دیا کہ مقامی اور ہائی وے سیکورٹی گرڈز کو ہر سطح پر مکمل طور پر تیار رکھنے کی ضرورت ہے اور تمام سیکورٹی فورسز کی مشترکہ کوششوں کو یاترا کو آسانی سے انجام دینے کے لئے جاری رہنا چاہئے۔ انہوں نے قومی شاہراہ پر کئے جانے والے اضافی حفاظتی اقدامات کا بھی جائزہ لیا۔ ڈی جی پی نے کہا کہ دائرہ اختیار کے افسران کو کافی افرادی قوت دستیاب کرائی گئی ہے اور اس بات کا اعادہ کیا کہ سفر اور نقل و حرکت کے شناخت شدہ راستوں، یاتریوں کے لیے کیا رہنما خطوط ، ہیلپ لائن نمبرز کو عام کیا جانا چاہیے اور ہر ممکن ذریعہ سے اس کی گردش کی جانی چاہیے تاکہ یاتری نوٹ لے سکتے ہیں اور آسانی سے کسی بھی مدد کے لئے پوچھ سکتے ہیں۔

    جموں۔کشمیر پولیس کےسب انسپکٹر اسامیوں کے تحریری امتحانات میں مبینہ طورپربےضابطگیوں کاالزام

    مختلف فورسز کی نمائندگی کرنے والے افسران نے ڈی جی پی کو اپنے اپنے دائرہ اختیار کے علاقوں میں سیکورٹی اور افرادی قوت کی تعیناتی کے حوالے سے انتظامات سے آگاہ کیا تاکہ پرامن یاترا کو یقینی بنایا جا سکے اور مقدس غار کی طرف جانے والے راستوں کو یاتریوں کے لیے پریشانی سے پاک اور محفوظ رکھا جا سکے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: