உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jammu and Kashmir: انسداد دہشت گردی کے سلسلے میں وادی میں کئی مقامات پر ایس آئی اے کی چھاپہ ماری

    جموں وکشمیر: انسداد دہشت گردی کے سلسلے میں کئی مقامات پر ایس آئی اے کی چھاپہ ماری

    جموں وکشمیر: انسداد دہشت گردی کے سلسلے میں کئی مقامات پر ایس آئی اے کی چھاپہ ماری

    مرکز کے زیر انتظام جموں وکشمیر میں تخریب کار عنصروں اور ملیٹینسی پر قابو پانے کی غرض سے اسٹیٹ انٹلی جنس ایجنسی یعنی ایس آئی اے نے ایک کیس کے تعلق سے کشمیر کے متعدد مقامات پر چھاپہ ماری کی۔ اس دوان ایس آئی اے نے دستاویزات اور دیگر قابل اعتراض مواد برآمد کرنے کا بھی دعویٰ کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir, India
    • Share this:
    سری نگر: مرکز کے زیر انتظام جموں وکشمیر میں تخریب کار عنصروں اور ملیٹینسی پر قابو پانے کی غرض سے اسٹیٹ انٹلی جنس ایجنسی یعنی ایس آئی اے نے ایک کیس کے تعلق سے کشمیر کے متعدد مقامات پر چھاپہ ماری کی۔ اس دوان ایس آئی اے نے دستاویزات اور دیگر قابل اعتراض مواد برآمد کرنے کا بھی دعویٰ کیا ہے۔

    دہشت گرد تنظیموں کے نیٹ ورکس پر لگام لگاتے ہوئے، ریاستی تحقیقاتی ایجنسی، ( ایس آئی اے) کشمیر نے پیر کو وادی میں پھیلے متعدد مقامات پر تلاشی لی اور تلاشی کاروائیوں کے دوران کچھ مواد اور دستاویزات بھی برآمد کر کے ضبط کرلیا۔  ایف آئی آر نمبر 16/2022 زیر دفعہ 13، 18، 19، 38، 39، 40 یو اے پی اے یعنی انلافل ایکٹیویٹیز پرویناشن ایکٹ 120 کے ساتھ پڑھا گیا۔ کیس کی تفتیش کے سلسلے میں جنوبی کشمیر اور شمالی کشمیر کے کئی علاقوں میں کارروائیاں انجام دی گئیں اور ایس آئی اے نے چھاپہ ماری بھی کی۔ اس دوران ایس آئی اے کی جانب سے اونتی پورہ، شوپیاں، پلوامہ، اننت ناگ اور بارہمولہ میں مشتبہ افراد کے مکانات کی تلاشی لی گئی۔
    یہ معاملہ وادی میں سرگرم دہشت گردوں اور اس پر قابو پانے سے متعلق ہے۔ ابتدائی مرحلے میں جن تفصیلات کی چھان بین کی جا رہی ہے، ان میں پاکستان کے ماسٹر مائنڈ شامل ہیں، جو پاکستانی انٹلی جنس ایجنسیوں کی فعال حمایت اور پاکستان میں مقیم جیش محمد کی کالعدم دہشت گرد تنظیموں کے ساتھ مل کر جموں و کشمیر میں اپنے اوپری زمینی کارکنوں یعنی او جی ڈبلیوز کو متحرک کر رہے ہیں۔

    یہ بھی پڑھیں۔

    Congress لیڈران پر حملہ اور فاروق عبداللہ کی تعریف... آخر چاہتے کیا ہیں غلام نبی آزاد؟

    یہ بھی پڑھیں۔
     Ghulam Nabi Azad نے آخر کیوں 50 سال بعد کانگریس اور راہل گاندھی سے حاصل کی آزادی

    اس سلسلے میں پولیس کی جانب سے جاری کردہ ایک پریس ریلیز میں بتایا گیا کہ جموں وکشمیر میں دہشت گردانہ سرگرمیاں شروع کرنا، منظم کرنا اور ان کو انجام دینے والے پاکستانی ماسٹر مائنڈ کی مکمل شناخت کرلی گئی ہے۔ تاہم ان کی تفصیلات کو خفیہ رکھا جا رہا ہے کیونکہ ان کے ساتھ منسلک دیگر ایجنٹوں کو الرٹ نہیں کیا جا سکتا۔

    پولیس کے مطابق تلاشی کارروائیوں کے دوران مجرمانہ مواد، موبائل فونز اور دیگر سامان برآمد کرکے قبضے میں لے لیا گیا ہے، جن پر تفتیش کا اثر ہے۔ اعداد و شمار کا تجزیہ اس کی پیروی کرے گا اور جو لیڈز سامنے آئیں گے، وہ مزید تفتیش کی بنیاد بنیں گے۔  یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ تلاشی کا مقصد دہشت گردی کی حمایت اور اس کی حوصلہ افزائی کرنے والے زمینی کارکنان کی شناخت کرکے وادی میں دہشت گردی کے ماحولیاتی نظام کو ختم کرنا ہے۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: