உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے جمناسٹک اکیڈمی کا کیا افتتاح

    لیفٹیننٹ گورنر نے جمناسٹک اکیڈمی کے افتتاح کے لیے کھلاڑیوں اور ابھرتے ہوئے جمناسٹوں کو مبارکباد دی۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے جمناسٹک اکیڈمی کے افتتاح کے لیے کھلاڑیوں اور ابھرتے ہوئے جمناسٹوں کو مبارکباد دی۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے جمناسٹک اکیڈمی کے افتتاح کے لیے کھلاڑیوں اور ابھرتے ہوئے جمناسٹوں کو مبارکباد دی۔انہوں نے کہا کہ جمناسٹک اکیڈمی ٹیلنٹ کی نشاندہی کرے گی، ان کی صلاحیتوں کو نکھارے گی اور اولمپکس اور بین الاقوامی سطح پر نام روشن کرنے کے لیے انہیں ہر طرح کا تعاون فراہم کرے گی۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج ایم اے اسٹیڈیم میں جموں و کشمیر کی جمناسٹک اکیڈمی کا افتتاح کیا۔ یہ شمالی ہندوستان کی اعلیٰ ترین جمناسٹک تربیتی سہولیات میں سے ایک ہے۔لیفٹیننٹ گورنر نے قومی سطح کی 56ویں آرٹسٹک اور 25ویں ریتھمک جمناسٹک چیمپئن شپ کی اختتامی تقریب میں بھی شرکت کی۔اس موقع پر، لیفٹیننٹ گورنر نے اعلان کیا کہ جموں و کشمیر کی حکومت پیرا ایتھلیٹس چندیپ سنگھ اور محمد سلطان راتھر کے استنبول، ترکی میں منعقد ہونے والی ورلڈ پیرا تائیکوانڈو چیمپئن شپ کے تمام اخراجات برداشت کرے گی۔اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے، لیفٹیننٹ گورنر نے جمناسٹک اکیڈمی کے افتتاح کے لیے کھلاڑیوں اور ابھرتے ہوئے جمناسٹوں کو مبارکباد دی۔انہوں نے کہا کہ جمناسٹک اکیڈمی ٹیلنٹ کی نشاندہی کرے گی، ان کی صلاحیتوں کو نکھارے گی اور اولمپکس اور بین الاقوامی سطح پر نام روشن کرنے کے لیے انہیں ہر طرح کا تعاون فراہم کرے گی۔ لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ جمناسٹک اکیڈمی کا باضابطہ افتتاح جس کا کئی سالوں سے انتظار تھا جموں و کشمیر انتظامیہ کے کھیلوں کے وسائل کو مضبوط بنانے اور کھیلوں کو معاشرے کا ایک اہم حصہ بنانے کے پختہ عزم کو ظاہر کرتا ہے۔ انہوں نے کہاہم کامیابی کی نئی بلندیوں کو چھونے کے لیے مقامی ٹیلنٹ کو ہر ممکن تعاون فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ جن کھلاڑیوں نے جموں و کشمیر اور قوم کا سر فخر سے بلند کیا ہے، انہیں ان کی کامیابیوں کا مناسب اعتراف کیا جائے گا۔لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ جموں و کشمیر حکومت نئی اسپورٹس پالیسی کے مؤثر نفاذ کے لیے تمام اسٹیک ہولڈرز اور پالیسی ایڈوکیسی ریسرچ سینٹر کو شامل کر رہی ہے جس کی نقاب کشائی ایک ماہ کے اندر کی جائے گی۔انہوں نے مزید کہا کہ ہم نامور کھلاڑیوں کو ملازمت کے بہتر مواقع فراہم کرنے کے لیے نئے قوانین کو مطلع کرنے کے عمل میں بھی ہیں۔نچلی سطح پر پھلتے پھولتے کھیلوں کے کلچر کی تشکیل کے لیے اٹھائے گئے زمینی اقدامات پر روشنی ڈالتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ UT حکومت عالمی معیار کے بنیادی ڈھانچے کو تیار کرنے، بہترین کوچوں کا بندوبست کرنے نئی پالیسیوں کو نافذ کرنے پر توجہ دے رہی ہے۔ ابھرتے ہوئے کھلاڑی اور جموں و کشمیر کو کھیلوں کا پاور ہاؤس بنانا۔ ہم UT CAPEX کے تحت مارچ 2022 تک تمام کھیلوں کے بنیادی ڈھانچے کی تزئین و آرائش اور اپ گریڈیشن سمیت 615 منصوبوں کو مکمل کرنے کے لیے پوری طرح تیار ہیں۔ اس کے علاوہ 190 منصوبے (520 میں سے) تمام اسکولوں اور کالجوں میں عالمی معیار کے کھیلوں کا بنیادی ڈھانچہ بنانے کے لیے۔ جموں و کشمیر مکمل ہو چکے ہیں۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ وزیر اعظم کے ترقیاتی پیکیج کے تحت 31 منصوبوں میں سے 25 منصوبے آج تک مکمل ہو چکے ہیں۔جموں و کشمیر کا تعلیم اور کھیلوں کا مشترکہ بجٹ 2386 کروڑ روپے ہے، جو کہ مختلف بڑی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں سے کہیں زیادہ ہے۔ اس کے علاوہ یوتھ سروسز اور اسپورٹس کے لیے اس سال 513 کروڑ روپے کا بجٹ مختص کیا گیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ کم از کم 17 لاکھ نوجوانوں کو کھیلوں کے مواقع فراہم کیے جائیں گے اور تمام پنچایتوں، UT کے تمام شہری وارڈوں میں یوتھ کلب قائم کیے گئے ہیں جو جموں و کشمیر کے بہترین کھیلوں کے ٹیلنٹ کو سامنے لائیں گے۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے "ہر دن کھیل، سب کے لیے کھیل" کے وژن کو عملی جامہ پہنانے کے لیے اس سال دو لاکھ سے زیادہ سرگرمیاں منعقد کرنے پر اسپورٹس کونسل کی تعریف کی۔اس موقع پر، لیفٹیننٹ گورنر نے تمام ریاستوں/مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے جمناسٹوں کے ساتھ بات چیت کی اور جموں و کشمیر کے نمایاں کھلاڑی کو نقد انعامات سے نوازا۔پیرا اولمپئن راکیش کمار کو 5 لاکھ روپے اور شوٹر چین سنگھ کو 2 لاکھ روپے کا چیک دیا گیا۔اپنے خطبہ استقبالیہ میں، جموں و کشمیر اسپورٹس کونسل کی سکریٹری محترمہ نزہت گل نے جمناسٹک کے آلات اور دیگر سہولیات کی خصوصیات سے آگاہ کیا جو آنے والی نسلوں کے لیے جموں میں پیدا کیے جارہے ہیں۔ یہ مطلع کیا گیا کہ جمناسٹکس فیڈریشن آف انڈیا اور جے اینڈ کے اولمپک ایسوسی ایشن کے زیراہتمام جمناسٹک فیڈریشن آف انڈیا اور جے اینڈ کے اسپورٹس کونسل کے تعاون سے منعقد جمناسٹکس چیمپئن شپ میں مختلف ریاستوں/UTs کے عہدیداروں سمیت تقریباً 600 جمناسٹوں نے حصہ لیااس موقع پر دیگر اہم شخصیات بھی موجود تھیں۔ چندر موہن گپتا، میئر جے ایم سی؛ لیفٹیننٹ گورنر کے مشیر شیخ فاروق خان۔ ایسیچ. الوک کمار، پرنسپل سکریٹری یوتھ سروسز اینڈ اسپورٹس؛ ایسیچ. مکیش سنگھ، اے ڈی جی پی جموں؛ ڈاکٹر راگھو لینگر ڈویژنل کمشنر جموں؛ ایر کرن واٹل صدر J&K جمناسٹکس ایسوسی ایشن؛ ایسیچ. جمناسٹک فیڈریشن آف انڈیا سے کوشک بیڈی والا راجیش گپتا چیئرمین آرگنائزنگ کمیٹی اور دیگر موجود رہے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: