اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ’پاکستان کی کمزورمعیشت کومستحکم کرنااشد ضروری‘ چین اورسعودی قرضوں سے پاک معیشت کوملےگاسھارا؟

    پاکستان پیرس کلب ممالک کا تقریباً 10.7 بلین امریکی ڈالر کا مقروض ہے۔

    پاکستان پیرس کلب ممالک کا تقریباً 10.7 بلین امریکی ڈالر کا مقروض ہے۔

    چینی وزارت خارجہ کے ترجمان ژاؤ لیجیان نے ڈار کے بیانات پر ان کے ردعمل کے بارے میں ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ چین نے پاکستان کی مالیاتی صورتحال کو مستحکم کرنے میں مدد کرنے کی پوری کوشش کی ہے۔ ہم ایسا کرتے رہے ہیں۔ ژاؤ نے سابق وزیر اعظم عمران خان پر قاتلانہ حملے کی ناکام کوشش کے بعد پاکستان میں موجودہ سیاسی بحران پر تبصرہ کرنے سے انکار کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaPakistanPakistanPakistan
    • Share this:
      چین نے پاکستان کو 9 بلین امریکی ڈالر کے قرض کی پیشکش کی ہے۔ چین نے نقدی کی کمی کے شکار پاکستان کے لیے مزید مدد کا وعدہ کرتے ہوئے کہا کہ اس نے اپنے مستقل اتحادی کی مالی صورتحال کو مستحکم کرنے کے لیے اپنی ہر ممکن کوشش کی ہے اور وہ اسے جاری رکھے گا۔ پاکستان رواں مالی سال کے دوران قرضوں اور واجبات کے تقریبا 35 بلین امریکی ڈالر قرضوں سمیت مالی معاونت کے لیے چین اور سعودی عرب کے ساتھ مشغول رہا ہے۔

      ’’کر نہ کریں، ہم آپ کو مایوس نہیں کریں گے!‘‘

      پاکستان کے وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے گزشتہ ہفتے کے روز کہا کہ اسلام آباد کو چین سے تقریباً 9 بلین امریکی ڈالر اور سعودی عرب سے 4 بلین ڈالر قرض ملیں گے کیونکہ حکومت ملک کی کمزور معیشت کو مستحکم کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ چین کے صدر شی جن پنگ کے حوالے سے ڈار نے کہا کہ چینی صدر نے 3 نومبر کو اپنے حالیہ دورہ بیجنگ کے دوران وزیر اعظم شہباز شریف سے ملاقات میں انہیں یقین دلایا تھا کہ فکر نہ کریں، ہم آپ کو مایوس نہیں کریں گے۔

      عمران خان سے ہمدردی کا اظہار:

      چینی وزارت خارجہ کے ترجمان ژاؤ لیجیان نے ڈار کے بیانات پر ان کے ردعمل کے بارے میں ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ چین نے پاکستان کی مالیاتی صورتحال کو مستحکم کرنے میں مدد کرنے کی پوری کوشش کی ہے۔ ہم ایسا کرتے رہے ہیں۔ ژاؤ نے سابق وزیر اعظم عمران خان پر قاتلانہ حملے کی ناکام کوشش کے بعد پاکستان میں موجودہ سیاسی بحران پر تبصرہ کرنے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ چین نے متعلقہ رپورٹس کو نوٹ کیا ہے۔ ہم عمران خان سے ہمدردی کا اظہار کرتے ہیں اور ان کی جلد صحت یابی کے لیے دعا گو ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      70 سالہ خان کو دائیں ٹانگ میں اس وقت گولی لگی جب دو مسلح افراد نے ان پر اور دیگر افراد پر پاکستان کے صوبہ پنجاب کے علاقے وزیر آباد میں ایک کنٹینر پر سوار ٹرک پر گولیاں برسائیں جہاں عمران خان لانگ مارچ کی قیادت کر رہے تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: