ہوم » نیوز » معیشت

ایسی الیکٹرک اسکوٹر جو آپ بغیرلائسنس اور بغیر رجسٹریشن کے بھی چلا سکتے ہیں!

ہندوستان میں بجلی کے استعمال سے چلنے والی گاڑیوں (Electric scooter) کی خریداری میں ریکارڈ اضافہ دیکھا گیا ہے۔ جس کے لیے مختلف اسٹارٹ اپس مصروف عمل ہیں۔

  • Share this:
ایسی الیکٹرک اسکوٹر جو آپ بغیرلائسنس اور بغیر رجسٹریشن کے بھی چلا سکتے ہیں!
علامتی تصویر

ہندوستان میں الیکٹرک اسکوٹرس کی خرید و فروخت میں آہستہ آہستہ لیکن مستقل طور نمایاں اضافہ ہوتا جارہا ہے۔ کئی صارفین کی پہلی ترجیح الیکٹرک اسکوٹر (Electric scooter) ہی ہے۔آئی سی ای سے چلنے والی موٹرسائیکلوں (ICE powered motorcycles)، بجاج آٹو (Bajaj Auto) اور ٹی وی ایس موٹر کمپنی (TVS Motor Company) جیسے اسکوٹر کے لئے مشہور بڑے دو پہیں والے مینوفیکچرس بھی بجلی سے چلنے والے اسکوٹر لائے ہیں۔ جس میں باجاج چیتک الیکٹرک (Bajaj Chetak Electric) اور ٹی وی ایس آئی کیوب (TVS iQube) شامل ہے۔


اگرچہ بجلی اور آئی سی ای ڈومین کے پار دو پہیئوں کو سڑک پر نکلنے کے لئے ڈرائیونگ لائسنس کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ اس میں بھی مستثنیات ہیں۔ بجلی سے چلنے والے کچھ اسکوٹر ڈرائیونگ لائسنس اورر گاڑیوں کے اندراج اور انشورنس کے بغیر بھی خریداری کر سکتے ہیں۔دو قسم کے الیکٹرک دو پہیے والی گاڑیاں اعلی بجلی اور کم بجلی والے شامل ہیں۔ کم بجلی سے چلنے والے الیکٹرک اسکوٹر اور موٹرسائیکلیں جو 250 واٹ موٹر سے لیس ہیں اور 25 کلومیٹر فی گھنٹہ سے زیادہ کی رفتار سے چلانے کے قابل ہیں، ان کو بغیر ڈرائیونگ لائسنس، گاڑی کے اندراج اور انشورنس کے سوار کیا جاسکتا ہے۔


یہاں الیکٹرک اسکوٹرز کی ایک فہرست ہے جو آپ بغیر لائسنس، رجسٹریشن، پی یو سی یا انشورنس کے چلا سکتے ہیں۔


ہیرو الیکٹرک آپٹیما ای 5 (Hero Electric Optima E5)

ہیرو الیکٹرک ایک سب سے بڑا الیکٹرک ٹو وہیلر میجر ہے جو الیکٹرک اسکوٹر سیگمنٹ میں کام کرتا رہا ہے۔ ہیرو گروپ (Hero Group umbrella) کے تحت اس کمپنی کی اوپٹیما ای 5 ایک 250 واٹ کے ماونٹڈ ڈی سی الیکٹرک موٹر سے چلتی ہے۔ جو 48V / 28Ah لتیم آئن بیٹری سے ملتی ہے۔

اوکیناوا لائٹ (Okinawa Lite)

اوکیناوا لائٹ ایک دوسری الیکٹرک سکوٹر ہے جس کا فنکی ڈیزائن اور اس میں ایل ای ڈی ہیڈ لیمپ (all-LED headlamp) ایک آل ڈیجیٹل انوائس کلسٹر، ایل ای ڈی ٹیللامپ اور ایل ای ڈی اشارے جیسی خصوصیات کا حامل ہیں۔

اس اسکوٹر میں 250 واٹ بی ایل ڈی سی الیکٹرک موٹر ہے جو 1.25 کلو واٹ کے لتیم آئن بیٹری پیک کے ساتھ چلتی ہے جو ایک ہی چارج پر 60 کلومیٹر رینج کو یقینی بناتی ہے۔

اوکیناوا آر 30 (Okinawa R30)

اوکیناوا کی ایک اور برقی اسکوٹر جو لائسنس، پی یو سی ، رجسٹریشن اور انشورنس کے بغیر سوار ہوسکتا ہے وہ R30 ہے جو روایتی ڈیزائن کے ساتھ آتا ہے۔ اس میں 1.25 کلو واٹ کے لتیم آئن بیٹری پیک کے ساتھ 250 واٹ الیکٹرک موٹر جوڑی بنائی گئی ہے۔

اوکیناوا آر 30 30 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے تیز رفتار سے چلانے کے قابل ہے اور یہ مکمل چارج شدہ بیٹری پر 60 کلومیٹر تک جاسکتا ہے۔

امپیئر ریو ایلیٹ (Ampere Reo Elite)

امپائر آر ای او ایلیٹ ایک روایتی لگنے والا الیکٹرک اسکوٹر ہے جس میں ایک خاص آلہ لگا ہوا ہوتا ہے جو ہونڈا ڈیو (Honda Dio) کی طرح لگتا ہے۔ اس میں پریمیم لوک ایل ای ڈی ہیڈ لیمپ اور ٹیل لائٹ ، ڈیجیٹل انسٹوائس کنسول ، فرنٹ تہبند جیب اور USB چارجنگ پورٹ ملتا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 14, 2021 10:54 AM IST