உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    2022 کیلئے 5 کرپٹو پیشین گوئیاں جیسا کہ نصف سال پورا ہونے کو ہے

    2022 کیلئے 5 کرپٹو پیشین گوئیاں جیسا کہ نصف سال پورا ہونے کو ہے

    2022 کیلئے 5 کرپٹو پیشین گوئیاں جیسا کہ نصف سال پورا ہونے کو ہے

    کم از کم یہ کہنا کہ کرپٹو اثاثوں کے لیے ایک پاگل سال رہا ہے۔ بدقسمت واقعات کے ایک سلسلے نے دیکھا ہے کہ انڈسٹری کو ایک کے بعد ایک ہٹ لگی ہے، جس نے ان تخمینوں کو دور کر دیا جو انڈسٹری کے ماہرین نے سال کے آغاز میں کیے تھے۔

    • Share this:
      کم از کم یہ کہنا کہ کرپٹو اثاثوں کے لیے ایک پاگل سال رہا ہے۔ بدقسمت واقعات کے ایک سلسلے نے دیکھا ہے کہ انڈسٹری کو ایک کے بعد ایک ہٹ لگی ہے، جس نے ان تخمینوں کو دور کر دیا جو انڈسٹری کے ماہرین نے سال کے آغاز میں کیے تھے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، ہم نے چند پیشنگوئیاں درج کی ہیں کہ 2022 کا بقیہ حصہ کس طرح کرپٹو سرمایہ کاروں اور شائقین کے لیے رہ سکتا ہے۔ وہ سب یہاں ہیں، لیکن کسی خاص ترتیب میں نہیں۔

      1 - اتار چڑھاؤ جاری رہے گا

      2022 میں کرپٹو انڈسٹری کے لیے اتار چڑھاؤ ایک بزور لفظ رہا ہے۔ جب کہ سال کا آغاز کافی اچھا ہوا، اس کے بعد کے مہینوں میں دنیا بھر میں متعدد عالمی مسائل سامنے آئے جیسے یوکرین میں جنگ سے لے کر کئی ممالک میں دہائیوں کی بلند افراط زر اور تیل کی قیمتوں میں اضافہ۔ ان میں سے زیادہ تر مسائل کے فوری طور پر کم ہونے یا دور ہونے کے کوئی آثار دکھائی نہیں دیتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ عالمی مارکیٹوں کے ساتھ ساتھ کرپٹو انڈسٹری میں بھی 2022 کے بقیہ حصے میں اتار چڑھاؤ دیکھا جائے گا۔ جبکہ بعض ماہرین کا خیال ہے کہ موجودہ طویل سردی سال ختم ہونے سے پہلے ہی ختم ہو جائے گی، لیکن یہ پیشنگوئی کرنا مشکل ہے کہ حالات کب بہتر ہونا شروع ہوں گے۔

      2 - ضابطے آئیں گے

      سٹیبل کوائن ٹیتھر کو امریکی ڈالر کے ساتھ ملانے سے مالیاتی اور کرپٹو کمیونٹی میں جھٹکے لگ گئے اور امریکی وزیر خزانہ جینیٹ یالن کا کہنا ہے کہ جب سٹیبل کوائنز کی بات آتی ہے تو خطرات بڑھ رہے ہیں۔ ایک متعلقہ نوٹ پر، ہندوستان کی وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن نے بھی کرپٹو کرنسیوں کو مذموم سرگرمیوں کے لیے استعمال کیے جانے پر تشویش کا اظہار کیا ہے اور اس کے عالمی حل پر زور دیا ہے۔ انڈسٹری کے سربراہان خود کسی قسم کی حکومتی مداخلت کی امید کر رہے ہیں جس سے وہ زیادہ آزادانہ طور پر کام کر سکیں گے۔ ان سب کا مشترکہ مطلب یہ ہے کہ ہم کرپٹو پر آنے والے کسی نہ کسی ضابطے کو دیکھنا شروع کر دیں گے کیونکہ انڈسٹری بڑی اور پختہ ہوتی جائے گی۔

      3 - پاپ کلچر کرپٹو کو مقبول بنانا جاری رکھے گا

      چاہے اس کے گیمز ہوں، فلمیں ہوں یا موسیقی، مقبول ثقافت کو کرپٹو انڈسٹری سے جڑنے کے مزید طریقے اور ذرائع ملیں گے، چاہے وہ NFTs کے ساتھ ساتھ میٹاورس کے ذریعے ہی کیوں نہ ہو۔ اس کے نتیجے میں، ان نئی ٹیکنالوجیز کو بڑے پیمانے پر اپنایا جائے گا کیونکہ مشہور شخصیات اور لیبلز ان نئے پلیٹ فارمز پر اپنے وفادار مداحوں کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔ چاہے وہ کرکٹرز ہوں یا مشہور شخصیات، کھیلوں کی لیگز ہوں یا عالمی برانڈز، ہر کوئی بغیر کسی تاخیر کے جلد ہی کرپٹو بینڈ ویگن پر کود پڑے گا۔ سوال صرف یہ ہے کہ جب وہ اپنی مصنوعات کا اعلان کریں گے تو کیا آپ ان کے لیے تیار ہوں گے؟

      4 - نئے کوائنز سینٹرسٹیج لیں گے

      تمام کرپٹو اثاثوں کی مشترکہ قیمت گزشتہ نومبر میں 2.7 ٹریلین ڈالر کی بلند ترین سطح سے گر کر گزشتہ چند مہینوں میں ایک ٹریلین سے بھی کم ہو گئی، جس کی وجہ زیادہ تر اس کے دو سب سے بڑے کوائنز یعنی بٹ کوائن اور ایتھر کی قدر میں کمی تھی۔ جب کہ دیگر مشہور کوائنز بھی تیزی سے ڈوب گئے، یہ اس بات کی نشانیاں ہیں کہ نئے کوائنز بنائے گئے ایتھریم بلاکچین اور دیگر سٹیبل کوائنز کے ساتھ ساتھ گیم کوائنز کو آنے والے مہینوں میں زیادہ پسند کیا جا سکتا ہے کیونکہ صارفین واقف اور غیر خطرناک کوائنز کی طرف دیکھتے ہیں۔ یہ ان کوائنز کے مقابلے میں نئے کوائنز کی دریافت اور اپنانے کا باعث بنے گا جو ہم فی الحال بڑے کوائنز کے باہر دیکھ رہے ہیں۔ اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ نئے کوائنز کہاں تلاش کریں اور ان کی سرمایہ کاری کیسے کریں، تو ہم ZebPay کو چیک کرنے کا مشورہ دیتے ہیں، جو کہ ہندوستان کے سب سے پرانے کرپٹو کرنسی ایکسچینج میں سے ایک ہے جس میں اراکین کے لیے سرمایہ کاری کرنے کے لیے 100 سے زیادہ کوائنز (اور گنتی) ہیں۔

      5 - کرپٹو اور مالیاتی مارکیٹس آپس میں جڑے رہیں گے

      کرپٹو انڈسٹری کے عالمی مالیاتی انڈسٹری سے آزاد ہونے کا بڑا وعدہ اب ایک اہم سوال ہے۔ تقریباً ہر عالمی ایونٹ کا براہ راست اثر کرپٹو انڈسٹری کے سائز اور پیمانے پر پڑتا ہے کیونکہ سرمایہ کار گھبراہٹ محسوس کرتے ہیں اور ایسی صنعت سے اپنی سرمایہ کاری واپس لے لیتے ہیں جسے اب بھی خطرناک سمجھا جاتا ہے۔ شرح سود میں اضافے کے US Fed کے فیصلے نے نہ صرف دنیا بھر کی ایکویٹی مارکیٹوں کو ہلا کر رکھ دیا ہے بلکہ اس کا براہ راست اثر کرپٹو انڈسٹری پر بھی پڑا ہے جس نے حالیہ دنوں میں اس کی قدر کو گرا ہوا دیکھا ہے۔ یہ کہنا کافی ہے کہ کرپٹو انڈسٹری میں مستقبل کی کسی بھی سرمایہ کاری کو عالمی معاملات کو بھی مدنظر رکھنا ہوگا۔

      یہ بس کچھ پیشنگوئیاں ہیں کہ عالمی کرپٹو انڈسٹری کیسے کام کرے گی۔ ایک چیز یقینی ہے، برا وقت ہمیشہ کے لیے نہیں رہتا ہے۔ 2022 کے آخر تک، زیادہ تر ماہرین نے پیشنگوئی کی ہے کہ موجودہ مندی تبدیل ہو جائے گی۔ اگر آپ کرپٹو انڈسٹری میں جانے کے خواہاں ہیں، تو سرمایہ کاری کے لیے ابھی بہترین وقت ہو سکتا ہے کیونکہ قیمتیں ریکارڈ کے اعتبار سے کم ہیں۔ اپنی تحقیق کریں، انڈسٹری کا مطالعہ کریں اور یہاں ZebPay کے ساتھ اپنا کرپٹو پورٹ فولیو کھولیں۔

      اس پلیٹ فارم میں ایک جامع بلاگ سیکشن بھی ہے جو آپ کو ان تمام چیزوں کے بارے میں معلومات حاصل کرنے میں مدد کرے گا جن تک آپ یہاں رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ آخر میں، ہم ان کے نیوز لیٹر کو سبسکرائب کرنے کا مشورہ بھی دیں گے تاکہ اپنے آپ کو کرپٹو انڈسٹری میں ہونے والی تمام تازہ ترین پیشرفتوں سے باخبر رکھ سکیں۔

      #Partnered 
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: