உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bank Holidays: جنوری 2022 میں بینک 16 دنوں کے لیے بند! جانیے کون کونسے دن بینک رہی بند؟

    جنوری 2022 میں بینکوں کی چھٹیوں کی پوری لسٹ۔

    جنوری 2022 میں بینکوں کی چھٹیوں کی پوری لسٹ۔

    ریزرو بینک آف انڈیا یا آر بی آئی کی طرف سے جاری کردہ فہرست کے مطابق بینک کی چھٹیاں لاگو ہوتی ہیں۔ مرکزی بینک کی جانب سے جاری فہرست کے مطابق رواں ماہ تعطیلات کی تعداد 11 مقرر کی گئی ہے۔ باقی ہفتے کے آخر کی پتے ہیں۔ اس میں مہینے کے تمام اتوار کے ساتھ ساتھ دوسرے اور چوتھے ہفتہ بھی شامل ہیں۔ بینک ہر مہینے کے پہلے اور تیسرے ہفتہ کو کھلے رہتے ہیں۔

    • Share this:
      تمام پرائیویٹ اور پبلک سیکٹرز کے بینک موجودہ مہینے یعنی جنوری 2022 میں کئی دنوں کے لیے بند رہیں گے۔ نئے سال کے پہلے مہینے میں بینکنگ سیکٹر کے لیے بہت سی تعطیلات ہیں۔ ریزرو بینک آف انڈیا (RBI) کے ایک نوٹیفکیشن کے مطابق مہینے کے 31 دنوں میں سے جنوری میں 16 بینکوں کی چھٹیاں ہوگی، جب نجی اور پبلک سیکٹر کے بینک اپنے صارفین کے لیے بند رہیں گے۔ یہ اس بات پر منحصر ہے کہ وہ کس ریاست میں رہتے ہیں۔ ریزرو بینک آف انڈیا نے اپنی سالانہ فہرست میں سال 2022 کی چھٹیوں کی فہرست جاری کی ہے۔ اس فہرست کے مطابق چھٹیاں تیار کی گئی ہیں۔

      آر بی آئی کی فہرست کے مطابق جنوری 2022 میں ریاست کے لحاظ سے نو چھٹیاں ہیں، جو پہلے ہی شروع ہو چکی ہیں۔ اس میں جنوری کا پہلا دن بھی شامل ہے، جہاں کچھ ریاستوں میں بینک بند رہیں گے۔ باقی سات تعطیلات ویک اینڈ کی چھٹیاں ہیں جب بینک قومی سطح پر بند ہوتے ہیں۔ لہذا اگر آپ کے پاس بینک سے متعلق کوئی کام ہے، تو آپ کو جنوری میں بینک کی تعطیلات کے حوالے سے پہلے اپنی قریبی برانچ سے چیک کرنا چاہیے تاکہ آپ اپنا کام بغیر کسی رکاوٹ کے انجام دے سکیں۔

      آپ کو یہ بھی ذہن میں رکھنا چاہئے کہ یہ زیادہ تشویش کی بات نہیں ہونی چاہئے کیونکہ یہ بینک تعطیلات زیادہ تر ریاست کے لحاظ سے ہوتی ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ عام طور یکساں نہیں ہوتے۔ مثال کے طور پر ریاست میں سوامی وویکانند کی یوم پیدائش کے موقع پر کولکاتا میں 12 جنوری کو بینک چھٹی ہوگی، لیکن بنک خدمات ملک کے دیگر حصوں میں دستیاب ہوں گی۔

      ریزرو بینک آف انڈیا یا آر بی آئی کی طرف سے جاری کردہ فہرست کے مطابق بینک کی چھٹیاں لاگو ہوتی ہیں۔ مرکزی بینک کی جانب سے جاری فہرست کے مطابق رواں ماہ تعطیلات کی تعداد 11 مقرر کی گئی ہے۔ باقی ہفتے کے آخر کی پتے ہیں۔ اس میں مہینے کے تمام اتوار کے ساتھ ساتھ دوسرے اور چوتھے ہفتہ بھی شامل ہیں۔ بینک ہر مہینے کے پہلے اور تیسرے ہفتہ کو کھلے رہتے ہیں۔ RBI کی چھٹیوں کی فہرست تین زمروں میں آتی ہے۔ یہ ریاستی سطح پر ہونے والی تقریبات، مذہبی تعطیلات اور تہوار کی تقریبات ہیں۔

      تعطیلات کے لیے مرکزی بینک کا نوٹیفکیشن تین بریکٹ کے تحت مطلع کیا گیا ہے، جس میں 'ہولی ڈے ان نیگوشی ایبل انسٹرومینٹس ایکٹ'، 'ہولی ڈے ان نیگوشی ایبل انسٹرومینٹس ایکٹ کے تحت اور ریئل ٹائم گراس سیٹلمنٹ ہولیڈے' اور 'بینکوں کے اکاؤنٹس کی بندش' شامل ہیں۔ ان مطلع شدہ تعطیلات کو بینکوں کی تمام شاخیں بند رہیں گے۔ جن میں پبلک سیکٹر، پرائیویٹ سیکٹر، غیر ملکی بینک، کوآپریٹو بینک اور علاقائی بینک شامل ہیں۔

      نیگوشیبل انٹرومنٹ ایکٹ کے تحت چھٹیوں کی فہرست:

      1 جنوری: نئے سال کا دن - ایزول، چنئی، گنگ ٹوک اور شیلانگ

      3 جنوری: نئے سال کا جشن/لوسونگ - ایزول اور گنگ ٹوک

      4 جنوری: لوسونگ - گنگ ٹوک

      11 جنوری: مشنری ڈے - ایزول

      12 جنوری: سوامی وویکانند کا یوم پیدائش - کولکاتا

      14 جنوری: مکر سنکرانتی/پونگل - احمد آباد اور چنئی

      15 جنوری: اترایانا پنیکالا مکر سنکرانتی فیسٹیول/ماگھے سنکرانتی/سنکرانتی/پونگل/تیروولوور ڈے - بنگلورو، چنئی، گنگٹوک اور حیدرآباد

      18 جنوری: تھائی پوسم - چنئی

      26 جنوری: یوم جمہوریہ - امپھال، جے پور، سری نگر، بھوپال، بھونیشور، چندی گڑھ اور اگرتلہ کے علاوہ ملک بھر میں

      ریاست کے لحاظ سے مختلف تعطیلات کے علاوہ ویک اینڈ کے کچھ دنوں میں بینک بند رہیں گے۔ اس سلسلے میں واضح رہے کہ ہفتے کے آخر میں پتے پورے ہندوستان میں یکساں ہوتے ہیں۔ ان کا ذکر ذیل میں کیا گیا ہے۔

      2 جنوری: اتوار

      8 جنوری: مہینے کا دوسرا ہفتہ

      9 جنوری: اتوار

      16 جنوری: اتوار

      22 جنوری: مہینے کا چوتھا ہفتہ

      23 جنوری: اتوار

      30 جنوری: اتوار
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: