உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں و کشمیر: تارکین وطن کی تصویری انتخابی فہرستوں میں نام اندراج کیلئے خصوصی اقدامات

    جموں و کشمیر: تارکین وطن کی تصویری انتخابی فہرستوں میں نام اندراج کیلئے خصوصی اقدامات

    جموں و کشمیر: تارکین وطن کی تصویری انتخابی فہرستوں میں نام اندراج کیلئے خصوصی اقدامات

    Jammu and Kashmir: الیکشن کمیشن آف انڈیا (ای سی آئی) نے کشمیری تارکین وطن کی تصویری انتخابی فہرستوں کی خصوصی سمری نظرثانی کے لیے جموں، ادھم پور اور دہلی میں تین اے آر اوز (مہاجر) ایک ایک کا تقرر کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar
    • Share this:
    جموں و کشمیر: الیکشن کمیشن آف انڈیا (ای سی آئی) نے کشمیری تارکین وطن کی تصویری انتخابی فہرستوں کی خصوصی سمری نظرثانی کے لیے جموں، ادھم پور اور دہلی میں تین اے آر اوز (مہاجر) ایک ایک کا تقرر کیا ہے۔ ای سی آئی نے جموں کے مختلف علاقوں میں تارکین وطن کے لیے خصوصی کیمپ منعقد کرنے کا بھی فیصلہ کیا ہے۔ ان خصوصی کیمپوں میں خاص طور پر 18 سال سے زیادہ عمر کے تارکین وطن کا ایک بہت بڑا رش دیکھا جا رہا ہے تاکہ خود کا ووٹر کے طور پر اندراج کرایا جا سکے ۔

    جگتی مائیگرنٹ ٹاؤن شپ میں ایک خاص کیمپ میں مہاجرین کا یہ بہت زیادہ رش اس سلسلے میں دیکھا جا سکتا ہے۔ ہر عمر کے تارکین وطن کیمپوں میں اس مقصد کے ساتھ جمع ہیں کہ ان کے نام ووٹر لسٹوں میں درج ہیں یا نہیں۔ . تمام تارکین وطن جن کی عمر یکم اکتوبر-2022 کو 18 سال یا اس سے زیادہ ہے، وہ نئے ووٹرز کے اندراج کے لیے استعمال ہونے والے فارم نمبر 6، اعتراضات کے لیے استعمال ہونے والے فارم نمبر 7 کو داخل کر کے اپنے اپنے حلقے کی انتخابی فہرستوں میں اپنا نام درج کروا سکتے ہیں۔

     

    یہ بھی پڑھئے: فوج میں مرد امیدواروں کیلئے اگنی ویر بھرتی ریلی بارہمولہ کے حیدر بیگ پٹن میں شروع


    موجودہ انتخابی فہرست میں نام کو شامل کرنے/مٹانے کے لیے تجویز کردہ، فارم-8 متعدد مقاصد کے لیے استعمال کیا جاتا ہے ۔ یعنی فہرست میں کسی بھی تفصیلات کی تصحیح، رہائش کی منتقلی (حلقہ کے اندر یا باہر)، EPIC کی تبدیلی اور معذور شخص کی نشان دہی اور موجودہ ووٹرز کے آدھار نمبر کو حاصل کرنے کے لیے استعمال ہونے والا فارم 6B۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں وکشمیر: کولگام دوہرے قتل کیس میں عدالت نے مجرمین کو سنائی گئی عمرقیدکی سزا


    ایک کیمپ کے نوڈل افسر عمران نائیک نے کہا کہ فارم، ڈرافٹ انتخابی فہرست  اے ای آر اوز (Migrants) کے دفتر سے حاصل کی جاسکتی ہے یا ویب سائٹ www.ceojk.nic.in سے ڈاؤن لوڈ کی جاسکتی ہے۔ واضح رہے کہ عوامی نمائندگی ایکٹ 1950 کے تحت دو جگہوں پر بطور ووٹر رجسٹریشن جرم ہے۔ دعوے اور اعتراضات آن لائن اور آف لائن دونوں طریقوں سے پُر کیے جا سکتے ہیں۔

    قابل ذکر بات یہ ہے کہ مرکزی الیکشن کمیشن نے یو ٹی کے لیے 15 نومبر 2022 سے 25 اکتوبر-2022 تک جموں و کشمیر کے یو ٹی میں اہلیت کی تاریخ کے طور پر 01 اکتوبر -2022 کے حوالے سے تصویری انتخابی فہرستوں کی خصوصی سمری نظر ثانی کا حکم دیا ہے۔ جموں و کشمیر میں اس کے مطابق اسسٹنٹ کمشنر، ریلیف جموں کو جموں میں اے ای آر او مقرر کیا گیا ہے جب کہ کلکٹر لینڈ ایکوزیشن نارتھرن ریلوے، ادھم پور/ریاسی کو ادھم پور میں اے ای آر او اور ڈپٹی ڈائریکٹر، ہارٹیکلچر پلاننگ اینڈ مارکیٹنگ، نئی دہلی میں ریزیڈنٹ کمشنر، جے کے ہاؤس کے دفتر سے کام کرنے کے لیے مقرر کیا گیا ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: