ہوم » نیوز » معیشت

بڑی خبر! Air India کا ڈیٹا ہوا ہیک، مسافروں کے کریڈٹ کارڈ سمیت کئی پرسنل جانکاریاں لیک

ہندستان کی سرکاری ایئر لائنس (Air India) پر بڑے سائبر حملے کی خبر آئی ہے۔ اس سائبر حملے (Cyber Attack) میں مسافروں کی پرسنل (Personal Deatails) بھی چرائی گئی ہیں ۔

  • Share this:
بڑی خبر! Air India کا ڈیٹا ہوا ہیک، مسافروں کے کریڈٹ کارڈ سمیت کئی پرسنل جانکاریاں لیک
ہندستان کی سرکاری ایئر لائنس (Air India) پر بڑے سائبر حملے کی خبر آئی ہے۔ اس سائبر حملے (Cyber Attack) میں مسافروں کی پرسنل (Personal Deatails) بھی چرائی گئی ہیں ۔

ہندستان کی سرکاری ایئر لائنس (Air India) پر بڑے سائبر حملے کی خبر آئی ہے۔ اس سائبر حملے (Cyber Attack) میں مسافروں کی پرسنل (Personal Deatails) بھی چرائی گئی ہیں ۔ ایرلائن (Air India) نے اعلان کیا ہے کہ فروری میں اس کے ڈیٹا پروسیسر پر بڑے پیمانے پر سائبر حملے میں کریڈٹ کارڈز ، پاسپورٹ کی تفصیلات اور 45 لاکھ صارفین کے فون نمبروں سمیت ایئر انڈیا کے دس سال مالیت کے صارف کے ڈیٹا کو لیک کیا گیا ہے۔ جو کہ حق راز دازداری (right to privacy) کے خلاف زبردست حملہ ہے۔


ایئر انڈیا نے بتایا کہ 26 اگست 2011 سے 3 فروری 2021 کے درمیان والے اعداد و شمار اور مسافرین کے ذاتی معلومات کو لیک کیا گیا ہے۔ ایئر انڈیا نے بتایا کہ اس خلاف ورزی کے بارے میں پہلی بار مطلع کرنے کے لیے تقریبا تین ماہ بعد لیک کا اظہار کیا گیا۔ ایئر انڈیا کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ ’’مسافروں کے سروس سسٹم کے ہمارے ڈیٹا پروسیسر (جو مسافروں کی ذاتی معلومات کو محفوظ کرنے اور اس پر کارروائی کرنے کے لئے ذمہ دار ہیں) کو حال ہی میں سائبر سیکیورٹی کے حملے (cybersecurity attack) کا نشانہ بنایا گیا، جس کے نتیجے میں کئی مسافروں کے ذاتی ڈیٹا لیک ہونے کا خدشہ ہے‘‘۔ ایئر لائن کمپنی نے واضح کیا کہ سی وی وی / سی وی سی CVV/CVC نمبر، جو لین دین کو انجام دینے کیلئے استعمال ہوتے ہیں - اس کے ڈیٹا پروسیزر میں نہیں تھے۔


ایئرلائنس  نے اعلان کیا ہے کہ فروری میں اس کے ڈیٹا پروسیزر پر بڑے پیمانے پر سائبر حملے میں کریڈٹ کارڈز ، پاسپورٹ کی تفصیلات اور 45 لاکھ صارفین کے فون نمبروں سمیت ایئر انڈیا کے 10 سال مالیت کے صارف کے ڈیٹا کو لیک کیا گیا ہے۔ ایئر انڈیا نے کہا کہ اس نے پہلے ڈیٹا پروسیسر سے 25 فروری 2021 کو ڈیٹا کی خلاف ورزی سے متعلق نوٹیفکیشن حاصل کیا۔ تاہم متاثرہ ڈیٹا مضامین کی شناخت 25 مارچ اور 4 مئی کو فراہم کی گئی تھی۔


اس میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ وہ ڈیٹا کی حفاظت کو یقینی بنانے کے اقدامات پر عمل پیرا ہے اور ڈیٹا سیکیورٹی واقعے کی تحقیقات شروع کردی ہے۔

خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے مطابق ایئرلائن ایئر انڈیا کے بار بار اڑنے والے پروگرام کے پاس ورڈ کو مطلع کرنے کے ساتھ سمجھوتہ کرنے والے سرورز کو محفوظ بنانے ، ڈیٹا سیکیورٹی واقعات کے بیرونی ماہرین کو شامل کرنے ، کریڈٹ کارڈ جاری کرنے والوں کے ساتھ مطلع کرنے اور رابطے کرنے اور ایئر انڈیا کے فلائٹ پروگرام کے پاس ورڈ کو دوبارہ ترتیب دینے میں بھی مدد فراہم کررہا ہے۔
Published by: Sana Naeem
First published: May 22, 2021 08:33 AM IST