ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ATM Banking:اے ٹی ایم ٹرانزیکشن میں ناکامی کےلئےبینک وصول کرتاہے اتنی رقم،کیاآپ جانتے ہیں؟حل کیاہے؟

کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ اے ٹی ایم ٹرانزیکشن (ATM Banking) کرتے وقت ، ہم اس بات کا خیال رکھنا بھول جاتے ہیں کہ ہمارے اکاؤنٹ میں ناکافی رقم (Insufficient balance)ہے ۔

  • Share this:
ATM Banking:اے ٹی ایم ٹرانزیکشن میں ناکامی کےلئےبینک وصول کرتاہے اتنی رقم،کیاآپ جانتے ہیں؟حل کیاہے؟
کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ اے ٹی ایم ٹرانزیکشن (ATM Banking) کرتے وقت ، ہم اس بات کا خیال رکھنا بھول جاتے ہیں کہ ہمارے اکاؤنٹ میں ناکافی رقم (Insufficient balance)ہے ۔

بینک اکاؤنٹس اور اے ٹی ایم سے رقم نکالنا ایک عام بات ہے۔ ملک کے بیشتر لوگوں نے کسی نہ کسی بینک میں کھاتہ کھولا ہے۔ بینک اپنی طرف سے بہت ساری خدمات مفت میں پیش کرتا ہے ، لیکن بینک آپ سے متعدد قسم کی خدمات کا معاوضہ لیتے ہیں۔ کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ اے ٹی ایم ٹرانزیکشن (ATM Banking) کرتے وقت ، ہم اس بات کا خیال رکھنا بھول جاتے ہیں کہ ہمارے اکاؤنٹ میں ناکافی رقم (Insufficient balance)ہے ۔


مثال کے طور پر ، غور کریں کہ اکاؤنٹ میں ہمارے پاس 3000 روپے ہیں اور ہم نے اے ٹی ایم سےرقم نکالنے کے لیےدوران 3500 روپئے درج کرتے ہیں توایسی صورتحال میں ، لین دین ناکام ہوجاتا ہے ، لیکن اس کا نقصان ہمیں بھی ہوتا ہے۔ اگر اتنا بیلنس نہیں ہے تو ، بینک اس پر چارج کرتا ہے اگر ٹرانزیکشن اے ٹی ایم کے ذریعہ کی جاتی ہے اور ٹرانزیکشن ناکام ہو جاتی ہے۔ یہ چارج 20-25 روپے فی لین دین ہوسکتا ہے۔


اے ٹی ایم لین دین کا یہ قاعدہ دسمبر 2020 سے لاگو ہوچکا ہے۔ اگر بینک اکاؤنٹ میں کم رقم جمع ہونے کی وجہ سے اگر آپ کا ٹرانزیکشن اے ٹی ایم میں ناکام ہوجاتا ہے تو آپ کو جرمانہ ادا کرنا پڑے گا۔ لہذا ، رقم نکال کر ، یقینی طور پر اپنے اکاؤنٹ کا بیلنس چیک کریں۔ مختلف بینک اس پر مختلف چالان عائد کرتے ہیں۔ آئیے ہم آپ کو بتادیں کہ کس بینک میں کتنا جرمانہ لگ سکتاہے۔


ایس بی آئی صارفین کو کتنا ادائیگی کرنا پڑتی ہے؟

ملک کے سب سے بڑے سرکاری بینک اسٹیٹ بینک کے صارف کو ناکافی رقم کی وجہ سے اے ٹی ایم ناکام ٹرانزیکشن کی ناکامی پر میں 20 روپے جرمانہ ادا کرنا پڑتا ہے۔ اس کے علاوہ اس پر علیحدہ جی ایس ٹی بھی لگایا جائے گا۔ ایچ ڈی ایف سی بینک ، ایکسس بینک ، کوٹک مہندرا بینک ، یس بینک اور آئی سی آئی سی آئی بینک کم اکاؤنٹ بیلنس پر لین دین میں ناکامی کی وجہ سے جرمانے کی وصولی کررہے ہیں۔

ایچ ڈی ایف سی بینک میں کتنا ادائیگی کرنا ہے؟

ایک بار جب لین دین ناکام ہوجاتا ہے تو ، ایچ ڈی ایف سی بینک کے صارفین کو 25 روپے ادا کرنے پڑتے ہیں۔ دنیا کے دوسرے بینکوں کے اے ٹی ایم پر یا ہندوستان سے باہر کسی بھی مرچنٹ آؤٹ لیٹ پر ، اگر ناکافی رقم نہ ہو تو بھی 25 روپے جرمانہ وصول کیا جاتا ہے۔

کوٹک مہندرا بینک ، ایکسس بینک اور یس بینک

اے ٹی ایم ٹرانزیکشن میں ناکامی پر کوٹک مہندرا بینک 25 روپے وصول کرتا ہے۔ ایک ہی بار میں ، ناکافی رقم کی وجہ سے ، یس بینک ہر ماہ 25 روپے وصول کرتا ہے۔ اگر ناکافی رقم موجود ہے تو ایکسس بینک کے اے ٹی ایم میں اے ٹی ایم لین دین کے لیے 25روپے فی ٹرانزیکشن لیا جاتا ہے۔

جرمانے سے بچنے کے لیے کیا کرنا چاہیے؟

اگر آپ کو یاد نہیں ہے کہ اکاؤنٹ میں کتنی رقم ہے ، تو آپ کو اے ٹی ایم جانے سے پہلے جانچ پڑتال کرنی ہوگی۔ زیادہ تر بینک ایس ایم ایس اور کالوں کے ذریعے اکاؤنٹ بیلنس چیک کرنے کی سہولت پیش کرتے ہیں۔ آپ اس سہولت کو استعمال کرسکتے ہیں۔ آپ اکاؤنٹ بیلنس چیک کرنے کے لئے متعلقہ بینک کی یو پی آئی ایپ یا بینکنگ ایپ بھی استعمال کرسکتے ہیں۔

دوسرے بینک کے اے ٹی ایم میں بیلنس چیک کرنے کا معاوضہ

آپ کو کسی دوسرے بینک کے اے ٹی ایم پر بیلنس چیک پر بھی معاوضہ ادا کرنا پڑ سکتا ہے۔ زیادہ تر بینک دوسرے بینکوں کے صارفین کو 5 سے 8 ٹرانزیکشن مفت میں پیش کرتے ہیں۔ ان میں غیر مالی لین دین یعنی بیلنس چیک شامل ہیں۔ اگر آپ نے یہ سہولت استعمال کی ہے تو ، کسی دوسرے بینک کے اے ٹی ایم پر بیلنس چیک بھی نہ کریں۔ مقررہ حد کے بعد ، ایس بی آئی غیر مالی لین دین کے لیے اے ٹی ایم کے استعمال پر 8 روپے وصول کرتا ہے۔ اس پر جی ایس ٹی بھی لاگو ہوتا ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Mar 24, 2021 10:07 AM IST