உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    خام تیل مہنگا ہونے کے درمیان پٹرول اور ڈیزل ایک بار پھر مہنگا ہونے کا امکان، جانئے آج کی نئی قیمتیں

     ملک کی بڑی تیل کمپنیوں نے سنیچر کو 7 مئی کو پٹرول اور ڈیزل کی نئی قیمتیں جاری کر دی ہیں۔

    ملک کی بڑی تیل کمپنیوں نے سنیچر کو 7 مئی کو پٹرول اور ڈیزل کی نئی قیمتیں جاری کر دی ہیں۔

    Petrol Diesel Price Today: دراصل چیف اکنامک ایڈوائزر Chief Economic Advisor نے گزشتہ ماہ ایک بیان میں کہا تھا کہ جب تک خام تیل کی قیمت 110 ڈالر فی بیرل سے کم رہے گی، پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں نہیں بڑھیں گی۔ اگر خام تیل کی قیمت 110 ڈالر سے اوپر رہی تو حکومت، تیل کمپنیوں اور صارفین کو مل کر بوجھ اٹھانا پڑے گا۔ ایسے میں آج عالمی مارکیٹ میں برینٹ کروڈ کی قیمت 110 ڈالر سے اوپر پہنچنے کے بعد پیٹرول اور ڈیزل ایک بار پھر مہنگا ہونے کا امکان بڑھ گیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: سرکاری تیل کمپنیوں نے پٹرول اور ڈیزل petrol and diesel کے نئے دام جاری کر دیئے۔ ہفتہ کو بھی قیمتوں میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی۔ عالمی منڈی میں خام تیل مہنگا ہونے کے درمیان تیل ایک بار پھر مہنگا ہونے کا امکان بڑھ گیا ہے۔ آج بھی دہلی، ممبئی اور ملک کے بڑے شہروں سمیت چاروں میٹرو میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں فی الحال مستحکم ہیں۔

      دراصل چیف اکنامک ایڈوائزر Chief Economic Advisor نے گزشتہ ماہ ایک بیان میں کہا تھا کہ جب تک خام تیل کی قیمت 110 ڈالر فی بیرل سے کم رہے گی، پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں نہیں بڑھیں گی۔ اگر خام تیل کی قیمت 110 ڈالر سے اوپر رہی تو حکومت، تیل کمپنیوں اور صارفین کو مل کر بوجھ اٹھانا پڑے گا۔ ایسے میں آج عالمی مارکیٹ میں برینٹ کروڈ کی قیمت 110 ڈالر سے اوپر پہنچنے کے بعد پیٹرول اور ڈیزل ایک بار پھر مہنگا ہونے کا امکان بڑھ گیا ہے۔

      ملک کی بڑی تیل کمپنیوں نے سنیچر کو 7 مئی کو پٹرول اور ڈیزل کی نئی قیمتیں جاری کر دی ہیں۔ بتا دیں کہ آج بھی پٹرول-ڈیزل کی قیمت میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی ہے۔ 1 مہینہ ختم ہو گیا ہے۔ ملک بھر میں تیل کی قیمتوں میں آخری بار 6 اپریل کو اضافہ کیا گیا تھا۔ نہ ہی 6 اپریل سے ایندھن کی قیمتوں میں نہ کوئی اضافہ ہوا اور نہ کوئی کمی۔ جبکہ عالمی منڈی میں خام تیل (Crude Oil) کی قیمتوں میں مسلسل اتار چڑھاؤ آرہا ہے۔ جمعرات کی شام کو خام تیل کی قیمتیں 111 ڈالر فی بیرل کے قریب ٹریڈ کر رہی تھیں۔

      اس کے بعد گزشتہ ایک ماہ سے اس کی قیمتوں میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی ہے۔ ملک کے چاروں میٹروز سمیت تمام بڑے شہروں میں تیل کی قیمتیں مستحکم رہیں۔ راجدھانی دہلی میں پٹرول 105.41 روپے اور ممبئی میں 120.51 روپے میں فروخت ہو رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: Jio Q4 result : چوتھی سہ ماہی میں 15.4 فیصد بڑھ کر 4,173 کروڑ روپے تک پہنچا نیٹ پروفٹ

      چاروں میٹرو شہروں میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں۔
      دہلی میں پٹرول 105.41 روپے اور ڈیزل 96.67 روپے فی لیٹر
      ممبئی میں پٹرول 120.51 روپے اور ڈیزل 104.77 روپے فی لیٹر
      نئی پٹرول 110.85 روپے اور ڈیزل 100.94 روپے فی لیٹر
      کولکاتہ پٹرول 115.12 روپے اور ڈیزل 99.83 روپے فی لیٹر
      تازہ ریٹ آپ اس طرح جان سکتے ہیں۔

      مزید  پڑھئے:: Stock market میں زبردست گراوٹ، لیکن تجربہ کار سرمایہ کار بتا رہے ہیں خریدنے کا صحیح موقع
      آپ ایس ایم ایس کے ذریعے پٹرول ڈیزل کی قیمت معلوم کرسکتے ہیں۔ پٹرول ڈیزل کی قیمتوں کو روزانہ صبح 6 بجے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔ انڈین آئل کی ویب سائٹ کے مطابق ، آپ کو اپنے شہر کا کوڈ آر ایس پی کے ساتھ ٹائپ کرنا ہوگا اور 9224992249 نمبر پر ایس ایم ایس کرنا ہے۔ ہر شہر کا کوڈ مختلف ہے۔ آپ اسے آئی او سی ایل کی ویب سائٹ سے دیکھ سکتے ہیں۔ اسی کے ساتھ ہی ، آپ اپنے شہر میں پٹرول ڈیزل کی قیمت بھی بی پی سی ایل کسٹمر آر ایس پی 9223112222 اور ایچ پی سی ایل کسٹمر ایچ پی پرائس کو 9222201122 میسج بھیج کر معلوم کرسکتے ہیں۔

      نئی قیمتیں ہر صبح 6 بجے جاری کی جاتی ہیں۔
      خیال رہے کہ پٹرول۔ ڈیزل کی قیمتیں ہر دن گھٹتی اور بڑھتی رہتی ہیں۔ پٹرول۔ ڈیزل کی نئی قیمت صبح 6 بجے سے نافذ ہو جاتی ہے۔
      پٹرول اور ڈیزل کی قیمت میں ایکسائز ڈیوٹی، ڈیلر کمیشن، VAT اور دیگر چیزیں شامل کرنے کے بعد اس کی قیمت اصل قیمت سے تقریباً دگنی ہوجاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں اتنی زیادہ دکھائی دیتی ہیں۔۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: