உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Reliance AGM 2022: جیو لا رہا ہے سب سے سستا5G Smartphone! قیمت جان کر چونک جائیں گے آپ، فیچرس بھی ہیں کمال

    Reliance AGM 2022:جیو5Gسے لے کر جیوفون5Gپر ہوسکتا ہے فیصلہ، جانیے دیگر اپ ڈیٹس

    Reliance AGM 2022:جیو5Gسے لے کر جیوفون5Gپر ہوسکتا ہے فیصلہ، جانیے دیگر اپ ڈیٹس

    ریلائنس جیو 29 اگست کو Reliance Industries Limited (RIL) کی آئندہ سالانہ جنرل میٹنگ (AGM) کے دوران سب سے سستے 5G اسمارٹ فون کا اعلان کر سکتا ہے۔ فیچرز اور قیمت کے لحاظ سے Jio 5G اسمارٹ فون کتنا خاص ہوگا، آئیے جانتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai
    • Share this:
      Reliance AGM 2022: ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کی 45ویں AGM (RIL 45th AGM 2022) پیر 29 اگست کو منعقد ہوئی ہے۔ ان دنوں ملک میں 5G خدمات کے آغاز کو لے کر چرچا ہے۔ ایسی قیاس آرائیاں کی جا رہی ہیں کہ مکیش امبانی AGM میں ملک میں 5G لانچ کرنے کا باضابطہ اعلان کر سکتے ہیں۔ اس دوران یہ خبریں بھی آ رہی ہیں کہ Reliance Jio اس ایونٹ میں ایک سستا 5G اسمارٹ فون لانچ کرنے جا رہا ہے۔

      Reliance Jio ہندوستان میں 5G کوریج کی پیشکش کرنے والے سب سے بڑے ٹیلی کام آپریٹرز میں شامل ہوگا۔ ادھر Jio کے 5G اسمارٹ فون کی تفصیلات (Jio 5G Smartphone Specifications) لیک ہوگئی ہیں۔ اس درمیان جیو کے لیے چپ کے بحران کی وجہ سے اسمارٹ فون کے اجزاء کی لاگت کی وجہ سے مینوفیکچرنگ لاگت کو کم رکھنا ایک چیلنج ہوگا۔ ایسی صورت حال میں یہ دیکھنے کے لائق ہو گا کہ کمپنی اپنے 5G اسمارٹ فون کی مارکیٹنگ کیسے کرے گی۔

      ریلائنس جیو 29 اگست کو Reliance Industries Limited (RIL) کی آئندہ سالانہ جنرل میٹنگ (AGM) کے دوران سب سے سستے 5G اسمارٹ فون کا اعلان کر سکتا ہے۔ فیچرز اور قیمت کے لحاظ سے Jio 5G اسمارٹ فون کتنا خاص ہوگا، آئیے جانتے ہیں۔

      ہندوستان میں Reliance Jio کے 5G اسمارٹ فون کی قیمت 12,000 روپے سے کم ہوسکتی ہے۔ مائیکرو میکس، لاوا یا کاربن Micromax, Lava یا Karbonn جیسے دیگر ہندوستانی برانڈز کے بارے میں بات کریں تو ہندوستان میں اب تک کوئی 5G اسمارٹ فون لانچ نہیں کیا گیا ہے۔ ہندوستان میں سب سے زیادہ سستی 5G اسمارٹ فون کے بارے میں بات کریں تو ان میں سے ایک Samsung M13 5G ہے جسے حال ہی میں 13,999 روپے میں لانچ کیا گیا ہے۔ ویسے، Reliance Jio نے ابھی تک سستے 5G فون کے بارے میں آفیشیل طور پر کچھ نہیں بتایا ہے۔ میڈیا میں آنے والی لیکس کی بنیاد پر ہم یہ رپورٹ آپ کے سامنے لائے ہیں۔

      یہ بھی پڑھئے: پاکستان میں 500روپئے کلو ٹماٹر اور 400 روپے میں پیاز، کیا ہندستان سے لے گا مدد

      Reliance Jio 5G اسمارٹ فون لانچ کی تاریخ
      Reliance Jio کا سب سے سستا 5G اسمارٹ فون کمپنی کی سالانہ جنرل میٹنگ میں پیش کیا جا سکتا ہے۔ وہیں اسے دیوالی کے آنے والے تہوار کے موسم میں سیل کے لیے دستیاب کیا جا سکتا ہے۔ آپ کو یاد دلائیں کہ پچھلی بار JioPhone Next کو بھی AGM میں پیش کیا گیا تھا اور اسے دیوالی پر فروخت کے لیے دستیاب کرایا گیا تھا۔ یہاں آپ کو بتاتے چلیں کہ یہاں دی گئی معلومات میڈیا میں آئی لیکس پر مبنی ہیں۔ Reliance Jio نے ابھی تک سستے 5G فون کے بارے میں آفیشیل طور پر کچھ نہیں بتایا ہے۔

      لاش کے واسطے Gold کی کار! ڈیزائن دیکھ کر حیران ہوئے لوگ، دیکھ کر آپ کے بھی اڑ جائیں گے ہوش

       

      Jio 5G Smartphone Specifications Expectation

      Jio کا 5G اسمارٹ فون لامحدود ڈیٹا اور وائس کالنگ کے فوائد کے ساتھ بنڈل پلان کے ساتھ آسکتا ہے۔ اس میں Qualcomm Snapdragon 480 SoC کو 4GB ریم اور 32GB انٹرنل اسٹوریج دیا جا سکتا ہے۔ یہ ہینڈ سیٹ 6.5 انچ ایچ ڈی + آئی پی ایس ایل سی ڈی ڈسپلے اور ڈوئل رئیر کیمرہ سیٹ اپ سے لیس ہوسکتا ہے، جس میں 13 ایم پی کا پرائمری سینسر اور 2 ایم پی کا میکرو سینسر لگا ہوگا۔ سیلفی اور ویڈیو کالنگ کے لیے فرنٹ کیمرہ 8MP کا ہو سکتا ہے۔ یہ ڈیوائس دو RAM ویریئنٹس میں آ سکتی ہے - 2GB اور 4GB۔ یہ Pragati OS پر چلنے والا فون ہو سکتا ہے، جسے Jio نے JioPhone Next کے لیے Google کے ساتھ پارٹنر شپ میں تیار کیا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: