உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Education Loan Repayment: تعلیمی قرض کی واپسی کا عمل کیسے مکمل ہوگا؟ جانیے تفصیلات

    ڈی ڈی کے ذریعے ادائیگی کریں

    ڈی ڈی کے ذریعے ادائیگی کریں

    ادائیگی کا ترجیحی طریقہ قرض دہندگان کے درمیان مختلف ہوتا ہے۔ لہذا یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ قرض لیتے وقت اپنے قرض دہندہ سے معلوم کریں کہ بعد میں قرض کو کس طرح واپس ادا کریں۔ ادائیگی کی مقررہ تاریخ پر آپ کے بینک اکاؤنٹ سے براہ راست ڈیبٹ ہونے کے لیے اپنے EMI کے لیے بار بار چلنے والی ادائیگیاں ترتیب دیں۔

    • Share this:
      قرض کی واپسی کی مدت (loan repayment period) عام طور پر آپ کا کورس مکمل کرنے کے 6 تا 12 ماہ بعد شروع ہوتی ہے یا پھر آپ کو نوکری ملنے کے فوری بعد ہوتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ مختلف قرض دہندگان قرض کی ادائیگی کے لیے درخواست دہندگان کو مختلف موقوف مدت فراہم کرتے ہیں۔ جسے آپ کو اپنا قرض EMIs کے ذریعے ادا کرنا ہوگا۔

      یہاں عام طور پر دستیاب ادائیگیوں کے مختلف طریقے ہیں:

      انٹرنیٹ بینکنگ - قرض دہندہ کی ویب سائٹ یا موبائل ایپ کے ذریعے آن لائن ادائیگی کریں۔

      سی آئی ایم اے اور سی پی اے کے ذریعے کرائے گئے کورسزبھی اس مںی شامل ہیں۔ shutterstock
      سی آئی ایم اے اور سی پی اے کے ذریعے کرائے گئے کورسزبھی اس مںی شامل ہیں۔ shutterstock


      چیک - کسی بھی برانچ میں چیک ڈراپ کریں۔

      ڈائریکٹ ڈیبٹ - ادائیگی کی مقررہ تاریخ پر آپ کے بینک اکاؤنٹ سے براہ راست ڈیبٹ ہونے کے لیے اپنے EMI کے لیے بار بار چلنے والی ادائیگیاں ترتیب دیں۔

      ڈیمانڈ ڈرافٹ - ڈی ڈی کے ذریعے ادائیگی کریں۔

      ادائیگی کا ترجیحی طریقہ قرض دہندگان کے درمیان مختلف ہوتا ہے۔ لہذا یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ قرض لیتے وقت اپنے قرض دہندہ سے چیک کریں۔

      تعلیمی قرض کی ادائیگی کے عمل کے سلسلے میں ذیل میں چند اہم تفصیلات پر بحث کی گئی ہے۔

      مہلت کی مدت: تعلیمی قرضوں کی صورت میں، فائدہ اٹھانے والے تعلیمی کورس کی تکمیل کے بعد یا کامیاب ملازمت کے بعد قرض کی ادائیگی شروع کر سکیں گے۔

      ہندوستان اور بیرون ملک اعلیٰ تعلیم کے لیے تعلیمی قرضے پیش کیے جاتے ہیں۔ (تصویر: shutterstock)
      ہندوستان اور بیرون ملک اعلیٰ تعلیم کے لیے تعلیمی قرضے پیش کیے جاتے ہیں۔ (تصویر: shutterstock)


      تعلیمی قرضوں کی جزوی ادائیگی: تعلیمی قرضوں کے مستفید ہونے والوں کو اپنے قرضوں کی جزوی ادائیگی کرنے کی اجازت ہوگی۔ ایک درخواست دہندہ کے طور پر، آپ قرض کی جزوی ادائیگی کے لیے یکمشت رقم واپس کر سکتے ہیں۔

      تعلیمی قرض کی قبل از ادائیگی: اگر کوئی درخواست دہندہ قرض کی رقم کی پیشگی ادائیگی کے لیے فنڈز کا انتظام کرنے کے قابل ہے، تو وہ ایسا کر سکے گا۔ تاہم، یہ ذہن میں رکھنا چاہیے کہ یہ پروسیسنگ فیس کو مدعو کر سکتا ہے۔

      اگر آپ کے پیشہ ورانہ اہداف کے حصول میں صرف پیسہ ہی آپ کی راہ میں رکاوٹ ہے، تو اپنے مقاصد کو پورا کرنے کے لیے تعلیم یا طالب علم کا قرض لینے پر غور کریں۔ آپ بغیر ضمانت کے اہداف حاصل کر سکتے ہیں جس میں آپ کو قرض دہندہ کو کوئی سیکیورٹی فراہم کرنے کی ضرورت نہیں ہے اور آپ کی ادائیگی گریجویشن کے فوراً بعد شروع نہیں ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: