உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایک ہی Savings Account رکھنا نہیں ہے سمجھداری، کہیں آپ بھی تو نہیں کر رہے یہ بڑی غلطی

    Banking News:  آج کی بھاگ دوڑ کی زندگی میں، کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ آپ اپنے بینک اکاؤنٹ، سیونگ اکاؤنٹ (Savings Account) کا صحیح استعمال کر رہے ہیں یا نہیں؟

    Banking News: آج کی بھاگ دوڑ کی زندگی میں، کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ آپ اپنے بینک اکاؤنٹ، سیونگ اکاؤنٹ (Savings Account) کا صحیح استعمال کر رہے ہیں یا نہیں؟

    Banking News: آج کی بھاگ دوڑ کی زندگی میں، کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ آپ اپنے بینک اکاؤنٹ، سیونگ اکاؤنٹ (Savings Account) کا صحیح استعمال کر رہے ہیں یا نہیں؟

    • Share this:
      Banking News: بینک Bank آج ہماری زندگی کا ایک اہم حصہ بن چکے ہیں۔ آن لائن اور موبائل بینکنگ نے بینکنگ سہولیات حاصل کرنا بہت آسان بنا دیا ہے۔ اب بینکوں کی زیادہ تر سہولیات آن لائن Online دستیاب ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ آن لائن اور موبائل بینکنگ کا رجحان بڑھ رہا ہے۔

      لیکن آج کی بھاگ دوڑ کی زندگی میں، کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ آپ اپنے بینک اکاؤنٹ، سیونگ اکاؤنٹ کا صحیح استعمال کر رہے ہیں یا نہیں؟ کیونکہ، اپنے سیونگ اکاؤنٹ Savings Account کو استعمال کرتے ہوئے وہ کچھ ایسی غلطیاں کرتے ہیں جو دیکھنے میں چھوٹی لگتی ہیں لیکن ان کا مالی اثر بہت زیادہ ہوتا ہے۔ آئیے ان غلطیوں کے بارے میں جانتے ہیں جو اکثر لوگ اپنے بچت اکاؤنٹ کا استعمال کرتے ہوئے کرتے ہیں۔

      ضروری خبر: اب تمام بینکوں کے ATM سے بغیر کارڈ کے نکال سکیں گےCash، آر بی آئی نے لگائی مہر

      تمام ضروریات کے لیے ایک ہیSavings Bank Accounts
      زیادہ تر لوگ اپنی تمام ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ایک ہی Savings Account کا استعمال کرتے ہیں۔ وہ EMI کی ادائیگی، انشورنس پریمیم جمع کرنے، بجلی کے بلوں کی ادائیگی، اور آن لائن شاپنگ ONLINE SHOPING کرنے کے لیے صرف ایک ہی سیونگ اکاؤنٹ کا استعمال کرتے ہیں۔ یہ سب کام ایک اکائونٹ سے کرنے سے پیسے کے خرچ پر نظر رکھنا مشکل ہو جاتا ہے۔ یہ نہیں معلوم چل پاتا کہ کہاں کتنا خرچ ہو رہا ہے۔ لہذا، ایک سیونگ اکاؤنٹ کے بجائے، آپ کی تمام ضروریات کے لیے کم از کم دو اکاؤنٹس ہونے چاہئیں۔

      یہ بھی پڑھیں: OMG! کار چلاتے ہوئے سو گیا ڈرائیور، فٹ پاتھ پر چڑھادی گاڑی، CCTV فوٹیج ہوا وائرل

      مزید پڑھئے: کیا اب نہیں بڑھیں گی Petrol۔Dieselکی قیمتیں!کمپنیوں نے ساتویں دن بھی کیوں نہیں کی تبدیلی۔۔

      تمام پیسے ایک اکاؤنٹ میں جمع رکھتے ہیں لوگ
      عام طور پر دیکھا گیا ہے کہ بہت سے لوگ اپنی بہت سی رقم ایک ہی بچت اکاؤنٹ میں رکھتے ہیں۔ آج سائبر کرائم بہت بڑھ گیا ہے اور لوگ دن بہ دن بینکنگ فراڈ کا شکار ہو رہے ہیں۔ اس لیے ساری رقم ایک اکاؤنٹ میں رکھنا عقلمندی نہیں ہے۔ اس لیے اگر آپ ایک سیونگ اکاؤنٹ کے بجائے دو یا زیادہ سیونگ اکاؤنٹس رکھتے ہیں، تو آپ کی رقم زیادہ محفوظ ہوگی۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: