உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان کی سب سے سستی Electric Carجو ہر سال ایسے بچائے گی آپ کے لاکھوں روپیے!

    یہ ہے ہندوستان کی سب سے سستی الیکٹرک کار!

    یہ ہے ہندوستان کی سب سے سستی الیکٹرک کار!

    کمپنی اپنی بیٹری اور موٹر کے ساتھ 8 سال یا 1.6 لاکھ کلومیٹر کی وارنٹی دیتی ہے۔ گلوبل این سی اے پی نے اس کار کو سیفٹی میں 4 اسٹار دیئے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ہندوستان میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔ جس کی وجہ سے عوام کی جیبوں پر بڑا اثر پڑا ہے۔ لوگ ہر ماہ اپنی گاڑیوں میں ہزاروں روپے کا ایندھن بھرتے ہیں۔ اس سے چھٹکارا پانے کے لیے لوگ اب سی این جی اور الیکٹرک گاڑیوں کی طرف بھاگ رہے ہیں لیکن سی این جی کی قیمت بھی کم نہیں ہے۔ ایسے میں اگر آپ زیادہ بچت کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو الیکٹرک کار کے بارے میں ضرور سوچنا چاہیے۔ اسی لیے آج ہم ہندوستان کی سب سے سستی الیکٹرک کار ٹاٹا ٹیگور کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں جو ہر سال آپ کے لاکھوں روپے کی بچت کرے گی۔

      ہر سال لاکھوں روپے بچائے گی یہ کار
      ہم جانتے ہیں کہ آپ کے ذہن میں ایک سوال چل رہا ہے کہ یہ گاڑی ہر سال لاکھوں روپے کیسے بچائے گی؟ تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ کیسے ممکن ہوگا۔ فرض کریں کہ آپ Tata Tigor کا پیٹرول ویرینٹ خریدتے ہیں، جس کا مائیلیج 19 kmpl ہے اور آپ کو روزانہ 100 کلومیٹر کا سفر کرنا پڑتا ہے، تو آپ کو روزانہ کار میں 5 لیٹر پیٹرول بھرنا ہوگا۔ ایسے میں 5 لیٹر پٹرول کی قیمت 105 روپے (نوئیڈا) کے حساب سے 525 روپے ہے۔ اس کے مطابق آپ کو سال کے 365 دنوں میں 1,91,625 روپے کا پٹرول ملتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ Tata Tigor EV خریدتے ہیں، تو آپ ہر سال تقریباً 2 لاکھ روپے کی بچت کر سکیں گے۔

      Tata Tigor EV کا موٹر اور قیمت
      قیمت کے بارے میں بات کریں تو اس کے بیس ویرینٹ Tata Tigor EV XE کی قیمت 12,49,000 روپے سے شروع ہوتی ہے اور ٹاپ ماڈل کے لیے 13,64,000 روپے (ایکس شو روم) تک جاتی ہے۔ انجن کے بارے میں بات کریں تو آپ کو Tata Tigor EV میں ایک مضبوط موٹر ملتی ہے۔ اس میں مستقل میگنیٹ سنکرونائزڈ موٹر ہے، جو 74.7PS پاور اور 170Nm ٹارک پیدا کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      DA Hike: کیا جولائی میں ڈی اے میں اضافہ ہوگا؟ ہوسکتا ہے تنخواہوں میں دوبارہ اضافہ!

      موڈس، بیٹری، رینج اور اسپیڈ
      یہ ملٹی ڈرائیو موڈس ڈرائیو اور اسپورٹس میں آتا ہے۔ اس کار کی بیٹری کی صلاحیت 26 کلو واٹ فی گھنٹہ ہے۔ کار صرف 5.7 سیکنڈ میں 0-60 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار پکڑ سکتی ہے۔ دوسری جانب اگر ہم اس کی رینج کی بات کریں تو یہ الیکٹرک کار ایک ہی چارج پر 306 کلومیٹر تک کی رینج دیتی ہے، جس کا مطلب ہے کہ آپ دہلی سے ایک ہی چارج میں راجستھان پہنچ سکتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Saudi Aramco: سعودی آرامکونےایپل کوبھی پیچھےچھوڑدیا، دنیاکاسب سےقیمتی اسٹاک بننے کاملااعزا

      چارجنگ ٹائم، وارنٹی اور سیفٹی فیچرس
      فاسٹ چارجنگ کے ساتھ اسے 1 گھنٹہ 5 منٹ میں 80 فیصد تک چارج کیا جا سکتا ہے۔ ایک ہی وقت میں، اسے عام چارجنگ کے ساتھ 8 گھنٹے 45 منٹ لگتے ہیں۔ کمپنی اپنی بیٹری اور موٹر کے ساتھ 8 سال یا 1.6 لاکھ کلومیٹر کی وارنٹی دیتی ہے۔ گلوبل این سی اے پی نے اس کار کو سیفٹی میں 4 اسٹار دیئے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: