உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    5 ٹھوس وجوہات کہ کیوں آپ کو اپنا کرپٹو کرنسی کا سفر ZebPay کے ساتھ شروع کرنا چاہئے

    5 ٹھوس وجوہات کہ کیوں آپ کو اپنا کرپٹو کرنسی کا سفر ZebPay کے ساتھ شروع کرنا چاہئے

    5 ٹھوس وجوہات کہ کیوں آپ کو اپنا کرپٹو کرنسی کا سفر ZebPay کے ساتھ شروع کرنا چاہئے

    کم از کم یہ کہنا کہ 2021 کرپٹو کرنسی کے لیے ایک دلچسپ سال رہا ہے۔ جب کہ اس سے پہلے ایک شخص نے صرف بنیادی بلاکچین پلیٹ فارم کے بارے میں بات کی تھی جو کرپٹو کرنسی کو طاقت دیتا ہے ۔

    • Share this:
      کم از کم یہ کہنا کہ، 2021 کرپٹو کرنسی کے لیے ایک دلچسپ سال رہا ہے۔ جب کہ اس سے پہلے ایک شخص نے صرف بنیادی بلاکچین پلیٹ فارم کے بارے میں بات کی تھی جو کرپٹو کرنسی کو طاقت دیتا ہے، اس سال NFTs اور میٹاورس جیسی ایپلیکیشنز میں اضافہ دیکھا گیا جو کرپٹو کا استعمال کرتے ہوئے قیمتی چیزوں کو لین دین اور خریدنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

      اس جگہ میں بہت کچھ ہونے کے ساتھ ساتھ، اگر آپ اب بھی نئے دور کے ڈیجیٹل اثاثوں کے دور میں شامل ہونے کا انتظار کر رہے ہیں تو FOMO کا احساس ہونا فطری ہے۔ لیکن اس سے پہلے کہ آپ ایسا کریں، سب سے بنیادی سوالات میں سے ایک جس کا آپ کو جواب دینا ہوگا وہ یہ ہے کہ آپ اپنی محنت سے کمائی گئی رقم کس کرپٹو کرنسی ایکسچینج میں ڈالنے جا رہے ہیں۔ یہ واحد فیصلہ اس بات کی وضاحت کر سکتا ہے کہ آپ کا کرپٹو کرنسی کا سفر ایک سے زیادہ طریقوں سے کتنی اچھی طرح آگے بڑھے گا۔

      کرپٹو کرنسی ایکسچینج کیا ہے:

      آئیے پہلے یہ سمجھتے ہیں کہ کرپٹو کرنسی ایکسچینج کیا ہے۔ ایک کرپٹو کرنسی ایکسچینج، ایک کاروبار یا کمپنی ہے جو صارفین کو کرپٹو اثاثے خریدنے اور تجارت کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ ایکسچینج بنیادی طور پر صارف کو روایتی کرنسی جیسے ہندوستانی روپیہ، روایتی بینک اکاؤنٹ یا ادائیگی کے دیگر طریقوں جیسے UPI وغیرہ سے کرپٹو اثاثے خریدنے میں سہولت فراہم کرتا ہے۔

      اگر آپ ٹریڈنگ کے واسطے استعمال کرنے کے لیے غلط ایکسچینج کا انتخاب کرتے ہیں تو کرپٹو کرنسی خریدنا ایک زبردست عمل ہو سکتا ہے۔ شکر ہے، ہمیں بہترین ایکسچینجز میں سے ایک ملا ہے جسے آپ ہندوستان میں اپنا کرپٹو اثاثہ سفر شروع کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں – ZebPay۔ یہاں کچھ ایسی چیزیں ہیں جو ہمارے مطابق ZebPay کو ترجیحی ایکسچینج بناتی ہیں۔

      ZebPay پر غور کرنے کی اہم وجوہات:

      داخلے میں کوئی رکاوٹ نہیں

      بہت سے نئے کرپٹو اثاثہ کاروں کے پاس ایک افسانہ یہ ہے کہ انہیں ایک پورا کوائن خریدنے کی ضرورت ہے۔ بٹ کوائن کی قیمتوں کو دیکھتے ہوئے جو فی الحال ایک کوائن یا ایتھر کے لیے 36.5  لاکھ روپے میں تجارت کرتی ہے جس کی قیمت ایک کوائن کے لیے تقریباً 3 لاکھ روپے ہے یہ بہت سے لوگوں کو کرپٹو اثاثوں میں جانے سے روکتی ہے۔

      مثال کے طور پر ZebPay کے ساتھ، کوئی بھی شخص اپنی پسند کے کسی بھی کرپٹو میں  100 روپے سے کم کی سرمایہ کاری شروع کر سکتا ہے۔ اس سے کسی نئے شخص کو کرپٹو اثاثوں کی پیچیدگیاں سیکھنے، اتار چڑھاؤ کا سامنا کرنے اور اپنے سفر میں مزید سرمایہ کاری کرنے کا اعتماد حاصل کرنے کی اجازت ملتی ہے۔ بس اپنے ZebPay والیٹ میں رقم جمع کریں، کرپٹو خریدیں اور ZebPay کی منفرد خصوصیات کے ساتھ اپنے پورٹ فولیو کو بڑھتے ہوئے دیکھیں جو آپ کو صرف ہولڈنگ کے لیے منافع کمانے کی اجازت دیتی ہیں۔

      اپنا پورٹ فولیو 60+ کرپٹو کرنسیوں کے ساتھ بنائیں

      آج ہزاروں کرپٹو اثاثے ہیں، حالانکہ ہر وقت صرف چند کے بارے میں بات کی جاتی ہے۔ کچھ اور بھی ہیں جو محض گھوٹالے نکلے ہیں (سکویڈ گیم ٹوکن یاد ہے؟) مثال کے طور پر، ایک اچھی کرپٹو کرنسی ایکسچینج کو صرف سرفہرست 10 کرپٹو کرنسیوں سے زیادہ اختیارات فراہم کرنے چاہئیں، اسی لیے ہم ZebPay کی تجویز کرتے ہیں۔ کرپٹو کرنسی ایکسچینج آپ کو ایک واحد کرپٹو کے ساتھ یا 60 مختلف کرپٹو کے پول سے ایک پورٹ فولیو بنانے کی اجازت دیتا ہے، جس سے آپ کو اپنی سرمایہ کاری پر مزید انتخاب ملتا ہے۔

      کرپٹو کو اپنائیں اور کمائیں

      اپنے کرپٹو اثاثوں کو اپنے ZebPay اکاؤنٹ میں رکھ کر ان سے اضافی منافع حاصل کریں۔ ایسے کرپٹو سرمایہ کار کو منتخب کریں جو0.5%  سے 6% فیصد کی حد تک روزانہ کے منافع کے اہل ہوں۔ منافع کا حساب روزانہ کسٹمر کے اسپاٹ یا ٹریڈنگ والیٹ میں موجود بیلنس کی بنیاد پر کیا جاتا ہے اور یہاں تک کہ زیر التواء پوچھنے (بیچنے) کے آرڈرز کی بنیاد پر بھی کیا جاتا ہے۔ اپنے ZebPay اکاؤنٹ کو ایک عام بینک اکاؤنٹ کے طور پر تصور کریں جو آپ کو صرف اپنے کرپٹو کو اس میں ذخیرہ کرنے کے لیے دلچسپی دیتا ہے۔ ہمارے لیے کافی حیرت انگیز لگتا ہے۔

      قرض دینے کے پلیٹ فارم سے فائدہ اٹھائیں

      ZebPay کی خصوصی خصوصیت آپ کو اپنی کرپٹو کرنسی کو ایکسچینج کو قرض دینے اور اپنی سرمایہ کاری پر مزید منافع کمانے کی اجازت دیتی ہے۔

      اب، یہاں اس کا طریقہ ہے کہ یہ کیسے کام کرتا ہے 

      آپ اوپن ٹرم یا فکسڈ ٹرم کے لیے قرض دینے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔ پہلے کے تحت، آپ اس دن لاگو ہونے والے اپنے کرپٹو اثاثوں پر منافع کمائیں گے۔ منافع روزانہ کی بنیاد پر جمع کی جائے گی، اور آپ جب چاہیں اپنے اکاؤنٹ میں اپنے ہولڈنگز کو واپس کرنے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔

      مقررہ مدت کے تحت، آپ اپنے کرپٹو کو 7 دن، 30 دن، 60 دن یا 90 دن کی مدت کے لیے قرض دینے کا انتخاب کر سکتے ہیں، جس میں آپ کی منتخب کردہ مدت کے مطابق منافع کی شرح مختلف ہوتی ہے۔ منافع اور آپ کی ہولڈنگ مدت کے اختتام پر آپ کے ٹریڈنگ والیٹ میں جمع کر دی جائے گی۔

      خلاصہ یہ ہے کہ یہ روایتی مارکیٹ میں فکسڈ ڈپازٹ اکاؤنٹ کی طرح کام کرتے ہیں، سوائے اس کے کہ آپ اثاثوں پر مقررہ منافع کماتے ہیں جس سے وقت کے ساتھ ساتھ قیمت میں بھی اضافہ ہوسکتا ہے۔ اپنی سرمایہ کاری پر مزید منافع کمانے کے لیے اپنے کرپٹو اثاثے کو ایکسچینج میں قرض دینا ایک اور زبردست خصوصیت ہے جو ZebPay کو بہترین انتخاب بناتی ہے۔

      66% فیصد سے زیادہ ہندوستانی سرمایہ کاروں کے ذریعے بھروسہ کردہ

      ZebPay ہندوستان کے قدیم ترین ایکسچینجز میں سے ایک ہے، جس کی بنیاد 2014 میں رکھی گئی تھی۔ درحقیقت، 2020 میں کرپٹو انفلوینسر— Crypto Kanoon کے ذریعے کیے گئے ایک سروے میں، پتہ چلا کہ ہندوستانی سرمایہ کاروں کے دوسرے/تیسرے (یا 66.6%) نے ZebPay پر اپنا پہلا بٹ کوائن خریدا۔

      سب سے اہم عوامل میں سے ایک جو اس بات کا تعین کرتا ہے کہ آپ جو کرپٹو کرنسی پلیٹ فارم کا انتخاب کرتے ہیں، وہ خود ایکسچینج کے اعتماد اور حفاظت پر مبنی ہونا چاہیے۔ ان دونوں شماروں کی بنیاد پر، آپ ZebPay کو اپنے مضبوط پلیٹ فارم اور مخصوص خصوصیات کے ساتھ کرپٹو اثاثوں کے بارے میں آگاہی اور تبلیغ کے لیے پائیں گے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ ایکسچینج پر ملک کے آدھے سے زیادہ کرپٹو سرمایہ کاروں کا بھروسہ ہے – ایسی چیز جو Zebpay پر آپ کا اکاؤنٹ کھولتے ہوئے آپ کو محفوظ محسوس کرائے۔

      اسے کرتے وقت بہت ساری اچھی چیزوں کے ساتھ، ہم صرف یہ تجویز کر سکتے ہیں کہ آپ اپنا ZebPay اکاؤنٹ کھولیں اور اس کی بہت سی مصنوعات اور خصوصیات سے فائدہ اٹھانا شروع کریں۔ اپنا اکاؤنٹ یہاں کھولیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: