உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bank Holidays in September: ماہ ستمبر میں 12دن کے لیے بینک رہیں گے بند،یہاں دیکھیں مکمل فہرست

    بینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔

    بینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔

    یہ بھی نوٹ کرنا چاہیے کہ آر بی آئی بینک کی چھٹیوں کی فہرست میں یکساں نہیں ہے ، جس کا مطلب یہ ہے کہ تمام بینکوں میں ایک ہی دن چھٹی نہیں ہوگی۔ یہ سب جغرافیہ پر منحصر ہے اور یہ چھٹی کسی مخصوص ریاست یا شہر میں لاگو ہوتی ہے

    • Share this:
      اگلے مہینے ستمبر میں بینکوں میں کئی دن تعطیلات ہیں۔ ریزرو بینک آف انڈیا (RBI) نے آنے والے مہینے کے لیے بینک تعطیلات کی ایک فہرست جاری کی تھی، جس میں ہفتے کے اختتام کے علاوہ کل سات دن مزید تعطیلات ہیں۔ یہ تعطیلات کئی زمرے میں آتی ہیں جیسے ریاست کے مطابق چھٹیاں، مذہبی تقریبات اور دیگر تہوار کی تقریبات وغیرہ۔ دوسرے اور چوتھے ہفتہ کے ساتھ ساتھ اتوار جیسے ہفتے کے اختتام پر بھی تعطیل ہوگی ، جو پورے ہندوستان میں بینکوں کے لیے چھٹیاں ہوں گی۔ مجموعی طور پر چھ ہفتے کے دن کی چھٹیاں ہیں۔ تاہم چھٹیوں کی کل تعداد 12 دن ہیں۔

      آر بی آئی نے ستمبر کے مہینے کی چھٹیوں کو 'چھٹیوں کے تحت مذاکراتی سازوسامان ایکٹ' کے زمرے میں درجہ بندی کیا ہے۔ آر بی آئی لسٹنگ کے لیے دیگر درجہ بندی ہیں۔ مذاکرات کے تحت چھٹی کے دن اور ریئل ٹائم گراس سیٹلمنٹ چھٹی' اور 'بینکوں کے اکاؤنٹس بند کرنا' وغیرہ ۔ دیگر دو درجہ بندی اگلے ماہ کی بینک تعطیلات پر لاگو نہیں ہوتی ہیں۔

      Bank Holidays in September 2021: ستمبر میں پورے 12 دن بند رہیں گے بینک ، گھر سے نکلنے سے پہلے چیک کریں یہ فہرست
      Bank Holidays in September 2021: ستمبر میں پورے 12 دن بند رہیں گے بینک ، گھر سے نکلنے سے پہلے چیک کریں یہ فہرست


      یہ بھی نوٹ کرنا چاہیے کہ آر بی آئی بینک کی چھٹیوں کی فہرست میں یکساں نہیں ہے ، جس کا مطلب یہ ہے کہ تمام بینکوں میں ایک ہی دن چھٹی نہیں ہوگی۔ یہ سب جغرافیہ پر منحصر ہے اور یہ چھٹی کسی مخصوص ریاست یا شہر میں لاگو ہوتی ہے جیسا کہ آر بی آئی نے واضح طور پر ذکر کیا ہے۔ تاہم ایک بڑی چھٹی ہے جو ستمبر میں آرہی ہے اور یہ 10 ستمبر ہے۔ چھٹی کل نو شہروں میں منائی جائے گی اور یہ مقامات احمد آباد ، بیلا پور ، بنگلورو ، بھوبنیشور ، چنئی ، حیدرآباد ، ممبئی ، ناگپور اور پاناجی ہیں۔

      اگلے دن 11 ستمبر کو بھی چھٹی کا تسلسل ہوگا۔ یہ گنیش چتروتی کا دوسرا دن ہے۔ تاہم ۔ یہ صرف پاناجی میں بینکوں کے لیے لاگو ہوگا۔ یہ چھٹی مہینے کے دوسرے ہفتہ کے ساتھ بھی اوور لیپ ہوتی ہے۔

      اگلے مہینے بینک میں اپنے اگلے کاروباری دورے کی منصوبہ بندی کرتے وقت اپنے جغرافیہ کے لحاظ سے ان تعطیلات اور تاریخوں کو ذہن میں رکھیں۔

      آر بی آئی کے حکم کے مطابق ستمبر 2021 کے لیے چھٹیوں کی مکمل فہرست یہ ہے: (5 ستمبرکو پہلی چھٹی)

      • 1) 5 ستمبر - اتوار

      • 2) 8 ستمبر - سری منتا سنکاردیو کی تیتھی - (گوہاٹی)

      • 3) 9 ستمبر - تیج (ہریٹالیکا) - (گنگٹوک)

      • 4) 10 ستمبر - گنیش چتروتی/سمواتسری (چتھرتی پاکشا)/ونیاکر چتھرتی/وراسدھی ونائیکا ورتا (احمد آباد ، بیلپور ، بنگلور ، بھونیشور ، چنئی ، حیدرآباد ، ممبئی ، ناگپور ، پانجی)

      • 5) 11 ستمبر - دوسرا ہفتہ / گنیش چتروتی (دوسرا دن) (پاناجی)

      • 6) 12 ستمبر - اتوار

      • 7) 17 ستمبر - کرما پوجا (رانچی)

      • 8) 19 ستمبر - اتوار

      • 9) 20 ستمبر - اندراجاترا (گنگٹوک)

      • 10) 21 ستمبر - سری نارائنا گرو سمادھی ڈے (کوچی اور ترواننت پورم)

      • 11) 25 ستمبر - چوتھا ہفتہ

      • 12) 26 ستمبر - اتوار

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: