உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریلوے نے رد کیں یوپی۔بہار کی ٹرینیں، گجرات، مہاراشٹر، آسام سمیت ان ریاستوں کی Trains رہیں گی شارٹ ٹرمینیٹ / ڈائیورٹ

     Indian Railways:  دہلی، اتر پردیش، مدھیہ پردیش، جموں، بہار، گجرات، مہاراشٹر، آسام وغیرہ جیسی ریاستوں کے مخصوص شہروں کے درمیان چلنے والی ٹرینوں کی آمدورفت متاثر ہوگی۔ مسافروں کو اپنا سفر شروع کرنے سے پہلے متعلقہ انکوائری نمبروں سے اس روٹ پر ٹرینوں کی اصل حالت کی جانچ کرنی چاہیے۔

    Indian Railways: دہلی، اتر پردیش، مدھیہ پردیش، جموں، بہار، گجرات، مہاراشٹر، آسام وغیرہ جیسی ریاستوں کے مخصوص شہروں کے درمیان چلنے والی ٹرینوں کی آمدورفت متاثر ہوگی۔ مسافروں کو اپنا سفر شروع کرنے سے پہلے متعلقہ انکوائری نمبروں سے اس روٹ پر ٹرینوں کی اصل حالت کی جانچ کرنی چاہیے۔

    Indian Railways: دہلی، اتر پردیش، مدھیہ پردیش، جموں، بہار، گجرات، مہاراشٹر، آسام وغیرہ جیسی ریاستوں کے مخصوص شہروں کے درمیان چلنے والی ٹرینوں کی آمدورفت متاثر ہوگی۔ مسافروں کو اپنا سفر شروع کرنے سے پہلے متعلقہ انکوائری نمبروں سے اس روٹ پر ٹرینوں کی اصل حالت کی جانچ کرنی چاہیے۔

    • Share this:
      Indian Railways:  اگر آپ ریاست بہار کی طرف جانے والی ٹرینوں میں سفر کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں، تو آپ کو کچھ توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ دراصل، سمستی پور ڈویژن پر ریلوے لائن کو دوگنا کرنے کا کام مشرقی وسطی ریلوے کر رہا ہے۔ اس کے لیے ریلوے کی جانب سے نان انٹر لاکنگ کا کام کیا جائے گا جس کے لیے ٹریفک بلاک لیا جا رہا ہے۔ اس بلاک کی وجہ سے اس ریل سیکشن پر تقریباً ڈیڑھ درجن ٹرینوں کی آمدورفت متاثر ہوگی۔

      دہلی، اتر پردیش، مدھیہ پردیش، جموں، بہار، گجرات، مہاراشٹر، آسام وغیرہ جیسی ریاستوں کے مخصوص شہروں کے درمیان چلنے والی ٹرینوں کی آمدورفت متاثر ہوگی۔ مسافروں کو اپنا سفر شروع کرنے سے پہلے متعلقہ انکوائری نمبروں سے اس روٹ پر ٹرینوں کی اصل حالت کی جانچ کرنی چاہیے۔ جس کی وجہ سے انہیں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا۔

      شمال مشرقی ریلوے کے ترجمان کے مطابق، ایسٹ سنٹرل ریلوے کے سمستی پور ڈویژن میں دوگنا کرنے کے تناظر میں نان انٹرلاکنگ کا کام ہونے کی وجہ سے، مندرجہ ذیل ٹرینوں کو منسوخ، مختصر مدت، آغاز، موڑ دیا جائے گا، دوبارہ شیڈولنگ اور ریگولیشن کی جائے گی۔ مندرجہ ذیل کے طور پر کیا جائے۔

      منسوخی
      05096 گورکھپور - 25 سے 29 جون 2022 تک گورکھپور سے گورکھپور تک چلنے والی نرکٹیا گنج اسپیشل ٹرین منسوخ رہے گی۔

      - 05095 نارکٹیا گنج-گورکھپور اسپیشل ٹرین جو 25 سے 29 جون 2022 تک نارکٹیا گنج سے چل رہی ہے منسوخ رہے گی۔

      شارٹ ٹرمنیشن
      - 27 سے 29 جون 2022 تک گورکھپور سے چلنے والی 05450 گورکھپور-نرکتیا گنج اسپیشل ٹرین کو نارکٹیا گنج کی جگہ بھیرو گنج میں شارٹ ٹرمنیٹ ہوگی۔

      - 05449 نارکٹیا گنج-گورکھپور اسپیشل ٹرین جو 27 سے 29 جون 2022 تک نارکٹیا گنج سے چل رہی ہے، نرکتیا گنج کی جگہ بھیرو گنج سے چلائی جائے گی۔

      راستے کی تبدیلی
      12557 مظفر پور-آنند وہار ٹرمینس ایکسپریس جو 27 سے 29 جون 2022 تک مظفر پور سے چل رہی ہے، مظفر پور-نرکتیا گنج-گورکھپور سے تبدیل شدہ روٹ مظفر پور-چھپرا-گورکھپور کے راستے چلائی جائے گی۔
      Donkey Milk Farming: انجینئر نے نوکری چھوڑ کھولی گدھی کے دودھ کی ڈیری، لاکھوں ہورہی کمائی

      27 سے 29 جون 2022 تک براونی سے چلنے والی 19038 بارونی-باندرہ ٹرمینس ایکسپریس کو اس کے مقررہ روٹ مظفر پور-نرکتیا گنج-گورکھپور سے تبدیل شدہ روٹ مظفر پور-چھپرا-گورکھپور کے راستے چلائی جائے گی۔

      Delhi والوں کیلئے بڑی خبر! بجلی کی سبسڈی جاری رکھنے کیلئے جولائی سے کرنا ہوگا یہ کام

      25 سے 27 جون 2022 تک باندرہ ٹرمینس سے چلنے والی 19037 باندرہ ٹرمینس-برونی ایکسپریس کو اس کے طے شدہ روٹ گورکھپور-نرکتیا گنج-مظفر پور سے تبدیل شدہ روٹ گورکھپور-چھپرا-مظفر پور سے چلائی جائے گی۔
      27 جون 2022 کو بھاگلپور سے چلنے والی بھاگلپور-گاندھیدھام اسپیشل ٹرین 09452 کو اس کے مقررہ روٹ مظفر پور-نرکتیا گنج-گورکھپور سے تبدیل شدہ روٹ مظفر پور-چھپرا-گورکھپور کے راستے موڑ دیا جائے گا۔

      27 جون 2022 کو مظفر پور سے چلنے والی 15001 مظفر پور-دہرا دون ایکسپریس کو مظفر پور-نرکتیا گنج-گورکھپور سے مظفر پور-چھپرا-گورکھپور کے بدلے ہوئے روٹ پر موڑ دیا جائے گا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: