உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RBI نے ریپو ریٹ میں پھر کیا 0.50 فیصد کا اضافہ، اب آپ پر کیا پڑے گا اثر

    RBI Repo Rate Hike : سینٹرل بینک کے گورنر شکتی کانت داس (Shaktikanta Das) نے جمعہ کو مانیٹری پالیسی کمیٹی کی میٹنگ (RBI MPC Meeting Today) کے نتائج کا اعلان کیا اور کہا کہ ریپو ریٹ میں 0.50 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔

    • Share this:
      ریزرو بینک نے ریپو ریٹ میں لگاتار تیسری بار اضافہ کیا ہے۔ سینٹرل بینک کے گورنر شکتی کانت داس (Shaktikanta Das) نے جمعہ کو مانیٹری پالیسی کمیٹی کی میٹنگ (RBI MPC Meeting Today) کے نتائج کا اعلان کیا اور کہا کہ ریپو ریٹ میں 0.50 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔ اس اضافے (Repo Rate Hike) کے بعد موثر ریپو ریٹ بڑھ کر 5.40 فیصد ہو گیا ہے۔ آر بی آئی نے اس سال لگاتار تیسری بار ریپو ریٹ میں اضافہ کیا ہے۔

      آر بی آئی نے اس سے قبل مئی 2022 میں ریپو ریٹ میں اچانک 0.50 فیصد اضافہ کیا تھا، جبکہ جون 2022 کی MPC میٹنگ میں اس میں 0.40 فیصد اضافہ کیا گیا تھا۔ اس طرح مئی سے اب تک ریپو ریٹ میں مجموعی طور پر 1.40 فیصد اضافہ ہوا ہے جو کہ گزشتہ ڈھائی سال میں سب سے زیادہ ہے۔

       

      Uber نے WhatsApp کیب، بائیک، آتو کی بکنگ شروع کی، جانئے کیسے کام کرے گا نیا فیچر

      صرف1,616روپے میں ہوائی سفر کرنے کا موقع! Indigo لایا Sweet 16 سیل

      اس اضافے سے آپ کے ہوم لون، کار لون اور پرسنل لون سمیت تمام قسم کے قرضے مہنگے ہو جائیں گے۔ بینک بھی جلد ہی اپنی شرح سود (Bank Rates Hike) میں اضافہ کرنا شروع کر دیں گے۔

      آر بی آئی کے گورنر شکتی کانت داس نے رواں مالی سال کے لیے جی ڈی پی کی شرح نمو (GDP Growth) 7.2 فیصد پر رکھی ہے۔ اس سے پہلے  قیاس آرائیاں کی جا رہی تھیں کہ مہنگائی (Inflation)  اور عالمی منڈی کے دباؤ کی وجہ سے شرح نمو کے تخمینے میں تبدیلی ہو سکتی ہے لیکن گورنر داس نے مالیاتی پالیسیوں اور ملک کی اقتصادی اصلاحات پر اعتماد کو برقرار رکھتے ہوئے شرح نمو کا تخمینہ پہلے سے طے کر لیا۔ جیسا کہ یہ مستحکم ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: