اپنا ضلع منتخب کریں۔

    جموں یونیورسٹی میں ڈسپلے یور ٹیلنٹ 2022-23 پروگرام کا آغاز، جانئے کچھ خاص باتیں

    جموں یونیورسٹی میں ڈسپلے یور ٹیلنٹ 2022-23 پروگرام کا آغاز، جانئے کچھ خاص باتیں

    جموں یونیورسٹی میں ڈسپلے یور ٹیلنٹ 2022-23 پروگرام کا آغاز، جانئے کچھ خاص باتیں

    Jammu and Kashmir : ڈسپلے یور ٹیلنٹ 2022-23 پروگرام آج جموں یونیورسٹی میں شروع ہوا، جو جموں یونیورسٹی کے شعبہ طلبہ کی بہبود کی سالانہ خصوصیت ہے۔ اس ایونٹ میں الحاق شدہ ڈگری کالجز اور یونیورسٹی کے شعبہ جات کے طلباء 26 مختلف مقابلوں مثلاً موسیقی، رقص، ادبی، فنون لطیفہ اور تھیٹر کی سرگرمیوں میں حصہ لیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar
    • Share this:
    جموں : ڈسپلے یور ٹیلنٹ 2022-23 پروگرام آج جموں یونیورسٹی میں شروع ہوا، جو جموں یونیورسٹی کے شعبہ طلبہ کی بہبود کی سالانہ خصوصیت ہے۔ اس ایونٹ میں الحاق شدہ ڈگری کالجز اور یونیورسٹی کے شعبہ جات کے طلباء 26 مختلف مقابلوں مثلاً موسیقی، رقص، ادبی، فنون لطیفہ اور تھیٹر کی سرگرمیوں میں حصہ لیں گے۔ پروفیسر امیش رائے، وائس چانسلر، جموں یونیورسٹی افتتاحی تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔ پروفیسر اروند جسروٹیا، رجسٹرار، جموں یونیورسٹی اور یونیورسٹی کے دیگر اہم عہدیداروں نے بھی اس پروگرام میں شرکت کی ۔ اس کا آغاز معززین کے ہاتھوں روایتی چراغاں کے ساتھ ہوا۔

    اس موقع پر پروفیسر امیش رائے، وائس چانسلر، جموں یونیورسٹی نے خوشی کے ساتھ کہا کہ ’اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنا‘ ایک منفرد ثقافتی اسراف ہے۔ انہوں نے تمام شرکاء کو اس عظیم پلیٹ فارم پر خوش آمدید کہا جس نے اس کے سینکڑوں سابق طلباء کو تحریک فراہم کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس طرح کے پروگرام طلباء کو اپنے اندر کی چنگاری کو سمجھنے کے قابل بناتے ہیں جو ان کی زندگی میں رہنمائی کا کام کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ اس طرح کی سرگرمیاں اب نصابی یا غیر نصابی سرگرمیاں نہیں رہیں بلکہ خود نصاب کا ایک اہم حصہ ہیں ۔ انہوں نے سفارش کی کہ ایسی سرگرمیوں کے لیے اضافی نمبرات ہونے چاہئیں جس کے لیے یونیورسٹی مجاز حکام کی منظوری کے لیے پہل کرے گی۔

    انہوں نے کلسٹرس کی شکل میں ٹریننگ آؤٹ ریچ پروگرام کے ذریعے تمام الحاق شدہ کالجوں تک پہنچنے کا مشورہ بھی دیا تاکہ مستقبل میں اس طرح کی تقریبات میں زیادہ سے زیادہ شرکت ہوسکے۔ پروفیسر پرکاش انتہل، ڈین اسٹوڈنٹس ویلفیئر نے اپنے خطبہ استقبالیہ میں اس سال طلبہ کی نمایاں شرکت پر مسرت کا اظہار کیا۔ انہوں نے اس میگا ایونٹ کی کامیابی سے تکمیل کے لیے شرکا کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا ۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ اس سال جموں یونیورسٹی ایسوسی ایشن آف انڈین یونیورسٹیز کے زیراہتمام نارتھ زون یوتھ فیسٹیول کی میزبانی کرے گی اور اس ڈسپلے یور ٹیلنٹ کے فاتحین کو اس میں حصہ لینے کا موقع ملے گا۔

    یہ بھی پڑھئے: گرودوارہ صاحب مٹن: کشمیر کا وہ تاریخی گرودوارہ جہاں پر گرونانک دیو جی نے کافی دن گزارے


    یہ بھی پڑھئے: جے اینڈ کے پولیس بھرتی گھوٹالہ، سابق اے ایس آئی اور تین افراد گرفتار، سی بی آئی کی کاروائی



    پروفیسر وشو رکشا، چیئرپرسن، کیمپس کلچرل کمیٹی نے حاضرین کو ’ڈسپلے یور ٹیلنٹ‘ کی مختصر تاریخ سے آگاہ کیا اور انہوں نے کورونا پابندیوں کی وجہ سے دو سال کے وقفے کے بعد ڈسپلے یور ٹیلنٹ کی تنظیم پر خوشی کا اظہار کیا۔ پروفیسر سنجنا کول، شریک چیئرپرسن کیمپس کلچرل کمیٹی نے شکریہ کا ووٹ پیش کیا۔ ڈسپلے یور ٹیلنٹ کے پہلے دن لائٹ ووکل سنگنگ کی تقریب کا انعقاد کیا گیا۔ انسٹی ٹیوٹ آف میوزک اینڈ فائن آرٹس سے پوجا پنڈتا اور ریتیکا ورما نے بالترتیب پہلی اور دوسری پوزیشن حاصل کی۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: