உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کورونا ٹیکہ کاری مہم کامیاب، سرینگر میں 100 کروڑ ویکسینیشن کا ہدف حاصل کرنے پر جشن

    Youtube Video

    کورونا کے خلاف جاری ٹیکہ کاری مہم میں ملک نے آج اہم سنگ میل عبور کرلیا ہے۔

    • Share this:
      کورونا کے خلاف جاری ٹیکہ کاری مہم میں ملک نے آج اہم سنگ میل عبور کرلیا ہے۔ ملک میں اب تک ٹیکہ کاری مہم کے تحت سو کروڑ سے زائدٹیکے لگائے جاچکے ہیں۔ ملک نے یہ حصولیابی دس مہینوں سے بھی کم کے عرصے میں حاصل کرلی ہے۔ اعدادوشمار کے مطابق ملک میں اب تک نناوے فیصد سے زائد افراد کوٹیکے لگائے جاچکے ہیں۔ ان میں چوہتر فیصد سے زائد بالغو ں کو ویکسین کی پہلی جبکہ تیس اعشاریہ نو فیصد بالغوں کو دونوں ڈوز لگ چکی ہے۔

      خیال رہے کہ ملک میں کورونا کے نئے معاملوں میں مسلسل کمی درج کی جارہی ہے۔ تازہ اعدادو شمار کے مطابق ملک میں پچھلے چوبیس گھنٹوں میں اٹھارہ ہزار چار سو پینتالیس نئے معاملوں کی تصدیق ہوئی ہے۔ اعدادوشمار کے مطابق ملک میں فی الوقت ایک لاکھ اٹہترہزار آٹھ سو اکتیس ایکٹو معاملے ہیں۔ شفایابی کی شرح اٹھانوے اعشاریہ ایک پانچ فیصد ہے۔


      وہیں اس موقع پر وزیراعظم نریندر مودی نے ٹویٹ کیا ہے۔ انھوں نے لکھا ہے ملک نے آج تاریخ رقم کی ہے۔ یہ ایک سو تیس کروڑ لوگوں کے اجتماعی جذبے اور کوششوں کی جیت ہے۔ انھوں نے سو کروڑ ٹیکے لگائے جانے پر اہل وطن کو مبارکباد دی ہے۔ وزیراعظم نے ریکارڈ ویکسی نیشن کے لیے ڈاکٹروں، نرسوں اور تمام اہلکاروں کا شکریہ ادا کیا ہے۔
      100 Crore Vaccination In India: نئی دہلی. ہندستان میں اینٹی کووڈ 19 ویکسینیشن (Covid-19 Vaccination In India) کے تحت دی جانے والی خوراکوں کی تعداد 100 کروڑ کے قریب پہنچ گئی ہے۔ اس درمیان مرکزی وزیر صحت منسوخ مانڈویا نے ویکسینیشن کے اہل لوگوں سے اپیل کی ہے کہ وہ بلا تاخیر ویکسین لگاوائیں۔ ہندستان میں ٹیکہ کاری کے تحت 100 کروڑ خوراکیں دئے جانے کا جشن منانے کیلئے کئی پروگراموں کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ مانڈویا ملک میں 100 کروڑ خوراک دئے جانے کے موقع پر لال قلعہ سے گلوکار کیلاش کھیر کا گیت اور آڈیو ویزوئل فلم جاری کرے گا۔
      وزیر اعظم نریندر مودی نے 100 کروڑ ویکسینیشن ہونے کے موقع پر دہلی کے رام منوہر لوہیا اسپتال (آر ایم ایل) میں ہیلتھ ورکرز کا شکریہ ادا کرتے ہوئے تھمس اپ کیا۔


      مرکزی وزیر صحت منسوخ مانڈویا نے اس موقع پر لکھا - مبارک ہو بھارت! یہ وزیر اعظم نریندر مودی کی حمایت اور قیادت کا نتیجہ ہے۔


      اس موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی آر ایم ایل اسپتال میں ویکسینیشن سائٹ پر ہیلتھ ورکرز کے ساتھ بات چیت کی۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ جمعرات کو 100 کروڑ خوراکیں دے دی گئی ہیں۔


      بتادیں کہ ہندستان میں ویکسینیشن کی تعداد آج100 کروڑ سے تجاوز کر گئی ہے۔ اب تک 1 ارب 15 ہزار 714 خوراکیں دی جا چکی ہیں۔ اس میں سے 70 کروڑ 83 لاکھ 18 ہزار 703 پہلی خوراک اور 29 کروڑ 16 لاکھ 97 ہزار 11 دوسری خوراک دی گئی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: