ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

Bank Holidays in April 2021:صارفین اگر12اپریل کونہیں کر پائیں بینک کےکام توکرناپڑسکتاہے اتناانتظار

ینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔ تمام عوامل پر غور کرتے ہوئے ، ہم نے اپریل 2021 کے مہینے میں بینک تعطیلات کی ایک فہرست مرتب کی ہے۔

  • Share this:
Bank Holidays in April 2021:صارفین اگر12اپریل کونہیں کر پائیں بینک کےکام توکرناپڑسکتاہے اتناانتظار
بینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔

اگر آپ کو بینک میں کام تو آپ انہیں پیر 12 اپریل 2021 کو ہی کرلیں کیونکہ مختلف تہواروں کی وجہ سے 13 اپریل سے 16 تک ملک کی بیشترریاستوں میں بینک بند رہیں گے۔ہر سال ، ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) تعطیلات کے کیلنڈر میں کہا گیا ہے کہ ملک کے تمام بینک بعض مواقع پر بند رہیں گے۔ مخصوص دن کو تعطیلات کے طور پر اعلان کرنے کا فیصلہ تین بریکٹ قواعد پر غور کیا گیا ہے- چھٹیوں پر Holiday under Negotiable Instruments Actکے تحت تعطیل ، رئیل ٹائم گراس سیٹلمنٹ ہالیڈے اور بینکوں کے اکاؤنٹس Closing Day مقرر کیے گئے ہیں۔


ایس بی آبی بینک کی فائل فوٹو
ایس بی آبی بینک کی فائل فوٹو


واضح رہے کہ بینکنگ کی تعطیلات مخصوص ریاستوں میں منائے جانے والے تہواروں پر منحصر ہوتی ہیں اور یہ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں مختلف ہوسکتی ہیں۔ تمام عوامل پر غور کرتے ہوئے ، ہم نے اپریل 2021 کے مہینے میں بینک تعطیلات کی ایک فہرست مرتب کی ہے۔


13 اپریل: گڈی پڈوا ، تلگو نئے سال کا دن ، اگاڈی فیسٹیول ، ساجیبو نونگمپنبہ (چیروبا) ، پہلی نوراترا ، ویساکھی
14 اپریل: ڈاکٹر باباصاحب امبیڈکر جینتی / تامل نئے سال کا دن / وشو /بیہو فیسٹیول / چیروبا (منی پور) / بوہگ بیہو (آسام ، اروناچل پردیش)
15 اپریل: ہماچل ڈے / بنگالی نئے سال کا دن / بوہگ بیہو / سرہول
16 اپریل: بوہگ بیہو۔ آسام کے ، گوہاٹی کے پورے بینک اس دن بند رہیں گے
21 اپریل: شری رام نومی (چیٹ دسین) / گاریہ پوجا۔ مغربی بنگال ، آسام ، گوا ، جموں و کشمیر ، جھارکھنڈ ، کرناٹک ، کیرالہ ، لکشدویپ ، منی پور ، میگھالیہ ، ناگالینڈ ، اروناچل پردیش ، میزورم ، پڈوچیری ، تمل ناڈو کو چھوڑ کر قومی تعطیل ہے۔
24 اپریل: بینک بند رہیں گے کیونکہ یہ ماہ کا چوتھا ہفتہ ہے۔
25 اپریل: مہارشی پشورام جینتی۔ یہ ریاستی تعطیل ہے جو ہماچل پردیش ، گجرات ، ہریانہ ، راجستھان میں دی جاتی ہے
تعطیلات کی وجہ سے ، بینک گراہک بینک برانچز میں رقم نکال نہیں سکتے اور جمع نہیں کرسکیں گے۔ تاہم ، صارفین نوٹ کرسکتے ہیں کہ ان دنوں کے دوران اے ٹی ایم ، موبائل بینکنگ ، اور آن لائن بینکنگ خدمات دستیاب ہوں گی۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Apr 11, 2021 09:49 AM IST