உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    یوکرین میں پھنسے ہوئے ہندوستانیوں کی وطنی واپسی کیلئے Air India پیش پیش، 8 لاکھ روپے فی گھنٹہ لاگت

    ایئر انڈیا کے انخلاء کی پروازوں کی لاگت 7-8 لاکھ روپے فی گھنٹہ ہے۔

    ایئر انڈیا کے انخلاء کی پروازوں کی لاگت 7-8 لاکھ روپے فی گھنٹہ ہے۔

    سندھیا نے ٹویٹر پر کہا کہ وہ نلگنڈہ میں تربیتی طیارے کے المناک حادثے کے بارے میں سن کر حیران رہ گئے۔ "ایک تحقیقاتی ٹیم کو جائے وقوعہ پر پہنچا دیا گیا ہے۔ بدقسمتی سے، ہم نے طالب علم پائلٹ کو کھو دیا،" انہوں نے نوٹ کیا۔

    • Share this:
      ایئر انڈیا (Air India) یوکرین میں پھنسے ہوئے سینکڑوں ہندوستانیوں کی وطن واپسی کے لیے پیش پیش ہے۔ اطلاع کے مطابق دو طرفہ انخلا کی پرواز کو چلانے کی لاگت 1.10 کروڑ روپے سے زیادہ ہوگی اور یہ رقم پروازوں کی مدت کے لحاظ سے بڑھ جائے گی۔ یہ ایئر لائن ایک وسیع باڈی والے بوئنگ 787 طیارے کے ساتھ خدمات انجام دے رہی ہے، جسے ڈریم لائنر کے نام سے جانا جاتا ہے۔

      ایئر لائن کے ایک ذریعہ نے بتایا کہ تنازعات کا شکار یوکرین کے پڑوسی ممالک بشمول رومانیہ اور ہنگری سے ان طلبا کو وطن واپس لایا جارہا ہے۔ یہ پہلے ہی سینکڑوں ہندوستانیوں کو واپس لا چکا ہے۔ یہ پروازیں حکومت ہند نے چارٹر کی ہیں۔

      پولیس نے بتایا کہ ہفتہ کو تلنگانہ کے ضلع نلگنڈہ میں ایک نجی ایوی ایشن اکیڈمی سے تعلق رکھنے والا طیارہ گر کر تباہ ہونے سے ایک خاتون ٹرینی پائلٹ کی موت ہو گئی۔ مرکزی شہری ہوا بازی کے وزیر جیوتی رادتیہ سندھیا نے کہا کہ وہ صدمے میں ہیں اور ایک تحقیقاتی ٹیم جائے حادثہ پر پہنچ رہی ہے۔

      ابتدائی معلومات کا حوالہ دیتے ہوئے ایک پولیس اہلکار نے بتایا کہ بدقسمتی سے طیارہ دوپہر سے ضلع کے ایک گاؤں میں گر کر تباہ ہو گیا۔ جو پڑوسی ریاست آندھرا پردیش سے آیا تھا۔ عہدیدار نے بتایا کہ خاتون ٹرینی پائلٹ کی موقع پر ہی موت ہوگئی اور مزید تفصیلات معلوم کی جارہی ہیں۔
      سندھیا نے ٹویٹر پر کہا کہ وہ نلگنڈہ میں تربیتی طیارے کے المناک حادثے کے بارے میں سن کر حیران رہ گئے۔ ایک تحقیقاتی ٹیم کو جائے وقوعہ پر پہنچا دیا گیا ہے۔ بدقسمتی سے ہم نے ٹرینی پائلٹ کو کھو دیا۔ وزیر نے سوگوار خاندان اور چاہنے والوں سے دلی تعزیت کا اظہار کیا۔

      واضح رہے کہ وکرین میں جاری کشیدگی کے درمیان یو این ایس سی میں ایک میٹنگ ہوئی ، جس میں 15 میں سے یو این ایس سی کو گیارہ ووٹ حمایت میں ملے ، جس سے یوکرین پر روسی حملہ پر یو این جی اے کے ایمرجنسی سیشن بلانے کی راہ ہموار ہوگئی ہے ۔ ہندوستان ، یو اے ای کے ساتھ چین نے بھی شرکت کی ۔ روس نے اس کے خلاف ووٹنگ کی ۔

      یو این میں ہندوستان کے مستقل نمائندے ٹی ایس ترومورتی نے یوکرین پر یو این ایس سی کی میٹنگ میں کہا کہ ہم تشدد کے فورا خاتمہ کی اپیل کرتے ہیں ۔ ہمارے وزیر اعظم نے روس اور یوکرین کی قیادت کے ساتھ اپنی حالیہ بات چیت میں اس کی زوردار وکالت کی ہے ۔

       

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: