உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Atal Pension Yojana: اٹل پنشن یوجنا کیلئے انکم ٹیکس دہندگان نہیں ہوں گے اہل! جانیے کیا ہیں وجوہات؟

    ممکنہ درخواست دہندگان اپنے دوران بینک کو موبائل نمبر فراہم کر سکتے ہیں۔

    ممکنہ درخواست دہندگان اپنے دوران بینک کو موبائل نمبر فراہم کر سکتے ہیں۔

    اٹل پنشن یوجنا (APY) حکومت ہند کی طرف سے شروع کی گئی ایک پنشن اسکیم غیر منظم شعبے کے کارکنوں پر مرکوز ہے۔ اٹل پنشن یوجنا کے تحت کم از کم ضمانت شدہ پنشن 1,000 روپے یا 2,000 روپے یا 3,000 روپے یا 4,000 روپے یا 5,000 روپے ماہانہ 60 سال کی عمر کو پہنچنے کے بعد شروع ہو جائے گی

    • Share this:
      اٹل پنشن یوجنا کے اصول میں تبدیلی (Atal Pension Yojana Rule Change): حکومت نے اپنے ماہانہ پنشن پروگرام اٹل پنشن یوجنا کے اہل ہونے کے لیے قواعد و ضوابط میں تبدیلی کی ہے۔ 1 اکتوبر سے کوئی بھی شہری جو انکم ٹیکس دہندہ ہے یا رہا ہے وہ اٹل پنشن اسکیم میں شامل ہونے کا اہل نہیں ہوگا۔ وزارت خزانہ کے ایک نوٹیفکیشن کے مطابق اگر کوئی انکم ٹیکس ادا کرنے والا سرمایہ کار 1 اکتوبر یا اس کے بعد اٹل پنشن یوجنا اسکیم میں شامل ہوتا ہے، تو اس کا اٹل پنشن یوجنا اکاؤنٹ بند کیا جائے گا۔

      اٹل پنشن یوجنا (APY) حکومت ہند کی طرف سے شروع کی گئی ایک پنشن اسکیم غیر منظم شعبے کے کارکنوں پر مرکوز ہے۔ اٹل پنشن یوجنا کے تحت کم از کم ضمانت شدہ پنشن 1,000 روپے یا 2,000 روپے یا 3,000 روپے یا 4,000 روپے یا 5,000 روپے ماہانہ 60 سال کی عمر کو پہنچنے کے بعد شروع ہو جائے گی جو سبسکرائبرز کی جانب سے ان کی منتخب پنشن رقم کے لیے دیے گئے تعاون پر منحصر ہے۔ تاہم یہ سروس جلد ہی سب کے لیے دستیاب ہونا بند ہو جائے گی۔

      اٹل پنشن یوجنا کے اصول میں تبدیلی کے بارے میں چند اہم نکات پیش ہیں:

      حکومتی نوٹیفکیشن کیا کہتا ہے؟

      وزارت خزانہ کے تحت مالیاتی خدمات کے محکمے کے نوٹیفکیشن کے مطابق وہ افراد جو انکم ٹیکس نظام کا حصہ رہے ہیں یا اس وقت ہیں وہ اٹل پنشن یوجنا اسکیم میں شامل ہونے کے اہل نہیں ہوں گے۔

      محکمہ نے 10 اگست 2022 کی ایک نوٹیفکیشن میں کہا کہ بشرطیکہ 1 اکتوبر 2022 سے کوئی بھی شہری جو انکم ٹیکس ادا کرنے والا ہے یا رہا ہے، وہ اٹل پنشن یوجنا میں شامل ہونے کا اہل نہیں ہوگا۔

      اگر کوئی انکم ٹیکس ادا کرنے والا اب بھی اٹل پنشن یوجنا کھولتا ہے تو کیا ہوگا؟

      جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے، اگر کوئی انکم ٹیکس ادا کرنے والا سرمایہ کار 1 اکتوبر کو یا اس کے بعد اٹل پنشن یوجنا اسکیم میں شامل ہوتا ہے، تو اٹل پنشن یوجنا اکاؤنٹ بند کرنے کا ذمہ دار ہوگا۔ اس صورت حال میں ایسے کھاتہ داروں کی جمع شدہ دولت انہیں واپس کر دی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      لارین گوٹیب نے رلیشن شپ کو لیکر کیا بڑا انکشاف، بوائے فرینڈ کے ساتھ شیئر کی کس کرتی ہوئی تصاویر

      اگر کوئی سبسکرائبر، جس نے یکم اکتوبر 2022 کو یا اس کے بعد شمولیت اختیار کی، بعد میں اسے درخواست کی تاریخ کو یا اس سے پہلے انکم ٹیکس ادا کرنے والا پایا جاتا ہے، تو اٹل پنشن یوجنا اکاؤنٹ بند کر دیا جائے گا اور آج تک جمع شدہ پنشن کی رقم دی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      BJP پارلیمانی بورڈ میں بڑی تبدیلی، نتن گڈکری-شیوراج سنگھ چوہان کی چھٹی، ان نئے چہروں کو کیا گیا شامل
      اٹل پنشن یوجنا میں شامل ہونے کے لیے کون اہل ہے؟




      فی الحال ہندوستان کا کوئی بھی شہری جو نابالغ نہیں ہے وہ اے پی وائی اسکیم میں شامل ہوسکتا ہے۔ نیشنل سیکورٹیز ڈپازٹری لمیٹڈ (NSDL) کی ویب سائٹ کے مطابق اہلیت کے معیار درج ذیل ہیں:
      سبسکرائبر کی عمر 18 سے 40 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔
      اس کے پاس سیونگ بینک اکاؤنٹ/ پوسٹ آفس سیونگ بینک اکاؤنٹ ہونا چاہیے۔
      ممکنہ درخواست دہندگان اپنے دوران بینک کو موبائل نمبر فراہم کر سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: