உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bank Holidays in August: آج سے لگاتار چار دن تک بینک کی تعطیلات، جانئے تفصیلات

    بینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔

    بینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔

    آج سے کئی تعطیلات ریکارڈ میں آئے گی۔ اسی طرح ان تعطیلات میں زیادہ تر ریاستی یا علاقائی ہوتی ہے کیونکہ وہ عام طور پر ایک ہی دن پورے ہندوستان میں نہیں منائی جاتی ہیں۔

    • Share this:
      ریزرو بینک آف انڈیا (RBI) کی طرف سے بیان کردہ بینک تعطیلات کی فہرست کے مطابق اصل میں کل 15 چھٹیاں تھیں۔ ان 15 دنوں کی چھٹی میں اگست کے اختتامی ہفتہ کے ساتھ ساتھ آر بی آئی کے ذکر کردہ چھٹیوں کی فہرست بھی شامل ہے۔ 15 دنوں کی فہرست میں سے 8 کو ریاستی چھٹیوں ، تہواروں اور مذہبی مواقع کے زمرے میں نامزد کیا گیا۔

      ان تعطیلات میں  7دن ویک اینڈ کے بھی شامل تھے۔ آر بی آئی کی درجہ بندی کے مطابق چھٹیوں کی فہرست ممکنہ طور پر درج ذیل تین زمروں میں سے کسی ایک کے تحت آ سکتی ہے۔ جس میں سے یہ ہے مذاکرات کے آلے کے تحت چھٹی' Holiday under Negotiable Instruments Act، 'مذاکرات کے آلات کے تحت چھٹی اور ریئل ٹائم گراس سیٹلمنٹ چھٹی' Holiday under Negotiable Instruments Act and Real-Time Gross Settlement Holiday یا 'بینکوں کے کلوسنگ آکاوئنٹ Banks’ Closing of Accounts

      اگست کے مہینے کی چھٹیاں 'چھٹیوں کے تحت مذاکرات کے قابل آلات ایکٹ' سیکشن کے تحت آتی ہیں۔ اگرچہ آر بی آئی کی فہرست کے مطابق چھٹیوں کی باضابطہ فہرست صرف آج سے قرض دہندگان کے لیے شروع ہوتی ہے ، لیکن قرض دہندگان نے دیکھا کہ کچھ تعطیلات چھٹیوں کی شکل میں سامنے آتی ہے۔ اگست کا مہینہ شروع ہونے کے بعد سے دو اتوار آئے جو آئے اور چلے گئے۔ اس سے چھٹیوں کی فہرست کی حتمی تعداد اب 13 دن رہ گئی ہے۔

      ایس بی آبی بینک کی فائل فوٹو
      ایس بی آبی بینک کی فائل فوٹو


      آج سے کئی تعطیلات ریکارڈ میں آئے گی۔ اسی طرح ان تعطیلات میں زیادہ تر ریاستی یا علاقائی ہوتی ہے کیونکہ وہ عام طور پر ایک ہی دن پورے ہندوستان میں نہیں منائی جاتی ہیں۔ یہ ان لوگوں کے لیے تھوڑی راحت کا باعث بنے گا جو مستقبل قریب میں اپنے بینکنگ کاروبار کی منصوبہ بندی کرنا چاہتے ہیں۔ اتوار کے علاوہ دوسرے/چوتھے ہفتہ کے علاوہ ، صرف دو دیگر تعطیلات ہیں جو زیادہ تر ریاستوں یا شہروں میں منائی جاتی ہیں۔

      ایسی ہی ایک چھٹی 19 اگست 2021 ہے۔ اس دن یوم عاشورہ کا اہتمام ہوگا۔ یہ چھٹی اگرتلہ ، احمد آباد ، بیلاپور ، بھوپال ، حیدرآباد ، جے پور ، جموں ، کانپور ، کولکتہ ، لکھنؤ ، ممبئی ، ناگپور ، نئی دہلی ، پٹنہ ، رائے پور ، رانچی اور سری نگر میں قرض دینے والوں کے لیے ہوگی۔

      دوسری چھٹی جو کہ ایک ہی دن اکثریت کی طرف سے منائی جاتی ہے وہ ہے جنماشتمی (شراون وڈ 8)/کرشنا جینتی ، جو 30 اگست 2021 کو آتی ہے۔ یہ چھٹی بینک احمد آباد ، چندی گڑھ ، چنئی ، دہرادون ، جے پور ، جموں ، کانپور ، لکھنؤ ، پٹنہ ، رائے پور ، رانچی ، شیلانگ ، شملہ ، سری نگر اور گنگ ٹاک ہوگی۔

      آر بی آئی کے حکم کے مطابق اگست 2021 کے لیے چھٹیوں کی مکمل فہرست یہ ہے:

      1) 13 اگست ، 2021 - پیٹریاٹ ڈے (امپھال)

      2) 14 اگست ، 2021 - دوسرا ہفتہ۔

      3) 15 اگست ، 2021 - اتوار۔

      4) 16 اگست ، 2021 - پارس نیا سال (شہنشاہی) / (بیلاپور ، ممبئی اور ناگپور)

      5) 19 اگست ، 2021 - محرم ( یوم عاشورہ) / (اگرتلہ ، احمد آباد ، بیلپور ، بھوپال ، حیدرآباد ، جے پور ، جموں ، کانپور ، کولکتہ ، لکھنؤ ، ممبئی ، ناگپور ، نئی دہلی ، پٹنہ ، رائے پور ، رانچی اور سری نگر)

      6) 20 اگست ، 2021 - محرم/پہلا اونم (بنگلور ، چنئی ، کوچی اور ترووننت پورم)

      7) 21 اگست ، 2021 - توروونم (ترووننت پورم اور کوچی)

      8) 22 اگست ، 2021 - اتوار۔

      9) اگست 23 ، 2021 - سری نارائنا گرو جینتی (ترووننت پورم اور کوچی)

      10) اگست 28 ، 2021 - چوتھا ہفتہ۔

      11) 29 اگست ، 2021 - اتوار۔

      12) 30 اگست ، 2021 - کرسمس جینتی (احمد آباد ، چندی گڑھ ، چنئی ، دہرادون ، جے پور ، جموں ، کانپور ، لکھنؤ ، پٹنہ ، رائے پور ، رانچی ، شیلانگ ، شملہ ، سری نگر اور گنگ ٹاک)
      13) اگست 31 ، 2021 - سری کرشنا اشٹمی (حیدرآباد)
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: