உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Exclusive: اہم انفراکنیکٹوٹی پروجیکٹس کےلئےعام ٹینڈرزچلانےکی سہولت، وزیراعظم کابہترین آئیڈیا

    وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کی شب سنٹرل وسٹا پروجیکٹ سائٹ پر پہنچے اور وہاں تقریبا ایک گھنٹہ تک کاموں کا جائزہ لیا ۔ ذرائع کے مطابق وزیر اعظم مودی نے آج رات تقریبا 08.45 بجے نئی پارلیمنٹ بلڈنگ کی تعمیراتی سائٹ کا بغیر کسی پیشگی اطلاع اور سیکورٹی کے دورہ کیا۔

    وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کی شب سنٹرل وسٹا پروجیکٹ سائٹ پر پہنچے اور وہاں تقریبا ایک گھنٹہ تک کاموں کا جائزہ لیا ۔ ذرائع کے مطابق وزیر اعظم مودی نے آج رات تقریبا 08.45 بجے نئی پارلیمنٹ بلڈنگ کی تعمیراتی سائٹ کا بغیر کسی پیشگی اطلاع اور سیکورٹی کے دورہ کیا۔

    پی ایم گیٹی شکتی پروجیکٹ کا مقصد گرین فیلڈ سڑکوں ، ریل اور آپٹیکل فائبر کیبلز ، گیس لائنوں اور بجلی کی لائنوں سے متعلقہ سرگرمیوں کو ہم آہنگ کرنا ہے تاکہ مرکزی ایجنسیوں، ریاستی ایجنسیوں ، شہری مقامی اداروں اور نجی شعبے کے درمیان مؤثر طریقے سے ہم آہنگی پیدا ہو۔

    • Share this:
      وزیراعظم نریندرمودی Narendra Modi کی طرف سے پی ایم گیٹی شکتی نیشنل ماسٹرپلان PM Gati Shakti National Masterplan کے لیے تجویز کردہ ایک اہم آئیڈیا مختلف محکموں کے کچھ انفراسٹرکچر کنیکٹوٹی پروجیکٹس کے لیے عام ٹینڈرز چلانے کی سہولت حاصل ہوگی۔

      پی ایم گیٹی شکتی پروجیکٹ کامقصدگرین فیلڈ سڑکوں، ریل اور آپٹیکل فائبر کیبلز، گیس لائنوں اور بجلی کی لائنوں سے متعلقہ سرگرمیوں کو ہم آہنگ کرناہے تاکہ مرکزی ایجنسیوں، ریاستی ایجنسیوں، شہری مقامی اداروں اور نجی شعبے کے درمیان مؤثر طریقے سے ہم آہنگی پیدا ہو۔خیال یہ ہے کہ منتخب جغرافیائی علاقوں میں کسی ایک نوڈل ایجنسی کومطابقت پذیری کی کوششوں کے لیے ذمہ دار ٹھہرایا جاسکتاہے اور جہاں کہیں بھی ممکن ہو "کامن ٹینڈرنگ"سمیت تمام متعلقہ سرگرمیاں شروع کی جا سکتی ہیں۔

      ایک سینئر عہدیدار نے کہا کہ وزیر اعظم اس خیال کے خواہشمند ہیں اور پی ایم گیٹی شکتی ماسٹرپلان مختلف وزارتوں کے لیے مذکورہ سمت میں شامل ہونے کے لیے ایک فریم ورک مرتب کرتا ہے۔ اس کا مقصد رکاوٹوں کو کم کرنا ، لاگت کی بہتر کارکردگی اور تیز تر اجازت حاصل کرنا ہے۔ "کامن ٹینڈرنگ حکومت کے اندر ایک چیلنجنگ کام ہے لیکن اگر یہ حاصل ہو جائے تو یہ حقیقی گیم چینجر ہو سکتا ہے۔ عہدیدار نے کہا کہ وزیر اعظم کا زور حکومت میں گاتی شکتی ماسٹر پلان کو مضبوط بنانا ہے۔

      پی ایم گتی شکتی نیشنل ماسٹر پلان ایک مربوط پلان کے طور پر تیار کیا گیا ہے جس میں اقتصادی زونز اور ملٹی موڈل کنیکٹوٹی انفراسٹرکچر کو دکھایا گیا ہے جس کا مقصد مختلف محکموں کی مداخلت کو مکمل طور پر مربوط کرنا ہے اور لوگوں ، سامان اور خدمات کی ہموار نقل و حرکت کو یقینی بنانے کے لیے گمشدہ خلاء کو دور کرنا ہے۔ سینئر عہدیدار نے مزید کہا کہ رکاوٹوں کو کم کرنا ، لاگت کی کارکردگی کے ساتھ کاموں کی فوری تکمیل کو یقینی بنانا قومی ماسٹر پلان کے مطابق انفراسٹرکچر کی ترقی کے لیے رہنما اصول ہیں۔"

      ایک سرکاری نوٹ میں کہا گیا ہے کہ پی ایم گیٹی شکتی نیشنل ماسٹرپلان لاجسٹکس کی لاگت میں کمی کے لیے مختلف تبدیلیاں لائے گا جیسے ایل این جی یا میتھانول، متبادل ایندھن کے زیادہ استعمال کی حوصلہ افزائی اور ٹیکسوں کی معقولیت اور ہموار ملٹی موڈل ٹرانسپورٹ کے طریقہ کار کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ ٹرانسپورٹ پر غور گیٹی شکتی پروجیکٹ کا اہم حصہ ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: