உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کار لون (Car Loan) کیسے کریں حاصل؟ بہترین کار لون حاصل کرنے کے بارے میں 5 اہم نکات، جانیے تفصیل

    جب نئی یا استعمال شدہ کاروں کی بات آتی ہے تو زیادہ تر بینکوں میں اہلیت کے مختلف معیار ہوتے ہیں۔ (تصویر: shutterstock)

    جب نئی یا استعمال شدہ کاروں کی بات آتی ہے تو زیادہ تر بینکوں میں اہلیت کے مختلف معیار ہوتے ہیں۔ (تصویر: shutterstock)

    یہ ضروری ہے کہ آپ کار کسی ایسے ڈیلر سے خریدیں جس کا کسی ایسے بینک سے تعلق ہے جو آپ کو بہترین مالیاتی سودے پیش کر سکتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ تمام اخراجات اور چارجز کو بہتر انداز میں ڈیل کرسکیں۔ خاص طور پر پروسیسنگ فیس، قبل از ادائیگی کے چارجز اور سود کی قسم کے بارے میں چیک کریں۔

    • Share this:
      آپ نے کار کو خریدنے میں کافی تحقیق کی ہے جو آپ اور آپ کے خاندان کے لیے بالکل صحیح ہوگی۔ لیکن کیا آپ وہ پہلا قرض لیتے ہیں جو آپ کا ڈیلر آپ کو دیتا ہے؟ ایک اچھا آٹو لون کار کی ملکیت کو ایک ہموار، خوشگوار اور پریشانی سے پاک تجربہ بنا سکتا ہے۔ تو آپ کو ایک اچھا کار قرض کیسے ملتا ہے؟ ہم نے کار لون (Car Loan) کے کچھ بہترین طریقے ترتیب دیے ہیں جو آپ کو صحیح انتخاب کرنے میں مدد کریں گے۔

      بہترین کار لون حاصل کرنے کے بارے میں 5 نکات

      صحیح سودا تلاش کریں:

      یہ ضروری ہے کہ آپ کار کسی ایسے ڈیلر سے خریدیں جس کا کسی ایسے بینک سے تعلق ہے جو آپ کو بہترین مالیاتی سودے پیش کر سکتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ تمام اخراجات اور چارجز کو بہتر انداز میں ڈیل کرسکیں۔ خاص طور پر پروسیسنگ فیس، قبل از ادائیگی کے چارجز اور سود کی قسم  کے بارے میں چیک کریں۔

      آپ کے ڈپازٹ کی مدت RD سود کی شرح کا تعین کرنے میں سب سے اہم عوامل میں سے ایک ہے۔

      آپ کے ڈپازٹ کی مدت RD سود کی شرح کا تعین کرنے میں سب سے اہم عوامل میں سے ایک ہے۔اپنے موجودہ بینکر سے رجوع کریں:

      کسی ایسے بینک سے قرض لینا جہاں آپ کا پہلے سے کھاتہ ہے آپ کا بہت وقت، پریشانی اور پیسہ بچا سکتا ہے۔ کئی بینک اپنے موجودہ صارفین کو اپنے کار لون کے ساتھ بہت سے فوائد پیش کرتے ہیں۔ جس میں نیٹ بینکنگ کے ذریعے 10 سیکنڈ میں قرض، صفر دستاویزات اور پرکشش شرحیں شامل ہیں۔

      اپنی کار کی اہلیت چیک کریں:

      جب نئی یا استعمال شدہ کاروں کی بات آتی ہے تو زیادہ تر بینکوں میں اہلیت کے مختلف معیار ہوتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے ملکیتی کار خرید رہے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ کا بینک اس کی مالی معاونت کرے گا۔ معیاری معیار کے علاوہ مختلف بینکوں کے پاس قرض کے لیے گاڑی کی عمر، ماڈل اور حالت کے لحاظ سے اس کی اہلیت کا جائزہ لینے کے لیے اضافی معیارات ہوں گے۔

      آپ کا کریڈٹ سکور اچھا ہو:

      قرض کے لیے درخواست دینے سے پہلے یقینی بنائیں کہ آپ کا کریڈٹ سکور 750 سے زیادہ ہو۔ اگر آپ کریڈٹ کے لائق گاہک ہیں، تو آپ کو قرض کی زیادہ رقم، تیز، اور بہتر شرحوں پر ملے گی۔ آپ یہاں اپنا کریڈٹ سکور چیک کر سکتے ہیں۔
      کار لون کی شرح سود


      13 نومبر 2021 تک اپ ڈیٹ

































      Car Loan Details
      Interest Rate (Monthly reducing balance) 7.00% onwards
      Processing Fees Depends on the bank
      Loan Tenure 1 year to 8 years
      Pre-closure Charges Varies with bank
      Guarantor Requirement Varies with bank


      نوٹ: سود کی شرح ایک بینک سے دوسرے میں مختلف ہوگی۔ درخواست دینے کے لیے قرض کا انتخاب کرنے سے پہلے شرح سود کا موازنہ کرنا ضروری ہے۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: