ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

جموں۔سرینگر شہروں کو اسمارٹ سٹی بنانے کا خواب ہوگا اب شرمندہ تعبیر، ایل جی منوج سنہا نے لیا پروجیکٹوں کا جائزہ

سرکار کی جانب سے جموں اور سرینگر شہروں کو اسمارٹ سٹی بنانے کے خواب کو اب عملی جامہ پہنایا جا رہا ہے۔

  • Share this:
جموں۔سرینگر شہروں کو اسمارٹ سٹی بنانے کا خواب ہوگا اب شرمندہ تعبیر، ایل جی منوج سنہا نے لیا پروجیکٹوں کا جائزہ
سرکار کی جانب سے جموں اور سرینگر شہروں کو اسمارٹ سٹی بنانے کے خواب کو اب عملی جامہ پہنایا جا رہا ہے۔

جموں کشمیر: سرکار کی جانب سے جموں اور سرینگر شہروں کو اسمارٹ سٹی بنانے کے خواب کو اب عملی جامہ پہنایا جا رہا ہے۔ ان باتوں کا اظہار جموں کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج جموں اور سرینگر اسمارٹ سٹی پروجیکٹس پر ہونے والی پیشرفت کا جائزہ لینے کے لئے ایک اعلی سطحی اجلاس کی صدارت کے دوران کیا۔ جائزہ اجلاس کے دوران ، لیفٹیننٹ گورنر نے متعلقہ کارکنوں سے کہا کہ وہ اعلی پیشہ ورانہ مہارت کے ساتھ اس حوالے سے کام میں سرعت لائیں اور زمینی سطح پر ایک مثبت ویژن کے ساتھ اس منصوبے کو جلد از جلد عملی جامہ پہنائیں۔ ڈی پی آر کی منظوری اور ٹینڈر الاٹمنٹ کے عمل کو تیز کرنے پر خصوصی زور دیتے ہوئے ، لیفٹیننٹ گورنر نے جموں اسمارٹ سٹی لمیٹڈ (جے ایس سی ایل) اور سرینگر اسمارٹ سٹی لمیٹڈ (ایس ایس سی ایل) کے سی،ای،اوز کو منصوبوں کے ڈی پی آر کی جلد جانچ کے لئے ایک تکنیکی کمیٹی تشکیل دینے کی ہدایت دی جبکہ بیک وقت متعدد کاموں کو شروع کرکے منصوبوں کی تکمیل کا وقت کم کرنے کی ہدایت بھی جاری کردی گئیں۔


لیفٹیننٹ گورنر نے جموں اور سری نگر کو جدید اور پائیدار شہروں میں تبدیل کرنے کے لئے بین شعبہی ہم آہنگی برقرار رکھنے کے علاوہ بنیادی ڈھانچے اور خدمات کو بہتر بنانے، نقل و حرکت میں اضافہ اور انتظامی کارکردگی کو بڑھانے پر سرشار توجہ دینے پر زور دیا۔اشتہاری پینل کی تنصیب کے بارے میں پیشرفت کا جائزہ لیتے ہوئے ، لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ مواصلات اور آراء انتظامیہ کی اولین ترجیح ہے اور انہوں نے افسران کو عوام سے مستقل رابطے میں مصروف رہنے کی ہدایت کی۔جموں اسمارٹ سٹی لمیٹڈ کے تحت سمارٹ شہروں کے منصوبے کا جائزہ لیتے ہوئے ، لیفٹیننٹ گورنر نے سی،ای،او جے ایس سی ایل کو ہدایت کی کہ وہ آئندہ بھی منصوبے کے پیمانے میں توسیع کے لئے ایک خصوصیت رکھیں۔ لیفٹیننٹ گورنر نے جموں اسمارٹ سٹی پروجیکٹس کے روڈ نیٹ ورک جزو کی بہتری کا بھی جائزہ لیا اور جلد ہی سروے مکمل کرنے کی ہدایت کی۔ انہوں نے متعلقہ افسران سے کہا کہ وہ ان اہم پروجیکٹوں پر کام کرتے ہوئے عوام کا تکلیف کم کرنے پر خاطر خواہ توجہ دیں۔سی،ای،او جے ایس سی ایل سشما چوہان اور سی،ای،او ایس ایس سی ایل ڈاکٹر شاہد اقبال چودھری نے جے ایس سی ایل اور ایس ایس سی ایل کے مختلف منصوبوں کی حیثیت کی تفصیلات پیش کرتے ہوئے پاورپوائنٹ پریزنٹیشنز دیں۔


لیفٹیننٹ گورنر نے انٹیگریٹڈ کمانڈ اینڈ کنٹرول سنٹر (آئی سی سی سی) سمیت مختلف منصوبوں کی موجودہ حیثیت اور مستقبل کے عمل پر بھی تبادلہ خیال کیا۔ لیفٹیننٹ گورنر نے استعداد کار میں اضافے کے لئے اندرون ملک صلاحیت پیدا کرنے کی ہدایت کی۔ انہوں نے مختلف منصوبوں کی تکمیل کے لئے منصوبے کے مطابق ٹائم لائنز بھی طے کیں۔ڈاکٹر شاہد اقبال چودھری نے تکمیل کی متوقع تاریخ کے ساتھ مکمل اور جاری منصوبوں کی تعداد کا بھی تفصیلی جائزہ دیا۔


بتایا گیا کہ سری نگر میں آئی سی سی سی 31 مارچ تک سافٹ لائف کے لئے تیار ہوجائے گا۔ متغیر میسج ڈسپلے (VMDs) ، ڈیجیٹل لائبریریز ، انٹیلیجنٹ ٹریفک مینجمنٹ سسٹم ، جنکشن میں بہتری ، تاریخی مقامات کی خوبصورتی ، اور فٹ پاتھوں کی تجدید کے علاوہ کئی مکمل و جاری منصوبوں کو بھی پاورپوائنٹ پریزنٹیشن کے ذریعے دکھایا گیا۔سبارمتی ریور فرنٹ ڈویلپمنٹ کارپوریشن لمیٹڈ (ایس آر ایف ڈی سی ایل) کے چیئرمین کیشیو ورما نے سمارٹ سٹی منصوبوں کے مختلف پہلوؤں کو موثر انداز میں نافذ کرنے کے لئے اپنی قیمتی تجاویز پیش کیں۔

بی وی آر سبرامنیم ، چیف سکریٹری۔ ارون کمار مہتا ، فنانشل کمشنر ، محکمہ خزانہ؛ حکومت ، رہائشی اور شہری ترقیاتی محکمہ کے پرنسپل سکریٹری دھیرج گپتا؛ نتیشور کمار ، لیفٹیننٹ گورنر کے پرنسپل سکریٹری؛ سنجیو ورما ، ڈویژنل کمشنر جموں؛ ایم راجو ، کمشنر سکریٹری جل طاقت شعبہ؛ محترمہ اوانی لواسا ، کمشنر جموں میونسپل کارپوریشن؛ راہول پانڈے ، ڈائریکٹر انفارمیشن اینڈ پبلک ریلیشنس۔ اتھر عامر الشفیع، کمشنر سری نگر میونسپل کارپوریشن؛ بابیلا رکوال ، نائب چیئرپرسن جے ڈی اے ، پی ایم سی کے ممبران؛ ہوڈز؛ چیف انجینئرز اور دیگر اعلی افسران نے ذاتی طور پر اور ورچوئل موڈ کے ذریعے میٹنگ میں شرکت کی۔
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 17, 2021 10:50 PM IST