உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب Uber نے WhatsApp کیب، بائیک، آٹو کی بکنگ شروع کی، جانئے کیسے کام کرے گا نیا فیچر

    Uber کی نئی ٹیکسی بکنگ سروس اس ہفتے کے اوائل میں شروع ہو جائے گی۔  شرعات میں یہ سروس صرف دہلی این سی آر کے علاقے میں دستیاب ہوگی۔ پھر اسے دوسرے علاقوں تک بھی بڑھایا جائے گا۔

    Uber کی نئی ٹیکسی بکنگ سروس اس ہفتے کے اوائل میں شروع ہو جائے گی۔ شرعات میں یہ سروس صرف دہلی این سی آر کے علاقے میں دستیاب ہوگی۔ پھر اسے دوسرے علاقوں تک بھی بڑھایا جائے گا۔

    Uber کی نئی ٹیکسی بکنگ سروس اس ہفتے کے اوائل میں شروع ہو جائے گی۔ شرعات میں یہ سروس صرف دہلی این سی آر کے علاقے میں دستیاب ہوگی۔ پھر اسے دوسرے علاقوں تک بھی بڑھایا جائے گا۔

    • Share this:
      Uber ہندوستان میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والے میسجنگ پلیٹ فارم واٹس ایپ پر بھی آ رہا ہے۔ اس کیب ایگریگیٹر نے واٹس ایپ کے ذریعے کیب بک کرنے کے نئے طریقے کا اعلان کیا ہے۔ Uber کی نئی ٹیکسی بکنگ سروس اس ہفتے کے اوائل میں شروع ہو جائے گی۔

      شرعات میں یہ سروس صرف دہلی این سی آر کے علاقے میں دستیاب ہوگی۔ پھر اسے دوسرے علاقوں تک بھی بڑھایا جائے گا۔ اس سہولت کا پہلی بار دسمبر 2021 میں لکھنؤ خطہ میں تجربہ کیا گیا تھا۔ یہ نیا فیچر صارفین کو Uber ایپ کو مکمل طور پر نظرانداز کرنے کی اجازت دے گا، اگر وہ چاہیں تو۔

      انگریزی اور ہندی دونوں زبانوں میں سروس
      اس نئی سروس کے ذریعے، کمپنی دہلی این سی آر کے لوگوں کو واٹس ایپ پر اپنے آفیشل چیٹ بوٹ کے ذریعے اوبر رائیڈ بک کروانے کا آپشن دیتی ہے۔ صارف کی رجسٹریشن، سواریوں کی بکنگ اور سفری رسیدیں وصول کرنے سے لے کر، ہر چیز کا انتظام واٹس ایپ چیٹ انٹرفیس میں کیا جائے گا۔ Uber کی یہ سروس انگریزی اور ہندی دونوں زبانوں میں ہوگی۔

      صرف1,616روپے میں ہوائی سفر کرنے کا موقع! Indigo لایا Sweet 16 سیل

      وہیل چیئر پر Food Delivery کرتے شخص کا ویڈیو ہوا وائرل، لوگوں نے کہا، کچھ بھی ناممکن نہیں

       

      سب سے پہلے Whatsapp پر +91 7292000002 پر 'Hi' بھیجیں۔
      اس کے بعد آپ سے پک اپ اور ڈراپ آف لوکیشن فراہم کرنے کو کہا جائے گا۔
      - اس کے بعد صارفین کو کرایہ کی معلومات اور ڈرائیور کی آمد کا وقت ملے گا۔

      Uber کی تمام خصوصیات
      Uber کا دعویٰ ہے کہ سواروں کو وہی حفاظتی خصوصیات اور انشورنس تحفظ تک رسائی حاصل ہو گی جو Uber ایپ کے ذریعے براہ راست ٹرپس بک کرواتے ہیں۔ بکنگ پر، انہیں ڈرائیور کا نام اور ڈرائیور کے لائسنس پلیٹ کی معلومات دی جائیں گی۔ وہ پک اپ پوائنٹ کی طرف جاتے ہوئے ڈرائیور کی لوکیشن کو بھی ٹریک کر سکیں گے۔ نیز، ڈرائیور وہ کالیں کر سکے گا جو نمبر ڈرائیور کو نظر نہیں آئے گا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: