உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: ملیٹینسی سے پاک جموں و کشمیر کی طرف بڑھنے کیلئے منصوبہ بند حتمی فیصلے کی ضرورت: ڈی جی پی دلباغ سنگھ

    J&K News: ملیٹینسی سے پاک جموں و کشمیر کی طرف بڑھنے کیلئے منصوبہ بند حتمی فیصلے کی ضرورت: ڈی جی پی دلباغ سنگھ

    J&K News: ملیٹینسی سے پاک جموں و کشمیر کی طرف بڑھنے کیلئے منصوبہ بند حتمی فیصلے کی ضرورت: ڈی جی پی دلباغ سنگھ

    Jammu and Kashmir : ڈائریکٹر جنرل آف جموں و کشمیر پولیس دلباغ سنگھ نے کہا ہے کہ جموں و کشمیر میں امن اور استحکام کو مستحکم کرنے کے لیے مزید کوششیں کرنی ہوں گی ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar
    • Share this:
    جموں و کشمیر: ڈائریکٹر جنرل آف جموں و کشمیر پولیس دلباغ سنگھ نے کہا ہے کہ جموں و کشمیر میں امن اور استحکام کو مستحکم کرنے کے لیے مزید کوششیں کرنی ہوں گی ۔ پولیس ہیڈ کوارٹر، جموں میں ایک اعلیٰ سطحی کرائم جائزہ اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے دلباغ سنگھ نے کہا کہ جرائم کے ساتھ ساتھ ملیٹینسی کا خاتمہ ممکن بنانے کیلئے بھی منظم حکمت عملی سے کام لینا ہوگا۔ میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے ڈی جی پی نے کہا کہ پولیس اور دیگر سیکورٹی فورسز کی مشترکہ کوششوں سے جموں و کشمیر کے مرکز کے زیر انتظام علاقہ میں سیکورٹی کی صورتحال میں پچھلے تین سالوں کے دوران نمایاں بہتری آئی ہے اور انہوں نے مزید کہا کہ کشمیر میں بند کال کلچر مکمل طور پر ختم ہوا ہے۔ انہوں نے افسران کو ہدایت کی کہ ملیٹینسی کی سرگرمیوں کو روکنے کیلئے خاص طور پر سرحدی علاقوں میں تسلط بڑھائیں۔ ڈی جی پی نے کہا کہ فی الحال ہم نے جموں و کشمیر میں سرگرم ملیٹینٹوں کی تعداد کو کم کیا ہے اور مزید کہا کہ دہشت گردی سے پاک جموں و کشمیر کی طرف مارچ کرنے کیلئے حکمت عملی کے مطابق منصوبہ بند حتمی فیصلے لینے کی ضرورت ہے۔

    ڈی جی پی نے دہشت گردی کے ایکو سسٹم کو تباہ کرنے کیلئے ہر ممکن کوشش اپنانے پر زور دیا، جو انہوں نے کہا کہ دہشت گرد صفوں کو آکسیجن فراہم کر رہا ہے۔  انہوں نے کہا کہ تفتیش کاروں کو خود کو بہترین تفتیشی مہارتوں سے آراستہ کرنا ہوگا اور یو اے پی اے ، نارکو اور دیگر حساس معاملوں کی عدالت میں سزا کو یقینی بنانے کیلئے ہر ضروری اقدام کرنا ہوگا۔ جبکہ ہر کیس کی باریک بینی سے پیروی پر زور دیتے ہوئے انہوں نے نتیجہ پر مبنی تحقیقات کے لئے ہر ضلعی ہیڈ کوارٹر پر ایک افسر تعینات کرنے کی ہدایت کی۔

     

    یہ بھی پڑھئے: فوج کا بڑا سرچ آپریشن، علاقہ میں دیکھے گئے کئی مشتبہ افراد


    ڈی جی پی نے افسران کو ہدایت دی کہ وہ زیر التوا مقدمات کو حساسیت کی بنیاد پر کم سے کم وقت میں نمٹا دیں۔ منشیات کے خلاف جنگ کو تیز کرنے پر زور دیتے ہوئے ڈی جی پی نے کہا کہ اس سے نہ صرف ہماری نوجوان نسل متاثر ہوتی ہے بلکہ منشیات کی اسمگلنگ سے دہشت گردی کی بڑی رقم حاصل ہوتی ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں و کشمیر میں مضبوط سیاسی کھلاڑی کے طور پر ابھر رہے ہیں غلام نبی آزاد


    ڈی جی پی نے جموں و کشمیر میں شری امرناتھ جی یاترا اور یوم آزادی کی تقریبات کے کامیاب انعقاد پر افسران اور جوانوں کی تعریف کی ۔ انہوں نے کہا کہ حقیقت یہ ہے کہ مختلف محاذوں پر جموں و کشمیر پولیس کی کامیابیوں کو اعلیٰ سطح پر تسلیم کیا جا رہا ہے۔ تاہم ہمیں جموں و کشمیر میں امن و استحکام کو مستحکم کرنے کے لئے مزید کوششیں کرنی ہوں گی۔

    اجلاس میں موجود سینئر افسران نے تفتیشی عمل میں بہتری کے حوالے سے اپنی تجاویز دیں۔ جموں زون کے ضلعی ایس ایس پی نے میٹنگ کو تفتیشی مہارت اور سزا کی شرح کو بہتر بنانے کے لئے اٹھائے گئے مختلف اقدامات کے بارے میں آگاہ کیا۔  انہوں نے بارڈر اور ہائی وے سیکورٹی گرڈز کی سیکورٹی کے بارے میں بھی بریفنگ دی۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: