உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزیراعلیٰ اقلیتی روزگار قرض اسکیم کے تحت درخواست دہندگان جلد کرائیں Agreement

     ایگریمینٹ agreement  نہ ہونے کی صورت میں انتخاب کینسل کر کے قرض حاصل کرنے کا دعویٰ ختم کر دیا جائے گا۔ یہ جانکاری ضلع اقلیتی بہبود آفیسر وویک کمار کیشاری نے دی ہے۔

    ایگریمینٹ agreement نہ ہونے کی صورت میں انتخاب کینسل کر کے قرض حاصل کرنے کا دعویٰ ختم کر دیا جائے گا۔ یہ جانکاری ضلع اقلیتی بہبود آفیسر وویک کمار کیشاری نے دی ہے۔

    ایگریمینٹ agreement نہ ہونے کی صورت میں انتخاب کینسل کر کے قرض حاصل کرنے کا دعویٰ ختم کر دیا جائے گا۔ یہ جانکاری ضلع اقلیتی بہبود آفیسر وویک کمار کیشاری نے دی ہے۔

    • Share this:
      Chief Minister Minority Employment Loan Scheme: نوادہ میں چیف منسٹر کی اقلیتی روزگار لون اسکیم کے تحت، اسکیم کے سال 2016-17، 2017-18، 2018-19 کے لیے منتخب درخواست دہندگان کو لون  حاصل کرنے کا agreement کرالیں۔ ایگریمینٹ agreement  نہ ہونے کی صورت میں انتخاب کینسل کر کے قرض حاصل کرنے کا دعویٰ ختم کر دیا جائے گا۔ یہ جانکاری ضلع اقلیتی بہبود آفیسر وویک کمار کیشاری نے دی ہے۔

      انہوں نے کہا ہے کہ منتخب درخواست دہندگان 21 مئی کو ضلع اقلیتی افسر(District Minority Officer) کے دفتر میں معاہدہ agreement کروانے کو یقینی بنائیں۔ درخواست دہندہ کے دستاویزات کی خود تصدیق شدہ فوٹو کاپی، آدھار سے منسلک بینک پاس بک، 20 پوسٹ ڈیٹڈ چیک، آدھار کارڈ کی خود تصدیق شدہ فوٹو کاپیاں، درخواست دہندہ کی دو رنگین پاسپورٹ سائز تصاویر اور رہائش کی اصل کاپی اور انکم سرٹیفکیٹ کے ساتھ خود تصدیق شدہ فوٹو کاپیاں ضروری ہوں گی۔


      ایک لاکھ روپے تک کے قرض کی رقم کے لیے، خود قرض لینے والے کی طرف سے ضمانت، کسی ایسے شخص کی ضمانت جس کے نام یا اس کے والدین کے نام پر، کرایہ کی رسید، کرایہ کی رسید۔ سرکاری ملازمین، نیم سرکاری ملازمین، بینک کارکنان، خود مختار اداروں کے کارکنان، آنگن واڑی کارکنان، روپے تک کے قرض کے لیے رجسٹرڈ مدارس کے اساتذہ، رجسٹرڈ وقف کے متولی، انکم ٹیکس ادا کرنے والے کی ذاتی ضمانت، قرض کی رقم کے برابر غیر منقولہ جائیداد کے بانڈ پر عمل درآمد کرنا ہوگا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: