ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

نیوز 18 اردو کے ٹیلنٹ ہنٹ شو ’کشمیر کے ستارے‘ کے آڈیشن کا شاندار انعقاد، نوجوانوں کی شرکت

نیوز 18 اردو کے ذریعہ وادی کشمیر کے لئے میوزیکل ٹیلنٹ ہنٹ مقابلہ سری نگر کے ٹیگور ہال میں منعقد کیا گیا۔ ’’کشمیر کے ستارے‘‘ کے عنوان سے میوزیکل ایونٹ کا آغاز 8 اگست 2020 سے کشمیر گلوکر سوسائٹی کے زیراہتمام نیوز 18 اردو ٹی وی چینل کے مشترکہ تعاون سے کیا گیا تھا۔

  • Share this:
نیوز 18 اردو کے ٹیلنٹ ہنٹ شو ’کشمیر کے ستارے‘ کے آڈیشن کا شاندار انعقاد، نوجوانوں کی شرکت
نیوز 18 اردو کے ٹیلنٹ ہنٹ شو ’کشمیر کے ستارے‘ کے آڈیشن کا شاندار انعقاد

سری نگر: نیوز 18 اردو کے ذریعہ وادی کشمیر کے لئے میوزیکل ٹیلنٹ ہنٹ مقابلہ سری نگر کے ٹیگور ہال میں منعقدکیا گیا۔ ’’کشمیر کے ستارے‘‘ کے عنوان سے میوزیکل ایونٹ کا آغاز 8 اگست 2020 سے کشمیر گلوکر سوسائٹی کے زیراہتمام نیوز 18 اردو ٹی وی چینل کے مشترکہ تعاون سے کیا گیا تھا۔ گروپ ایڈیٹر نیوز 18 کے ایڈیٹر راجیش رینہ نے کہا کہ کشمیر میں صلاحیتوں کی کمی نہیں ہے۔ ہمارے نوجوانوں نے ہرشعبے میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔




راجیش رینہ نے مزید کہا کہ میوزک اور آرٹ میں بھی بہت سے نوجوان ممبئی اور ملک کے دیگر حصوں میں بہت کچھ کر رہے ہیں۔ اس ہنر مند ہنٹ شو نے ایسے تمام نوجوانوں کو ایک پلیٹ فارم مہیا کیا تاکہ ان کی صلاحیتوں کو بخوبی پہچانا جاسکے اور دوسرے نوجوانوں کو بھی آگے آنے اور نمائش کے لئے حوصلہ افزائی کی جائے گی۔

’میوزیکل ٹیلنٹ ہنٹ‘ میں حصہ لینے کے لئے خواہش مندوں کو اپنے ویڈیو موبائل پر ریکارڈ کرنے ہوتے ہیں اور انہیں نیوز 18 اردو میں واٹس اپ کرنے ہوتے ہیں۔ ٹیلنٹ ہنٹ مقابلہ کشمیری لوک، صوفیانہ، لائٹ کلاسیکل اور آر اے پی کے زمروں میں منعقد کیا گیا تھا۔ تقریباً دو ماہ کی طویل تشہیر میں صرف کشمیری لوک یا اصل ترکیبیں ہی قبول کی گئیں تھیں، یہاں تک کہ دور دراز علاقوں سے، پوری وادی میں 130 سے ​​زائد آڈیشن موصول ہوئے۔ ایک بار جب تمام آڈیشن موصول ہوئے تو ان کی نمائش کردی گئی اور مقابلہ کیلئے بہترین 20 پرفارمنس کو شارٹ لسٹ کردیا گیا۔ حتمی مقابلہ 19 اکتوبر 2020 کو ٹیگور ہال میں منعقد ہوا۔ مقابلے میں شرکت کرنے والے نوجوانوں نے کشمیر کے مشہور شعرا کی شاعری پیش کی، جس نے آڈیٹوریم کو ہم آہنگی سے ہم آہنگ کیا۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Oct 23, 2020 01:09 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading