உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    خطرے سے بچیں اور صرف ZebPay پر بہترین سٹیبل کوائنز تک رسائی حاصل کریں

    خطرے سے بچیں اور صرف ZebPay پر بہترین سٹیبل کوائنز تک رسائی حاصل کریں

    خطرے سے بچیں اور صرف ZebPay پر بہترین سٹیبل کوائنز تک رسائی حاصل کریں

    یہ کرپٹو اثاثوں کے درمیان برداشت کا موسم ہے۔ بٹ کوائن جیسے سرفہرست کوائن اپنی اونچائی سے 50% سے زیادہ نیچے ہیں کیونکہ مختلف عالمی اور اقتصادی عوامل کرپٹو اثاثوں پر وزن رکھتے ہیں۔

    • Share this:
      یہ کرپٹو اثاثوں کے درمیان برداشت کا موسم ہے۔ بٹ کوائن جیسے سرفہرست کوائن اپنی اونچائی سے 50% سے زیادہ نیچے ہیں کیونکہ مختلف عالمی اور اقتصادی عوامل کرپٹو اثاثوں پر وزن رکھتے ہیں۔ ان کوائنز کی چوٹی پر سرمایہ کاری کرنے والوں کے لیے نقصانات کا ڈھیر دیکھنا مایوس کن ہوگا۔ دوسرے لوگ جو یہ سوچ رہے ہیں کہ آیا کرپٹو میں جانا ہے یا نہیں ان کو اپنی انگلیوں کو کرپٹو میں ڈبونے سے مزید روکا جا سکتا ہے۔

      سٹیبل کوائنز کیا ہیں؟

      سٹیبل کوائنز وہ ڈیجیٹل کرنسیاں ہیں جو ایک مستحکم اور اچھی طرح سے تسلیم شدہ ریزرو اثاثہ جیسے کہ امریکی ڈالر یا سونا سے منسلک ہیں۔ وہ دوسری ڈیجیٹل کرنسیوں کی طرح جنگلی اتار چڑھاؤ کے تابع نہیں ہیں جو انتہائی حد تک جھول سکتی ہیں کیونکہ سٹیبل کوائنز میں اپنی قدر کو جوڑنے کے لیے ایک مستحکم پیگ ہوتا ہے۔

      لہذا، اپنی فطرت کے مطابق، سٹیبل کوائنز بٹ کوائن جیسی ڈیجیٹل کرنسیوں کے مقابلے میں ڈرامائی طور پر اتار چڑھاؤ کو کم کرتے ہیں۔ وہ روزمرہ کی تجارت سے لے کر تبادلے کے درمیان منتقلی تک ہر چیز کے لیے بہتر موزوں ہیں۔

      اس لیے، سٹیبل کوائنز، فیاٹ کرنسیوں کی روایتی دنیا اور ڈیجیٹل کرنسیوں کی نئی دنیا کے درمیان ایک بہترین پل ہیں کیونکہ وہ دونوں جہانوں میں بہترین کے وارث ہیں۔ کرپٹو کی دنیا میں بہت سے لوگ سٹیبل کوائنز کا استعمال بڑی مقدار میں رقم منتقل کرنے کے لیے بمشکل ہی کسی ٹرانسفر فیس کے ساتھ کرتے ہیں، اپنے کوائنز سے سود حاصل کرنے کے لیے اور یقیناً، اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ اتار چڑھاؤ ان کی بیلنس شیٹ کو اتنا متاثر نہیں کرتا جتنا کہ بٹ کوائن یا ایتھر جیسے کوائنز رکھنے سے متاثر ہوگا۔

      یہ کس کے لیے ہے؟

      کوائنز ایک موروثی خطرے کے ساتھ آتے ہیں جو ان لوگوں کے لیے جواز پیش کرنا مشکل ہو سکتا ہے جو بہت زیادہ اتار چڑھاؤ کو شکست نہیں دے سکتے۔ اس طرح، زیادہ روایتی اور خطرے سے بچنے والے سرمایہ کاروں کے لیے سٹیبل کوائنز میں سرمایہ کاری کرنا بے فکری ہے۔ چونکہ سٹیبل کوائنز کرپٹو بلاک چین کا حصہ ہیں، انہیں فیاٹ کرنسی کے مقابلے میں تیزی سے اور بغیر کسی بینک فیس کے منتقل کیا جا سکتا ہے، جس سے وہ اور بھی زیادہ پرکشش آپشن بنتے ہیں۔

      یہاں تک کہ کرپٹو کے حامی سرمایہ کار بھی اپنے اثاثوں کو مختلف قسم کے کوائنز میں پھیلانے اور اپنے آپ کو انتہائی اتار چڑھاؤ سے بچانے کے لیے اپنے ہولڈنگز کا کچھ حصہ سٹیبل کوائنز میں رکھنا چاہتے ہیں۔ درحقیقت، اپنے تمام انڈوں کو کبھی بھی ایک ٹوکری میں نہ ڈالیں یہ ایک مالی مشورہ ہے جو کبھی بھی فیشن سے باہر نہیں ہوتا ہے۔

      ZebPay کی طرف سے مکمل مطالعہ کی وجہ سے ٹیم نے اپنے پلیٹ فارم پر 100+ کرپٹو کوائنز میں سے کچھ بہترین سٹیبل کوائنز کو شامل کیا۔ اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ کن میں سے انتخاب کرنا ہے، تو ہم نے کچھ مشہور سٹیبل کوائنز کی فہرست مرتب کی ہے جنہیں آپ اپنے پورٹ فولیو میں فوراً شامل کر سکتے ہیں۔ ذیل میں ان پر ایک نظر ڈالیں اور اپنی ترجیح کے مطابق منتخب کریں۔

      سرفہرست سٹیبل کوائنز میں سے انتخاب کرنا ہے –

      اب جب کہ آپ جانتے ہیں کہ سٹیبل کوائنز کیا ہیں اور وہ آپ کو اتار چڑھاؤ سے بچانے میں کس طرح مدد کرتے ہیں، یہاں ان میں سے سرفہرست دس ہیں جن میں سے آپ سرمایہ کاری کے لیے انتخاب کر سکتے ہیں۔

      یاد رہے کہ، آپ ZebPay پلیٹ فارم پر اپنے سٹیبل کوائنز کو قرضہ بھی دے سکتے ہیں اور انہیں پرکشش شرح پر اپنے اکاؤنٹ میں صرف HODLing کرنے کے لیے اضافی منافع کما سکتے ہیں۔ کچھ سٹیبل کوائنز لینے اور اپنے کرپٹو پورٹ فولیو اور منافع کو بڑھانے کی بس ایک اور وجہ ہے۔

      یہاں وہ سٹیبل کوائنز ہیں جن میں سے آپ کو منتخب کرنے کی ضرورت ہے۔

      بائننس امریکی ڈالر (BUSD)

      BUSD تین مختلف بلاک چینز پر موجود ہے: ایتھریم، بائننس اسمارٹ چین، اور بائننس چین، جو اسے سب سے قابل رسائی سٹیبل کوائنز میں سے ایک بناتا ہے جس میں سے آپ انتخاب کر سکتے ہیں۔ آپ ضرورت کے مطابق اپنے ٹوکن کو چینز کے درمیان بھی تبدیل کر سکتے ہیں۔

      ٹیتھر (USDT)

      ٹیتھر ایتھریم اور بٹ کوائن بلاک چینز پر ہوسٹ کیے جانے والے سب سے زیادہ قابل اعتماد سٹیبل کوائنز میں سے ایک ہے۔ یہ 2014 میں قائم ہونے والا پہلا سٹیبل کوائنز ہے اور تیسرا سب سے بڑا کرپٹو اثاثہ ہے جس کی مارکیٹ قیمت بٹ کوائن اور ایتھر سے تقریباً 80 بلین USD پیچھے ہے۔

      USD کوائن (USDC)

      USD  کوائن کی بنیاد 2018 میں رکھی گئی تھی اور مارکیٹ کی قیمت کے لحاظ سے اس وقت تقریباً 50 بلین مارکیٹ کیپ کے لحاظ سے دوسرا سب سے بڑا سٹیبل کوائنز ہے۔ کرپٹو کرنسی ایکسچینج کوائن بیس کے ساتھ قائم کیا گیا، USDC کاروباری اداروں کے ذریعہ سب سے زیادہ استعمال ہونے والے کوائنز میں سے ایک ہے جو بلاک چین کی جگہ میں توسیع کرنا چاہتے ہیں، جس سے یہ سرمایہ کاری کے لیے ایک قابل اعتماد کوائن ہے۔

      پیکس گولڈ (PAXG)

      پیکس گولڈ ایک ڈیجیٹل اثاثہ ہے جو بلاک چین میں سونا لاتا ہے۔ اگر آپ نے سونا چوری ہونے کی فکر کیے بغیر یا اسے محفوظ والیٹ میں ذخیرہ کرنے کے لیے زیادہ فیس ادا کیے بغیر خریدنا چاہا ہے، تو PAXG اپنے پاس رکھنے کے لیے کوئی رقم ادا کیے بغیر اعلیٰ ترین معیار کے سونے کے مالک ہونے کا جدید حل ہے۔

      ڈیجکس گولڈ (DGX)

      ڈیجکس گولڈ ایک اور مستحکم کوائن ہے جو حقیقی سونے کے مقابلے میں لگایا گیا ہے۔ ڈیجکس تقسیم شدہ خود مختار تنظیم سونے کے ذخائر کو ذخیرہ کرتی ہے اور ہر DGX کو ایک اونس سونے کے مقابلے میں پیگ کرتی ہے۔ اس کا مطلب ہے، حقیقت میں آپ اپنے DGX ہولڈنگز کو صحیح حقیقی سونے کی صورت میں کیش آؤٹ کر سکتے ہیں یہ اس پر منحصر ہے کہ آپ کے پاس کتنے کوائنز ہیں۔

      ٹرو USD (TUSD)

      ٹرو USD  سٹیبل کوائنز کے درمیان سب سے زیادہ شفاف کوائنز میں سے ایک ہے کیونکہ اس کے ذخائر Cohen & Co.، ایک کرپٹو کرنسی آڈٹ اور ٹیکس فرم کے ذریعے مکمل آڈٹ کیا جاتا ہے۔ TUSD کی مارکیٹ کیپ $1.3 بلین سے زیادہ ہے اور بڑھ رہی ہے۔

      ڈائی (DAI)

      دسمبر 2017 میں قائم کیا گیا، DAI کرپٹو مارکیٹ میں سب سے قیمتی سٹیبل کوائنز میں سے ایک بن گیا ہے۔ سب سے زیادہ مستحکم کوائنز کے طور پر امریکی ڈالر کے مطابق، DAI کو ایتھریم کرپٹو کرنسی کی حمایت حاصل ہے۔ درحقیقت، یہ DAI کو ایک کرپٹو اثاثہ بناتا ہے جس کی حمایت ایک اور کرپٹو اثاثے کے ساتھ فیاٹ کرنسی کی یقین دہانی کے ساتھ ہوتی ہے۔

      پیلیڈیم کوائن (XPD)

      پیلیڈیم کوائن سب سے زیادہ دلچسپ سٹیبل کوائنز میں سے ایک ہے جو اس کی قدر کو پیلیڈیم سے لگاتا ہے۔ پیلیڈیم کوائن کی قدر پیلیڈیم کی قدر سے وابستہ ہے۔ اس کے علاوہ، آپ پیلیڈیم کے پورے حصے کے بجائے فریکشنل پیلیڈیم کے مالک بھی ہو سکتے ہیں۔

      جیمنی ڈالر (GUSD)

      جیمنی ڈالر ان چند سٹیبل کوائنز میں سے ایک ہے جنہیں امریکی ریگولیٹری ایجنسی نے تسلیم کیا ہے، جو اسے مستقبل کے امکانات کے لیے بہترین انتخاب بناتا ہے۔ GUSD نیویارک کے بینکنگ قوانین کے ساتھ ساتھ نیویارک اسٹیٹ ڈیپارٹمنٹ آف فنانشل سروسز کی ریگولیٹری اتھارٹی کی پیروی کرتا ہے۔ جیمنی  USD روایتی مالیاتی میکانزم اور بلاک چین ایکو سسٹم کے درمیان اعتماد کو بہتر بنانے پر بھی کام کر رہا ہے۔

      نیوٹرینو USD (USDN)

      نیوٹرینو USD ایک الگورتھم پر مبنی سٹیبل کوائنز ہے جس کی کرپٹو قیمت امریکی ڈالر کی قیمت سے نقل کی جاتی ہے۔ نیوٹرینو کی بھی تلاش کی جاتی ہے کیونکہ یہ مخصوص حقیقی دنیا کے اثاثوں جیسے کہ قومی کرنسیوں یا کموڈٹیز سے جڑے مستحکم کوائنز کی تخلیق کو قابل بناتا ہے۔

      اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ آپ ان سٹیبل کوائنز میں کہاں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں، تو ہمارے پاس آپ کے لیے بہترین حل ہے۔ بس اپنا اکاؤنٹ ZebPay سے کھولیں، ہندوستان کا سب سے قدیم اور سب سے قابل اعتماد کرپٹو کرنسی ایکسچینج جہاں آپ 100+ کوائنز کے درمیان اپنی پسند کے سٹیبل کوائنز میں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔ سٹیبل کوائنز سے فائدہ اٹھائیں اور اعتماد کے ساتھ ZebPay سے کرپٹو کی دنیا میں داخل ہوں۔ اپنا اکاؤنٹ یہاں کھولیں۔

      #Partnered 
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: