உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Explained: کیا Metaverse اور 5G کو ایک دوسرے کی ضرورت ہے؟ ہندوستان میں ڈیجیٹل مستقبل کیساہوگا؟

    Youtube Video

    تاہم یہ تمام اعلانات ایسے وقت میں کیے جا رہے ہیں جب ایک نئی اصطلاح — Metaverse — دنیا بھر میں اور ہندوستان میں بھی مقبول ہو رہی ہے۔ یہاں یہ بات قابل غور ہے کہ صنعت کے ماہرین کے مطابق 5G اور Metaverse دونوں ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ہیں۔

    • Share this:
      اس سال اپنی بجٹ تقریر میں مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن (Nirmala Sitharaman) نے کہا تھا کہ 23-2022 میں 5G موبائل سروسز کے رول آؤٹ کی اجازت دینے کے لیے مطلوبہ سپیکٹرم نیلامی 2022 میں کی جائے گی۔ مواصلات اور الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی کے مرکزی وزیر اشونی ویشنو نے کہا کہ ملک نے اپنا مقامی 4G کور اور ریڈیو نیٹ ورک تیار کیا ہے اور 5G نیٹ ورک بھی ترقی کے آخری مراحل میں ہے۔

      تاہم یہ تمام اعلانات ایسے وقت میں کیے جا رہے ہیں جب ایک نئی اصطلاح — Metaverse — دنیا بھر میں اور ہندوستان میں بھی مقبول ہو رہی ہے۔ یہاں یہ بات قابل غور ہے کہ صنعت کے ماہرین کے مطابق 5G اور Metaverse دونوں ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ہیں۔

      ۔ News18.com سے بات کرتے ہوئے ڈیجیٹل پلیٹ فارم کے مواد اور میڈیا کے شریک بانی اور سی ای او امبریش رے (Ambarish Ray) نے وضاحت کی کہ یہ دونوں کس طرح باہم مربوط ہیں اور میٹاورس کے لیے 5G کیوں اہم ہے۔

      ۔ 5G میٹاورس کی مدد کیسے کر سکتا ہے؟

      میرے خیال میں 5G اور Metaverse دونوں کو ایک دوسرے کی ضرورت ہے۔ ٹیکنالوجی اسکیلنگ میں ایک وقت آتا ہے، جہاں ایک ٹریک دوسرے سے تیز تر ہوتا ہے۔ تقسیم شدہ کلاؤڈ آرکیٹیکچر اور ڈیجیٹل انفراسٹرکچر جو اسکیلنگ کے لیے درکار ہے صرف تجارتی طور پر اور گود لینے کے لحاظ سے معنی رکھتا ہے جب کوئی سکیلڈ میٹاورس ہو۔

      اسی طرح Metaverse صرف اس وقت پیمانہ بنا سکتا ہے جب حقیقت کی ہموار تفریح ​​پیمانے پر اور سستی ممکن ہو؟

      سینکڑوں اسکرینوں کے ساتھ ملٹی پلیکس بنانے کا سوچیں لیکن فلمیں ہفتے میں صرف 2 تا 3 کی شرح سے ریلیز ہوتی ہیں۔ یا فلمیں 100 فی ہفتہ کی شرح سے ریلیز ہوتی ہیں لیکن اسکرینیں زیادہ تر سنگل اسکرین تھیٹر ہیں۔

      بات یہ ہے کہ یہ ٹیکنالوجی میں ہم آہنگی کا سب سے بڑا موقع ہے، ایک ایسا شعبہ جو اپنے ایجاد کے منصوبوں میں ہم آہنگی کو فیکٹر کرنے کے لیے نہیں جانا جاتا ہے۔ زیادہ تر ٹیکنالوجی پہلے بنتی ہے اور پھر اتحاد اور اپنانے کی کوشش کرتی ہے۔ اس صورت میں، Metaverse اور 5G (حتی کہ ابتدائی مرحلے 6G) کے ساتھ ہم آہنگی شماریاتی لحاظ سے اہم ترقی اور پیمانے کے لیے اہم ہے۔

      کیا 5G اور میٹاورس دونوں انڈیا کے ڈیجیٹل مستقبل کو بدل دیں گے؟

      ۔ 5G اور دیگر سکیلڈ ٹکنالوجی نہ صرف اچھی ہیں بلکہ ہندوستان کے لیے کلیدی ضروریات ہیں۔ یہ عجیب لگ سکتا ہے، لیکن ہمیں کچھ دیگر نام نہاد ترقی یافتہ معیشتوں سے زیادہ 5G کی ضرورت ہے۔ 5G کے فوائد اور کلیدی باکس کی خصوصیات دیکھیں — انتہائی بڑے نیٹ ورک کی گنجائش سے لے کر بہت کم لیٹنسی اور ڈیٹا کی اعلی رفتار تک ضروری ہے۔

      مزید پڑھیں: EXPLAINED: پاکستان میں سیاسی ہلچل کا باقی دنیا کے لیے کیا ہےمطلب؟ کیاعالمی سیاست ہوگی متاثر؟

      یہ سب ڈیڑھ ارب کے ملک کے لیے جو انتقام کے ساتھ چھلانگ لگا رہا ہے۔ ہم زنگ آلود ہتھیاروں سے عالمی تسلط کے عزائم کو پناہ نہیں دے سکتے۔ دوسری طرف میٹاورس حقیقتوں کی تعمیر اور ان حقائق میں تعلقات استوار کرنے کا ایک بہترین موقع ہے۔ ہندوستان ایک ایسی مارکیٹ ہے جو ثقافتی طور پر اپنے ڈی این اے میں، میٹاورس جیسی چیز کے لیے موزوں ہے۔

      دوسری طرف میٹا ورس حقیقتوں کی تعمیر اور ان حقائق میں تعلقات استوار کرنے کا ایک بہترین موقع ہے۔ ہندوستان ایک ایسی مارکیٹ ہے جو ثقافتی طور پر اپنے ڈی این اے میں میٹا جیسی چیز کے لیے موزوں ہے۔

      متبادل، ورچوئل، بڑھے ہوئے اور ملے جلے حقائق سے لے کر اوتار سازی، دنیا کی تعمیر اور تعمیر شدہ ورچوئل مارکیٹس تک ہندوستان اور ہندوستانی ان سب کی مایا سے واقف ہیں۔ کچھ بھی ایسا نہیں ہے جو لگتا ہے اور سب کچھ غیر حقیقی ہے۔ یہ مایا ہے۔ کیا میٹاورس بھی یہی نہیں ہے؟

      میٹا کو مقبول بنانے کی شرائط میں کیا چیلنجز ہیں؟

      یہ اہم چیلنج ہے۔ چاہے وہ ہندوستان ہو، دوسری ترقی پذیر معیشتیں یا ترقی یافتہ ثقافتیں۔ یہ دیکھنا دلچسپ ہے کہ آیا ایک حقیقت دوسرے کو مار دیتی ہے یا نہیں۔ ابھی کے لیے، سکیلنگ گاڑی چلانے کا سب سے اہم نکتہ ہے۔ انحصاری عنصر کے طور پر آنا یقیناً بنیادی ڈھانچہ ہے۔ ورچوئل، کلاؤڈ، فزیکل کے ساتھ ساتھ کمیونیکیشن نیٹ ورکس پر کام ہوگا۔

      اس کے بعد سماجی توثیق کا پورا پہلو ہے۔ اہم دربان اور سماجی آوازیں جیسے ماہرین تعلیم، مفکرین، اور ماہر نفسیات بھی۔ ان حلقوں سے مجموعی طور پر قبولیت اور این او سی (نو آبجیکشن سرٹیفکیٹ) طویل مدت میں ایک مطلق ضروری ہے۔

      میٹاورس میں سائبرسیکیوریٹی کے مسائل کیا ہیں؟

      ہمیں اپنی دنیا کی حفاظت کرنا مشکل ہو رہا ہے، کائنات کو تو چھوڑ دیں۔ میٹاورس ایک متبادل کائنات ہے۔ یہ آخر کار اپنے سسٹمز اور اینٹروپیز تیار کرے گا۔ ہم، بہترین طور پر میٹاورس کے اندر اپنی دنیا کی حفاظت کر سکتے ہیں۔

      میٹا ورس کے بارے میں بات یہ ہے کہ یہ کچھ گروہوں یا یہاں تک کہ بڑی برادریوں کے بارے میں نہیں ہے جو اس کی حفاظت کر رہے ہیں۔ یہ اس لحاظ سے آزاد اور شکل بدلنے والا ہے۔ بلاشبہ، سیکورٹی پروٹوکول، نیٹ ورک کے خطرے کی تشخیص وغیرہ کے بنیادی اصول موجود ہیں۔ لیکن ڈیٹا کے تحفظ، مفادات کی حفاظت اور حفاظت وغیرہ کے بڑے مسائل ابھی میٹاورس میں شامل زیادہ تر لوگوں کے لیے واضح نہیں ہیں۔ یہ بہت قبل از وقت ہے۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: