உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    یہ سرکاری ایپ گھٹا دے گا آپ کی دواؤں کا بل، کب اور کیسے کام کرے گا؟ یہاں جانئے سب کچھ

    Pharma Sahi Daam:  آپ اس ایپ کو پلے اسٹور سے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں کے لیے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ اسے نیشنل فارماسیوٹیکل پرائسنگ اتھارٹی نے بنایا ہے تاکہ صارفین کو برانڈڈ ادویات medicine کی سستی لیکن ایک جیسی خصوصیات والے متابدل کا سجھاؤ دینے کیلئے بنایا گیا ہے۔

    Pharma Sahi Daam: آپ اس ایپ کو پلے اسٹور سے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں کے لیے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ اسے نیشنل فارماسیوٹیکل پرائسنگ اتھارٹی نے بنایا ہے تاکہ صارفین کو برانڈڈ ادویات medicine کی سستی لیکن ایک جیسی خصوصیات والے متابدل کا سجھاؤ دینے کیلئے بنایا گیا ہے۔

    Pharma Sahi Daam: آپ اس ایپ کو پلے اسٹور سے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں کے لیے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ اسے نیشنل فارماسیوٹیکل پرائسنگ اتھارٹی نے بنایا ہے تاکہ صارفین کو برانڈڈ ادویات medicine کی سستی لیکن ایک جیسی خصوصیات والے متابدل کا سجھاؤ دینے کیلئے بنایا گیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Kolkata | Chennai [Madras]
    • Share this:
      Pharma Sahi Daam: اگر آپ بھی دواؤں کے بڑھتے ہوئے بلوں سے پریشان ہیں تو یہ خبر آپ کے لیے راحت بخش ہو سکتی ہے۔ مرکزی حکومت نے حال ہی میں صارفین پر برانڈڈ ادویات کے بوجھ کو کم کرنے کے لیے 'فارما شاہی دام' کے نام سے ایک ایپ لانچ کی ہے۔ آپ اس ایپ کو پلے اسٹور سے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں کے لیے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ اسے نیشنل فارماسیوٹیکل پرائسنگ اتھارٹی نے بنایا ہے تاکہ صارفین کو
      برانڈڈ ادویات medicine کی سستی لیکن ایک جیسی خصوصیات والے متابدل کا سجھاؤ دینے کیلئے بنایا گیا ہے۔

      اگر آپ کا ڈاکٹر آپ کی بیماری کے لیے برانڈڈ دوا لکھتا ہے، تو آپ ایپ پر جائیں اور دوا کا نام ٹائپ کریں۔ اس کے بعد ایپ آپ کو برانڈڈ ادویات کا ایک سستا متبادل دکھائے گی جو آپ لے سکتے ہیں۔ ان کے مختلف نام ہو سکتے ہیں لیکن دواؤں کی خصوصیات ایک جیسی رہیں گی۔ ان کا کام بھی وہی رہے گا۔

      گر آپ کا ڈاکٹر آپ کی بیماری کے لیے برانڈڈ دوا تجویز کرتا ہے، تو آپ ایپ پر جائیں اور دوا کا نام ٹائپ کریں۔ اس کے بعد ایپ آپ کو برانڈڈ ادویات کا ایک سستا متبادل دکھائے گی جو آپ لے سکتے ہیں۔ ان کے مختلف نام ہو سکتے ہیں لیکن دواؤں کی خصوصیات ایک جیسی رہیں گی۔ ان کا کام بھی وہی رہے گا۔

      کچھ برا ہونے کے ڈر سے آرہا پسینہ، کہیں Anxiety Attack تو نہیں؟ جانئے اہم معلومات

      ابسے جانئے اس کا ریاضی

      مثال کے طور پر، Augmentin بھارت میں سب سے زیادہ فروخت ہونے والی اینٹی بائیوٹکس میں سے ایک ہے۔ اس برانڈڈ دوا کی 10 گولیوں کی قیمت تقریباً 200 روپے ہے۔ تاہم، ایپ پر آپ کو کم از کم 10 آپشنز ملیں گے جو ایک ہی دوا 50 روپے میں 6 گولیوں کے لیے پیش کرتے ہیں۔ اسی طرح تیزابیت کے خلاف استعمال ہونے والے پان ڈی کی قیمت 15 کیپسول کے لگ بھگ 199 روپے ہے۔ لیکن اس کے متبادل کی قیمت 10 کیپسول کے لیے 22 روپے ہے۔
      یہ بھی پڑھئے: Relationship میں آپ بھی ہو رہے ہیں Anxiety کا شکار؟ ان 6علامات سے کریں پہچان

      حکومت 33 فیصد سے زیادہ دواؤں کو کنٹرول کرتی ہے۔
      ہندوستان میں، ادویات کی قیمت دیگر اشیاء جیسے ٹوتھ پیسٹ یا صابن کی طرح رسد اور طلب پر منحصر ہے۔ حکومت ہندوستان میں 33 فیصد سے زیادہ ادویات کو کنٹرول کرتی ہے۔ حکومت نے ضروری ادویات کی فہرست بنا کر ان کی قیمتوں کو قابو میں رکھا ہے۔

      نیشنل فارماسیوٹیکل پرائسنگ اتھارٹی (NPPA) ان دوائیوں کی ہندوستان میں ضروری ادویات کی قومی فہرست کے تحت آنے والی دواؤں کی قیمت طے کرتی ہے۔ ہندستان میں 355 ادویات اور ان کی 882 فارمولیشنز کی قیمتیں ڈرگ پرائس کنٹرول آرڈر (DPCO) کے تحت طے کی گئی ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: