உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    iPhone 14: ستمبر میں آئی فون 14، موٹو ایج 30 اور دیگر اہم برانڈس ہوں گے لانچ، جانیے تمام تفصیلات

    Youtube Video

    iPhone 14, Moto Edge 30: خبروں مطابق ایپل واچ پرو میں 1.9-2.0 انچ کی بڑی ٹچ اسکرین اور 47 ملی میٹر کیس شامل ہونے کی امید ہے۔ ایپل واچ پرو میں نمایاں طور پر بڑا فارم فیکٹر ہوسکتا ہے۔ گھڑی کی پائیداری کو بڑھانے کے لیے اس میں فلیٹ ڈیزائن بھی ہو سکتا ہے۔ دوسری طرف ایپل واچ سیریز 8 میں نئے ایس 8 پروسیسر کے باوجود موجودہ سیریز 7 کی پیشکش کی طرح مزید خصوصیات کی توقع ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaUSAUSA
    • Share this:
      ستمبر کا آغاز ہوتے ہی مارکٹ میں نئے نئے برانڈس کے موبائیل لانچ ہوتے ہیں اور اسی لیے اس ماہ کا صارفین بھی شدت سے انتظار کرتے ہیں۔ ان میں سے سب سے بڑا ایپل ایونٹ ستمبر کے لیے مختص ہے۔ اب ستمبر میں آئی فون (iPhone) 14 سیریز، آر او جی فون سکس ڈی (ROG Phone 6D) الٹیمیٹ اور دیگر نئے دلچسپ اسمارٹ فون لانچ ہونے والے ہیں۔

      ایپل ایونٹ: آئی فون 14 سیریز، ایپل واچ سیریز 8 اور پرو

      ایپل نے اپنے فار آؤٹ ایونٹ کا اعلان کیا ہے، جو کہ 7 ستمبر 2022 کو ہوگا۔ اس سال نئے آئی فونز کی قیمتوں میں اضافہ متوقع ہے۔ متعدد رپورٹس میں آئی فون کی قیمتوں کا دعویٰ کیا گیا ہے۔ 14 پرو اور آئی فون 14 ماڈلز بالترتیب 1,049 ڈالر اور 799 ڈالر سے شروع ہوسکتے ہیں۔

      یہ توقع کی جارہی ہے کہ اس سال صرف آئی فون 14 پرو اور 14 پرو میکس نئے اے 16 بایونک پروسیسر کے ساتھ بھیجے جائیں گے، وہیں ایپل نے معیاری ماڈلز آئی فون 14 اور آئی فون پلس کے لیے پرانے A15 کو برقرار رکھنے کا اعلان کیا ہے۔ نئے ماڈلز میں سونی کی جانب سے اپڈیٹ شدہ پرائمری 48 میگا پکسل کیمرہ سینسر کی بھی توقع ہے۔

      پوکو ایم 5 اور ہیلیو جی 99 کی شروعات:

      پوکو اپنا ایم 5 اسمارٹ فون 5 ستمبر 2022 کو لانچ کرنے والا ہے۔ پوکو نے ابھی تفصیلات کی تصدیق نہیں کی ہے، لیکن قیاس کیا جاتا ہے کہ یہ 90 ہرٹز ریفریش ریٹ کے ساتھ 6.5 FHD+ ڈسپلے پیش کرے گا۔ اس سے قبل اگست میں پوکو کے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے چھیڑ چھاڑ کی گئی تھی۔ کہ ان کا نیا فون ہندوستان میں MediaTek Helio G99 chipset کو نمایاں کرنے والا پہلا فون ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Swiggy, Zomato جیسے ایپ سے آن لائن کھانا منگانا 60 فیصد تک مہنگا؟ سروے سے بڑا انکشاف

      ان کے علاوہ وزیر خارجہ ایس جے شنکر (S Jaishankar) حسینہ سے ملاقات کریں گے۔ گزشتہ ماہ ہندوستان اور بنگلہ دیش نے کشیارا ندی کے پانی کی عبوری تقسیم کے معاہدے کو حتمی شکل دی تھی۔ اس دوران مفاہمت برائے یادداشت (MoU) کے متن کو ہندوستان-بنگلہ دیش مشترکہ ندیوں کے کمیشن (جے آر سی) کی 38 ویں وزارتی سطح کی میٹنگ میں حتمی شکل دی گئی جو 25 اگست کو دہلی میں ہوئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      مرد اس خاتون کو گڑیا کے طور پر سمجھتے ہیں لیکن حقیقی زندگی میں نہیں رکھنا چاہتا کوئی رشتہ، جانئے پورا ماجرا

      خبروں مطابق ایپل واچ پرو میں 1.9-2.0 انچ کی بڑی ٹچ اسکرین اور 47 ملی میٹر کیس شامل ہونے کی امید ہے۔ ایپل واچ پرو میں نمایاں طور پر بڑا فارم فیکٹر ہوسکتا ہے۔ گھڑی کی پائیداری کو بڑھانے کے لیے اس میں فلیٹ ڈیزائن بھی ہو سکتا ہے۔ دوسری طرف ایپل واچ سیریز 8 میں نئے ایس 8 پروسیسر کے باوجود موجودہ سیریز 7 کی پیشکش کی طرح مزید خصوصیات کی توقع ہے۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: