உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ZebPay کے سی ای او اویناش شیکر کا بڑا بیان- مین اسٹریم میں کی جا رہی ہے کرپٹو کی سرمایہ کاری

    کرپٹو کی سرمایہ کاری سے متعلق ZebPay کے سی ای او اویناش شیکر کا بڑا بیان

    کرپٹو کی سرمایہ کاری سے متعلق ZebPay کے سی ای او اویناش شیکر کا بڑا بیان

    کرپٹو کی سرمایہ کاری مین اسٹریم میں جا رہی ہے۔ NFTs کی توجہ حاصل ہو رہی ہے اور ہندوستانی سرمایہ کاروں کا عروج ہورہا ہے۔ ZebPay کے CEO اویناش شیکر کا اس سب کے بارے میں کیا کہنا ہے کہ اگر کوئی ایسی انڈسٹری ہے جو اس سال اپنی سانسیں پکڑنے کے لئے نہیں رکی ہے، تو اسے کرپٹو انڈسٹری ہونا چاہئے۔

    • Share this:
      کرپٹو کی سرمایہ کاری مین اسٹریم میں جا رہی ہے، NFTs کی توجہ حاصل ہو رہی ہے اور ہندوستانی سرمایہ کاروں کا عروج ہورہا  ہے۔ ZebPay کے CEO اویناش شیکر کا اس سب کے بارے میں کیا کہنا ہے کہ اگر کوئی ایسی انڈسٹری ہے جو اس سال اپنی سانسیں پکڑنے کے لیے نہیں رکی ہے، تو اسے کرپٹو انڈسٹری ہونا چاہیے، خاص طور پر ہندوستانی تناظر میں۔ فلمی ستاروں کی طرف سے اپنے ڈیجیٹل اوتاروں کو میٹاورس پر جاری کرنے سے لے کر (آپ کو اجے دیوگن اور ٹیم رودرا دیکھ رہے ہیں) تک کرپٹو اثاثوں کو کنٹرول کرنے والے نئے ٹیکس قوانین کے ساتھ ساتھ NFTs اپنی کمیونٹی کے اندر اور باہر پیدا کر رہے ہیں، کرپٹو اسپیس میں لفظی طور پر اتنا کچھ ہو رہا ہے کہ اس کا احساس دلانا وقت کی ضرورت بن گیا ہے۔

      یہی وجہ ہے کہ ہم خوش قسمت تھے کہ ہم ZebPay کے CEO اویناش شیکر میں سے ایک کے دماغ کو چنیں، جو ملک کے قدیم ترین کرپٹو ایکسچینج میں سے ایک ہے، تاکہ انڈسٹری میں ہونے والی تبدیلیوں کے بارے میں مزید معلومات حاصل کی جا سکیں اور سرمایہ کار آگے جانے کی کیا توقع کر سکتے ہیں۔

      آپ حکومت کے کرپٹو اثاثوں پر 30% ٹیکس متعارف کرانے کے موقف کے بارے میں کیا سوچتے ہیں؟

      کرپٹو اثاثوں پر 30% ٹیکس کا تعارف کرپٹو کو ہندوستان میں ایک اثاثہ کلاس کے طور پر قانونی حیثیت دینے کی طرف ایک ترقی پسند قدم ہے۔ ٹیکس کا تعارف بھی بہت سے سرمایہ کاروں کے لیے ایک تلخ لمحہ تھا۔

      30% کی اعلیٰ ٹیکس کی شرحیں، جو کہ جوئے سے حاصل ہونے والی شرحوں سے ملتی جلتی ہیں، سرمایہ کاروں کو روایتی مالیاتی آلات کے برعکس کرپٹو میں سرمایہ کاری کرنے سے روکیں گی، جو نمایاں طور پر کم شرحوں کو راغب کرتی ہیں۔

      کیا زیادہ ٹیکس ممکنہ سرمایہ کاروں کو کرپٹو کمیونٹی میں شامل ہونے سے روکے گا؟

      یقیناً ایسا ہی ہے۔ اس طرح کی ٹیکس رکاوٹیں ہندوستانی تبادلے کے استعمال میں رکاوٹ کے طور پر کام کر سکتی ہیں اور بہت سے لوگ نام ظاہر نہ کرنے کے لیے بیرونی عالمی تبادلے کی طرف پرواز کر سکتے ہیں، اس طرح وہ ٹیکس سے مکمل طور پر بچ سکتے ہیں۔ کرپٹو پوری دنیا میں انقلابی تبدیلی لا رہا ہے، اور یہ ہماری قوم کے مفاد میں ہے کہ وہ شرکت کی حوصلہ افزائی کرے اور کرپٹو صارفین اور سرمایہ کاروں کو مایوس نہ کرے۔

      براہ کرم بڑے بینکوں کی طرف سے UPI فنڈز کے اضافے کی موجودہ معطلی پر اپنے خیالات کا اظہار کریں؟

      یہ فیصلہ نیشنل پیمنٹ کارپوریشن آف انڈیا (NPCI) کے اس سلسلے میں ایک بیان جاری کرنے کے بعد لیا گیا۔ بیان میں کہا گیا تھا کہ وہ ہندوستان میں کام کرنے والے کسی بھی کرپٹو ایکسچینج سے لاعلم ہیں جو UPI کا استعمال کرتے ہوئے کرپٹو خریدنے کی اجازت دیتا ہے۔ لہٰذا، ریگولیٹری غیر یقینی صورتحال کی وجہ سے، کرپٹو ایکسچینجز نے UPI کے ذریعے سرمایہ کاروں سے رقم کی وصولی روک دی ہے۔ ہمارے خیال میں، معطلی نے UPI ادائیگی کا طریقہ استعمال کرنے والے کرپٹو سرمایہ کاروں کو نمایاں طور پر متاثر کیا ہے۔ کرپٹو ایکسچینجز سے کرپٹو خریدنے کے لیے رقم کی منتقلی میں آسانی اور رسائی کی وجہ سے ہندوستان میں کرپٹو سرمایہ کار اکثر UPI ادائیگی کے موڈ کو ترجیح دیتے ہیں۔ اب، UPI فنڈز کی موجودہ معطلی کی وجہ سے، سرمایہ کار اس اختیار سے محروم ہو گئے ہیں۔

      ZebPay اپنے صارفین کی دیکھ بھال کا عہد کیسے کر رہی ہے؟

      کرپٹو عالمی مالیاتی مارکیٹس کا مستقبل ہے اور بلاکچین جدت کا گڑھ ہے۔ ZebPay پر ہم اپنے اراکین کو ایک محفوظ، سیکیور، اور ہموار تجارتی تجربہ فراہم کرکے، ہندوستان اور ہندوستانی کرپٹو کمیونٹی کی خدمت کے لیے پوری طرح پرعزم ہیں۔ ہم یہ بھی مانتے ہیں کہ تعلیم وقت کی ضرورت ہے یہاں تک کہ جب ہم کرپٹو کو اپناتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ لہذا، ہم ہندوستانی سامعین کو کرپٹو سرمایہ کاری کی باریکیوں سے آگاہ کرنے کے لیے بڑے پیمانے پر اقدامات اور سرمایہ کاری کا ارتکاب کر رہے ہیں۔

      یوکرین جنگی NFTs نیلام کر رہا ہے، ایل سلواڈور بٹ کوائنز استعمال کر رہا ہے۔ آپ ہندوستان کو کرپٹو اسپیس میں کہاں جاتے ہوئے دیکھتے ہیں؟

      ہندوستان میں تقریباً 20 ملین لوگوں نے 2021 میں کرپٹو میں سرمایہ کاری کرنا شروع کی۔ فی الحال، ہندوستانیوں کے پاس $5.3 بلین کے کرپٹو اثاثے ہیں۔ یہ اس بات کا اشارہ ہے کہ ہندوستانی سامعین میں کرپٹو میں دلچسپی بڑھ رہی ہے اور لوگ آہستہ آہستہ کرپٹو سرمایہ کاری میں موجود بے پناہ صلاحیت کے بارے میں بیدار ہو رہے ہیں۔

      مجوزہ ڈیجیٹل روپے کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے اور آپ اسے کن خصوصیات کے ساتھ دیکھنا چاہیں گے؟

      مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتارامن نے اعلان کیا کہ ریزرو بینک آف انڈیا (RBI) جلد ہی مرکزی بینک کی حمایت یافتہ ڈیجیٹل کرنسی (CBDC) جاری کرے گا۔ نئے مالی سال میں ڈیجیٹل روپے کے لائیو ہونے کا امکان ہے۔

      اگر مجوزہ تعارف نتیجہ خیز ہو جاتا ہے تو ہم بینک ڈپازٹس کے لیے لین دین کی مانگ میں کمی دیکھتے ہیں، اس کے علاوہ تصفیہ کے خطرات بھی کم ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، انٹربینک سیٹلمنٹ کی ضرورت ختم ہو جائے گی کیونکہ بینک بیلنس کے بجائے CBDC سے لین دین کیا جائے گا۔ یہ ادائیگی کے سسٹمز کی زیادہ حقیقی وقت اور سرمایہ کاری مؤثر عالمگیریت کو بھی قابل بنائے گا۔ مثال کے طور پر یہ ایک ہندوستانی درآمد کنندہ کے لیے کسی درمیانی ضرورت کے بغیر، ڈیجیٹل ڈالر میں حقیقی وقت کی بنیاد پر ایک امریکی برآمد کنندہ کو ادائیگی کرنا آسان بنائے گا۔

      آپ کے مطابق، ہندوستان میں کرپٹو اثاثوں کا مثالی مستقبل کیا ہے؟

      آج، ریگولیٹرز اور کرپٹو آرگنائزیشنز کے درمیان کشمکش سے پتہ چلتا ہے کہ کرپٹو مین اسٹریم میں جا رہا ہے۔ ریگولیشن برا نہیں ہے، اسی وقت ریگولیشن کو کسی انڈسٹری کو معذور نہیں کرنا چاہیے۔ چونکہ زیادہ ممالک کرپٹو کو قانونی حیثیت دیتے ہیں، اور کچھ یہاں تک کہ کرپٹو کو قانونی ٹینڈر بنا کر ایل سلواڈور کے نقش قدم پر چلنے کی کوشش کرتے ہیں، یہ واضح ہے کہ کرپٹوز کسی بھی وقت جلدی پیچھے نہیں ہٹیں گے۔ یہ کہے بغیر کہ کرپٹو کا مستقبل کاروبار، ٹیکنالوجی اور عام طور پر معاشرے کے مستقبل سے جڑا ہوا ہے۔ ہم یہاں تک سوچتے ہیں کہ مستقبل کے اسٹاک میں، ممکنہ طور پر کارپوریٹ کرپٹو کرنسیوں کی شکل میں آئے گا۔ اس طرح، ہر کمپنی اپنا ایکو سسٹم تشکیل دے سکے گی جس میں ملازمین حصہ لے سکتے ہیں۔ جس شرح سے چیزیں آگے بڑھ رہی ہیں، تجزیہ کار پیشین گوئی کر رہے ہیں کہ کرپٹو مارکیٹ 2030 تک مجموعی سائز میں تین گنا بڑھ جائے گی، جس کی تخمینی قیمت تقریباً $5 ٹریلین تک پہنچ جائے گی۔

      محترم FM نے کرپٹو اثاثوں کے غلط استعمال کو روکنے کے لیے عالمی فریم ورک پر بھی زور دیا ہے۔ اس بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟

      کرپٹو، فطرتاً، بے سرحد ہے۔ اگرچہ یہ عالمی سطح پر اپنانے کا باعث بننے والے معاون عوامل میں سے ایک ہے، اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ کرپٹو کو سرحد پار غیر قانونی سرگرمیوں کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ محترم FM نے بجا طور پر نشاندہی کی ہے کہ اس کو صرف ایک مربوط عالمی کوشش کے ذریعے ہی روکا جا سکتا ہے اور اس طرح، کرپٹو اثاثوں کے غلط استعمال کو روکنے کے لیے ایک عالمی فریم ورک اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کرے گا کہ کرپٹو کو صرف جائز مقاصد کے لیے استعمال کیا جائے اس طرح وائٹ کالر جرائم کو روکا جا سکتا ہے۔

      کرپٹو ٹیکس ابھرتی ہوئی ہندوستانی NFT مارکیٹ کو کیسے متاثر کر رہا ہے؟

      کرپٹو اثاثوں کی ڈے ٹریڈنگ کے برعکس، جس میں سرمایہ کار ایک مقررہ مدت میں متعدد لین دین کرتے ہیں، NFTs کی تجارت بہت کم ہوتی ہے۔ 1 جولائی سے لاگو ہونے والے مجوزہ 1% TDS کے ساتھ مل کر منافع پر 30% ٹیکس NFT سرمایہ کاری میں رکاوٹ کے طور پر کام کرے گا، لیکن کرپٹو ٹریڈنگ سے کم حد تک ہوگا۔ نقصانات کے سیٹ آف کا فقدان بھی سرمایہ کاروں کو اپنی NFT سرمایہ کاری کے لیے طویل مدتی طریقہ اختیار کرنے پر مجبور کرے گا۔

      مشہور شخصیات، کرکٹرز، اور دیگر معروف شخصیات نسبتاً غیر متاثر نظر آتی ہیں اور ابھی تک NFTs شروع کرنا باقی ہیں۔ کیا ان کی عوامی شبیہ NFTs کے وسیع پیمانے پر استعمال میں مدد کرے گی؟

      جی ہاں۔ NFTs کا آغاز کرنے والی بااثر عوامی شخصیات اپنے پیروکاروں اور تمام چینلز میں توسیع شدہ سامعین سے بیداری اور سرمایہ کاری کے ارادے کو فروغ دیں گی۔ NFTs مجموعہ کا حتمی اوتار ہے جو مشہور شخصیات کے مداحوں میں ہمیشہ سے پسندیدہ رہا ہے۔ NFTs کے مجموعی استعمال اور قبولیت کو آگے بڑھانے کے لیے مقبول مشہور شخصیات کی وسیع رسائی ایک طویل سفر طے کرے گی۔

      ZebPay 30% ٹیکس متعارف کرانے کے حکومتی موقف پر اپنے صارفین کے درمیان کسی بھی الجھن کو دور کرنے کے لیے کیا اقدامات کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہے؟

      ZebPay اپنے صارفین کو نئے کرپٹو ٹیکس قوانین اور ان کے مجموعی اثرات سے آگاہ کرنے کے لیے مسلسل کافی کوششیں کر رہا ہے۔ سوشل میڈیا چینلز پر AMA سیشنز سے شروع کر کے ملکیتی اور لیوریجڈ میڈیا چینلز پر تعلیمی مواد تک، ہم اپنے صارفین کو یہ سمجھنے میں مدد کرنے کے لیے پوری کوشش کرتے رہتے ہیں کہ قوانین کا کیا مطلب ہے، ان کے اثرات کیا ہیں، اور اس بات کو کیسے یقینی بنایا جائے کہ وہ قانون کے اس نئے حصے کی تعمیل کرتے ہیں۔ ہم اپنے صارفین کے لیے ایک ویبینار کا انعقاد بھی کر رہے ہیں جس میں ہندوستان کے معروف ٹیکس ماہرین بطور سپیکر شامل ہیں۔

      کیا آپ عالمی مثالوں کا حوالہ دے سکتے ہیں کہ کس طرح کرپٹو پر ٹیکس لگایا جاتا ہے جس پر آپ کو لگتا ہے کہ ہندوستان اس کی پیروی کرسکتا ہے؟

      جب کہ نئے کرپٹو قوانین درست سمت میں ایک قدم ہیں، ہم سمجھتے ہیں کہ کرپٹو سرمایہ کاری کو روایتی مالیاتی سیکیورٹیز میں سرمایہ کاری کے مساوی برتاؤ کیا جانا چاہیے۔ امریکہ اس کی ایک بہترین مثال ہے جس کے بارے میں ہمارے خیال میں سرمایہ کاروں، انڈسٹری، اور قوم کے ساتھ منصفانہ سلوک ہے۔ کرپٹو سرمایہ کاری ایکویٹی انویسٹمنٹ کی طرح کیپٹل گین ٹیکس کے قوانین کے تابع ہے۔ قانون سیٹ آف اور نقصانات کو آگے بڑھانے کی بھی اجازت دیتا ہے۔ یہ سب سرمایہ کاروں کو کرپٹو اثاثوں پر زیادہ ٹیرف کے اضافی بوجھ کے بغیر ایک متنوع سرمایہ کاری کا پورٹ فولیو بنانے کے قابل بناتا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ یہ سرمایہ کاروں کو کرپٹو اثاثوں میں تجارت کرنے سے روکتا نہیں ہے۔

      ہمیں خوشی ہے کہ گفتگو کے زیادہ تر ٹیک ویز کرپٹو انڈسٹری کے لیے ایک شاندار مستقبل کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ ہم اب سے خبروں کی مزید گہرائی سے پیروی کریں گے۔ جہاں تک آپ کا تعلق ہے، اگر آپ نے ابھی تک اپنا کرپٹو اکاؤنٹ نہیں کھولا ہے، تو یہاں ZebPay پر ایسا کرنے کا بہترین وقت ہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: