ہوم » نیوز » معیشت

کے وائی سی کے ساتھ ڈیمیٹ ، ٹریڈنگ اکاؤنٹس کو غیر فعال کیا جائے گا! اس سے بچنے کا طریقہ؟

اپنے اکاؤنٹس کو غیر فعال کرنے سے بچنے کے لیے سرمایہ کاروں سے کہا گیا ہے کہ وہ اپنا نام، پتہ ، مستقل اکاؤنٹ نمبر (PAN) ، درست موبائل نمبر ، درست ای میل آئی ڈی اور آمدنی کی حد فراہم کریں۔

  • Share this:
کے وائی سی کے ساتھ ڈیمیٹ ، ٹریڈنگ اکاؤنٹس کو غیر فعال کیا جائے گا! اس سے بچنے کا طریقہ؟
مستقل اکاؤنٹ نمبر (PAN) اور آدھار کارڈ (Aadhaar card) کو لنک کرنا لازمی

سنٹرل ڈپازٹری سروسز لمیٹڈ (CDSL) اور نیشنل سیکیورٹیز ڈپازٹری لمیٹڈ (NSDL) کے سرکلر کے مطابق ڈیمیٹ demat اور ٹریڈنگ اکاؤنٹس trading accounts میں اپ ڈیٹ شدہ کے وائی سی نہیں ہے۔اپنے اکاؤنٹس کو غیر فعال کرنے سے بچنے کے لیے سرمایہ کاروں سے کہا گیا ہے کہ وہ اپنا نام، پتہ ، مستقل اکاؤنٹ نمبر (PAN) ، درست موبائل نمبر ، درست ای میل آئی ڈی اور آمدنی کی حد فراہم کریں۔


جہاں تک آمدنی کی حد کا تعلق ہے، سرمایہ کاروں سے کہا گیا ہے کہ وہ درج ذیل فہرست میں سے آمدنی کا بریکٹ منتخب کریں۔


افراد کے لیے (سالانہ):


1 لاکھ روپے سے کم۔

- 1 لاکھ روپے - 5 لاکھ روپے۔

- 5 لاکھ روپے سے 10 لاکھ روپے

- 10 لاکھ روپے سے 25 لاکھ روپے۔

- 25 لاکھ روپے سے زیادہ۔

غیر افراد کے لیے (سالانہ):

- 20 لاکھ روپے

- 20 لاکھ سے 50 لاکھ روپے۔

- 50 لاکھ روپے سے ایک کروڑ روپے

1 کروڑ روپے سے زیادہ۔

اسی طرح پین کو آدھار کے ساتھ شامل کیا جانا چاہئے۔ اگر آدھار سے منسلک نہیں ہے تو پین کو درست نہیں سمجھا جائے گا۔ سرکلر کے مطابق تمام بینیفشیل اونر (BO) اکاؤنٹ ہولڈرز کے لیے علیحدہ موبائل نمبر اور ای میل ایڈریس فراہم کیے جانے چاہئیں۔Aadhaar کو PAN سے SMS کے ذریعہ کیسے کریں لنک، جانئے پورا طریقہ

یکم جون 2021 سے کھلنے والے نئے کھاتوں کے لیے تمام چھ KYC تفصیلات:

دریں اثنا سیبی (سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج بورڈ آف انڈیا) نے ڈی ایس ایل آر اور این ایس ڈی ایل سے کہا ہے کہ وہ تصدیق کرے کہ مذکورہ بالا KYC تفصیلات اپ ڈیٹ ہیں۔ مارکیٹ ریگولیٹر نے ڈپازٹریوں سے بھی کہا کہ وہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ 31 مئی 2021 تک کے وائی سی کو اپ ڈیٹ کرنے کے لیے ان کے گاہکوں کو ضروری مواصلات بھیجے جائیں۔

سرکلر کو دیکھتے ہوئے کئی اسٹاک بروکنگ فرموں نے اپنے کلائنٹس (ڈیمیٹ/ٹریڈنگ اکاؤنٹ ہولڈرز) کو ای میلز بھیجی ہیں کہ وہ 31 جولائی 2021 سے پہلے اپنے کے وائی سی کی تفصیلات اپ ڈیٹ کریں۔ جب تک یہ تفصیلات فراہم نہیں کی جاتی ، زیر التواء ڈییمیٹ اور ٹریڈنگ اکاؤنٹس غیر فعال رہیں گے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Aug 02, 2021 11:37 PM IST