உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Elon Musk: اب ایلن مسک کوکا۔کولا خریدنا چاہتا ہیں، ٹوئٹر پرصارفین نےیوں ظاہرکیاردعمل

    ’’میں اسے کھولنے کے لیے کمپنی اور صارفین کی کمیونٹی کے ساتھ کام کرنے کا منتظر ہوں‘‘۔

    ’’میں اسے کھولنے کے لیے کمپنی اور صارفین کی کمیونٹی کے ساتھ کام کرنے کا منتظر ہوں‘‘۔

    امریکی سینیٹر الزبتھ وارن نے ٹویٹ کیا کہ یہ ڈیل ہماری جمہوریت کے لیے خطرناک ہے۔ ایلن مسک جیسے ارب پتی اس سے مختلف قوانین کے تحت کھیلتے ہیں۔ باقی سب اپنے فائدے کے لیے طاقت جمع کر رہے ہیں۔ ہمیں بگ ٹیک کو جوابدہ رکھنے کے لیے ویلتھ ٹیکس اور مضبوط قوانین کی ضرورت ہے۔

    • Share this:
      ایلن مسک (Elon Musk) کے ٹویٹر (Twitter) پر تقریباً 44 بلین ڈالر کے قبضے نے ان سے بہت سی کمپنیاں خریدنے کی درخواستیں کیں ہیں۔ جب کہ ٹویٹر صارفین کے ایک میزبان نے دوسرے مقاصد کا مشورہ دیا کہ ٹیسلا (Tesla) باس اس رقم میں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔ بہت سے میمرز نے ان سے دوسری تنظیموں کو بھی سنبھالنے کی درخواست کی ہے۔

      یہ ایک میم ٹیمپلیٹ بن گیا جہاں لوگ مسک کے طور پر ٹویٹ کر رہے ہیں، یہ دعویٰ کر رہے ہیں کہ وہ تمام آئس کریم مشینوں کو ٹھیک کرنے کے لیے آسٹریلیا یا میک ڈونلڈز خرید رہا ہے۔ مسک، جو ارد گرد ٹرولنگ کے لیے جانا جاتا ہے، ایسا لگتا ہے کہ انھوں نے اسائنمنٹ کو سمجھ لیا ہے۔ انھوں نے اب ٹویٹ کیا ہے کہ آگے میں کوکین کو واپس ڈالنے کے لیے کوکا کولا خرید رہا ہوں۔

      نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ڈرگ ابیوز کے مطابق کوکا کولا کی اصل ترکیب میں کوکین کے آثار موجود تھے، جو صرف 1929 میں امریکہ کے امتناع کے دور میں ختم کیے گئے تھے۔

      جب کہ کچھ لوگوں کا خیال تھا کہ مسک نے ٹویٹر کو حاصل کرنا "آزاد تقریر" کا علمبردار تھا، دوسروں کا خیال تھا کہ یہ شدید نقصان دہ ہے۔ امریکی سینیٹر الزبتھ وارن نے ٹویٹ کیا کہ یہ ڈیل ہماری جمہوریت کے لیے خطرناک ہے۔ ایلن مسک جیسے ارب پتی اس سے مختلف قوانین کے تحت کھیلتے ہیں۔ باقی سب اپنے فائدے کے لیے طاقت جمع کر رہے ہیں۔ ہمیں بگ ٹیک کو جوابدہ رکھنے کے لیے ویلتھ ٹیکس اور مضبوط قوانین کی ضرورت ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      مسک نے کہا کہ ٹوئٹر کا ایک مقصد اور مطابقت ہے جو پوری دنیا کو متاثر کرتی ہے۔ اپنی ٹیموں پر دل کی گہرائیوں سے فخر کرتے ہیں اور اس کام سے متاثر ہیں جو کبھی زیادہ اہم نہیں تھا۔ آزاد تقریر ایک فعال جمہوریت کی بنیاد ہے اور ٹویٹر ڈیجیٹل ٹاؤن اسکوائر ہے جہاں انسانیت کے مستقبل کے لیے اہم معاملات پر بحث ہوتی ہے۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      ٹوئٹر کے سی ای او پارک اگروال (Twitter, CEO Parag Agrawal) میں نئی ​​خصوصیات کے ساتھ پروڈکٹ کو بڑھا کر، اعتماد بڑھانے کے لیے الگورتھم کو اوپن سورس بنا کر، اسپام بوٹس کو شکست دے کر اور تمام انسانوں کی تصدیق کر کے ٹوئٹر کو پہلے سے بہتر بنانا چاہتا ہوں۔ ٹویٹر میں زبردست صلاحیت ہے- میں اسے کھولنے کے لیے کمپنی اور صارفین کی کمیونٹی کے ساتھ کام کرنے کا منتظر ہوں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: