ہوم » نیوز » معیشت

سلیم - سلیمان کے Young Genius Anthem سے BYJU کا ہندوستان کے چمکتے ستاروں کو سلام

ایسے باصلاحیت بچے جو نہ صرف آپ کو حیرانی میں ڈال دیں، بلکہ سرکردہ شخصیات کو بھی کردیں گے۔ BYJU- Young Genius - News18 کی ایک پہل، ایسا ہی پروگرام ہے، جو بہت جلد ہی شروع ہونے جا رہا ہے۔

  • Share this:
سلیم - سلیمان کے Young Genius Anthem سے BYJU کا ہندوستان کے چمکتے ستاروں کو سلام
سلیم - سلیمان کے Young Genius Anthem سے BYJU کا ہندوستان کے چمکتے ستاروں کو سلام

ایسے باصلاحیت بچے جو نہ صرف آپ کو حیرانی میں ڈال دیں، بلکہ سرکردہ شخصیات کو بھی کردیں گے۔ BYJU- Young Genius - News18 کی ایک پہل، ایسا ہی پروگرام ہے، جو بہت جلد ہی شروع ہونے جا رہا ہے۔


ہندوستان نئے ایجادات، ماحولیات کے لئے لڑنے والے، ڈیٹا سائنسدانوں، جمناسٹ، ڈانسر، نشانے بازی کرنے والے (شارپ شوٹر)، موسیقاروں، جانوروں سے محبت کرنے والوں اور طرح طرح دلچسپ کام کرنے والے نوجوانوں کا ملک ہے۔ ان میں سے کئی بچوں میں کچھ کر گزرنے کی یہ خواہش بچپن میں ہی لگ جاتی ہے۔ BYJU کا Young Genius- News18 کی ایک پہل ہے۔ یہ پروگرام ان نوجوان اور ابھرتے ستاروں کو پہچان دے گا اور ان کی صلاحیت کی حوصلہ افزائی کرے گا۔ یہ پروگرام ہندوستان کے مشہور 18 چینل پر نشر کیا جائے گا۔ ان میں News18 India, CNN News18, History TV18 اور نیٹ ورک کے سبھی علاقائی چینل بھی شامل ہیں۔


مینک جین، سی ای او- ہندی سماچار، نیوز 18 نیٹ ورک کا کہنا ہے کہ ہم ٹی وی پر 70 کروڑ اور ڈیجیٹل میڈیا پر 20 کروڑ لوگوں تک پہنچ بنانے والے، ملک میں سب سے بڑے نیوز نیٹ ورک ہیں۔ ہم BYJU کے Young Genius پروگرام کو ایک انوکھے آندولن کے طور پر لوگوں کے درمیان لا رہے ہیں، جو ہندوستان کے مستقبل یعنی نوجوانوں کی حصولیابیوں کا جشن مناتا ہے۔ ساتھ ہی، بچوں کو اپنے جنون اور شوق کو پانے کے لئے مسلسل کوشش کرتے رہنے کے لئے ترغیب دیتا ہے۔


اس نایاب پہل کا مقصد ہندوستان کے سب سے بھروسے مند نیوز نیٹ ورک کے ذریعہ، نوجوانوں سے جڑی مثبت اور شاندار کہانیوں کو لاکھوں لوگوں تک پہنچانا ہے۔ Network18، ان بچوں کی صلاحیت کو مناسب اسٹیچ دینے اور لوگوں کی توجہ مرکوز کرنے کے لئے سب سے صحیح ذریعہ ہے۔ بھلے ہی، پھر وہ کسی بھی شہر کے رہنے والے اور زبان کے بولنے والے ہوں۔

BYJU کم Young Genius پروگرام، ’کال فار انٹری’ پرموشن مہم کے ساتھ یوم اطفال پر شروع کیا گیا، جس میں لوگوں کی طرف سے بہت سی انٹری ملیں، ان میں سے منتخب کئے گئے نوجوانوں کی صلاحیت کو 11 حصوں میں نشر کئے جانے والے ویکلی شو میں دکھایا جائے گا۔ یہ شو، نیوز 18 نیٹ ورک 18 کے 18 چینلوں پر ہر ہفتے کی شام کو دکھایا جائے گا، جو 16 جنوری، 2021 سے شروع ہوگا اور اسے اتوار صبح/دوپہر کو دوبارہ بھی دکھایا جائے گا۔ ہر ایپیسوڈ میں الگ الگ میدانوں، جیسے کہ تعلیم، پرفارمننگ آرٹ، ٹکنا لوجی اورکھیل کی انوکھی صلاحیت اور ان کے سفر کی کہانی کے ذریعہ دکھایا جائے گا۔



نامور میوزک کمپوزر سلیم اور سلیمان مرچنٹ بھی ینگ جینیئس پروگرام کے ساتھ جڑے ہیں اور ان کا کہنا ہے کہ ’ہم بہت خوش قسمت ہیں کہ ہمیں Young Genius جیسے انوکھے پروگرام  کے لئے میوزک کمپوز کرنے کا موقع ملا ہے۔ یہ ایک ایسا شو ہے، جو غیر معمولی صلاحیتوں کے حامل بچوں کو کم عمر سے ہی دریافت کرنے اور ان کی پرورش کرنے کی صلاحیت دیتا ہے۔ مجھے خوشی ہے کہ News18 اور BYJU ایسی چیز کی حوصلہ افزائی کر رہے ہیں، جو ہمارے ملک اور معاشرے کے لئے ایک بہت ہی انوکھے انداز میں اپنا تعاون دے گا’۔

ان کا طنزیہ ترانہ 'آپ مقبول ستارے ہیں' بہت سی ناقابل یقین کہانیوں کا پس منظر بیاں کرتے ہیں۔ سلیم سلیمان نے کمپوز کیا اور گایا ہے اور شرادھا پنڈت نے اسے لکھا ہے، یہ ترانہ شو کے آغاز کا اعلان کرتے ہوئے اس نازک پیغام کو دہرایا ہے کہ بچے کچھ بھی حاصل کرسکتے ہیں جس پر وہ اپنے ذہنوں کو مرکوز کرسکتے ہیں، اور مفید چیزیں حاصل کرسکتے ہیں۔ ترانہ پورے ہندوستان کے سامعین سے مطالبہ کرتا ہے کہ وہ ان مستحق جوان جینیئس میں شامل ہوں اور ان کا جشن منائیں، لیکن واضح طور پر اس شو میں شامل ہر شخص پہلے ہی اپنے آپ میں تبدیلی کا مشاہدہ کر رہا ہے۔ "میں اور سلیمان دونوں ہی اس میں اپنا حصہ ڈالنے کی سعادت محسوس کرتے ہیں۔ یہ ہمارے لیے بھی سیکھنے کا تجربہ رہا ہے،"سسلیم مرچنٹ نے ان باتوں کا اضافہ کرتے ہوئے کہا ہے۔

VP، مارکیٹنگ، BYJU کے آتت مہتا نے ترانہ کے اجراء کے موقع پر، تقریر کرتے ہوئے کہا کہ، "ہر بچہ انفرادیت کا حامل ہوتا ہے اور اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے کا اپنا طریقہ رکھتا ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ ہم ملک میں موجود مزید چھپی ہوئی صلاحیتوں کو چھان بین کرتے رہیں گے اور ان کے ترقی کے سفر میں چارٹ کرنے کے لیے حوصلہ افزائی کرتے رہیں گے۔"



فائنل قسطوں میں شامل ہونے والا ہر ایک بچہ مختلف پس منظر اور مفادات سے تعلق رکھتا ہے، اور ان کے مابین مشترکہ ربط یہ ہے کہ وہ سب غیر معمولی طور پر ہنرمند ہیں۔ انتخاب کا عمل حیرت انگیز طور پر ایک سخت پینل تھا، جس کی سربراہی امیتابھ کانت، CEO، نیتی آیوگ، پدم بھوشن ڈاکٹر ملیکا سارا بھائی، سردار سنگھ، سابقہ ہاکی کپتان اور سیرین CNBC-TV18 کے منیجنگ ایڈیٹر شیریں بھان نے کی۔ یہ کوشش نتیجہ خیز ثابت ہوگی کیوں کہ 11 قسطوں میں 21 بچوں کے خصوصیات نمایاں کیے گئے ہیں جو Network18  چینلز اور ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر نشر کئے جائیں گے۔

ان ینگ جینیئس افراد کو خوش کرنے میں مختلف شعبوں کی مشہور شخصیات ہیں جیسے لینڈر پیس، دتی چند، شنکر مہادیوون، راجکمار راؤ، پی وی سندھو، سونو سود، سوہا علی خان اور وریندر سہواگ، وغیرہ شامل ہیں۔ وہ اس زبردست مشہور شخصیت کی طاقت کو اس ایک قسم کے شو میں سامنے لائیں گے اور ہندوستان کے مشہور شخصیات ان حیرت انگیز ذہانتوں کو اجاگر کرنے میں مدد کریں گے تاکہ اس مقصد کو مد نظر رکھنے والوں کی حوصلہ افزائی کی جاسکے کہ وہ وہاں موجود بہت سے مزید اجنبی فرد کو دریافت کریں اور اپنی کہانیوں کو دنیا والوں کے سامنے منظرعام پر لائیں۔

ابھی ینگ جینیئس کا وقت ہے۔ اسپاٹ لائٹ پر قبضہ کرنے میں ان کی مدد کریں!

مندرجہ ذیل #BYJUSYoungGenius کے ذریعے یا https://www.news18.com/younggenius/ کا دورہ کرکے ہندوستان بھر کی کچھ انوکھی کہانیاں ملاحظہ کریں۔

یہ ایک مشترکہ پوسٹ ہے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jan 12, 2021 08:28 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading