உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    گرین NFTs کے بارے میں ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے

    کرپٹو سرمایہ کاروں کے ایک بڑے طبقے کا خیال ہے کہ NFTs اب بھی توانائی اور وسائل سے بھرپور عمل کے ذریعے بنائے جاتے ہیں۔

    کرپٹو سرمایہ کاروں کے ایک بڑے طبقے کا خیال ہے کہ NFTs اب بھی توانائی اور وسائل سے بھرپور عمل کے ذریعے بنائے جاتے ہیں۔

    کرپٹو سرمایہ کاروں کے ایک بڑے طبقے کا خیال ہے کہ NFTs اب بھی توانائی اور وسائل سے بھرپور عمل کے ذریعے بنائے جاتے ہیں۔

    • Share this:
      کرپٹو سرمایہ کاروں کے ایک بڑے طبقے کا خیال ہے کہ NFTs اب بھی توانائی اور وسائل سے بھرپور عمل کے ذریعے بنائے جاتے ہیں۔ تاہم، زیادہ تر کرپٹو اور NFT ایکسچینجز پر صرف ایک سرسری نظر اس حقیقت کی تصدیق کرے گی کہ پائیدار اور سبز ٹیکنالوجیز کا استعمال کرکے NFTs تیزی سے بنائے جا رہے ہیں۔ اگر آپ نے ان کے بارے میں نہیں سنا ہے تو، یہاں اس کے بارے میں سب کچھ جانیں کہ گرین NFTs کیا ہیں۔

      زیادہ تر NFTs کو پروف-آف-ورک (PoW) بلاکچینز پر بنایا جاتا ہے جن کو اپنے کان کنی کے عمل کے لیے بہت زیادہ کمپیوٹنگ پاور کی ضرورت ہوتی ہے۔ زیادہ تر  NFTsایتھریم بلاکچین پر بنائے گئے ہیں اور ایتھریم توانائی کی کھپت انڈیکس کا اندازہ ہے کہ ایتھریم بلاکچین پر تخلیق کردہ ہر NFT 223.85 کلو واٹ گھنٹے بجلی استعمال کرتا ہے۔ درحقیقت، PoW ایتھریم بلاکچین پر ایک واحد NFT لین دین 124.86 کلوگرام کاربن ڈائی آکسائیڈ جاری کرتا ہے۔

      واضح طور پر، اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کچھ تبدیل کرنے کی ضرورت ہے کہ NFTs کی نئی نسل دوسرے روایتی NFTs کو پورا کرنے کے لیے ماحول دوستانہ اور یہاں تک کہ کاربن مثبت رکھے۔

      گرین NFTs کا تعارف –

      گرین NFTs درج کریں – جسے اثر NFTs بھی کہا جاتا ہے۔ گرین NFTs کو اسٹیک کے ثبوت (PoS) بلاکچین پر یا نہ ہونے کے برابر کاربن مائنٹنگ کے عمل کو استعمال کرکے بنایا جاتا ہے۔ یہ یقینی بناتا ہے کہ ٹوکن ماحول دوستانہ ہے اور بعض صورتوں میں، وہ ماحولیاتی اعتبار سے مثبت بھی ہو سکتے ہیں۔ درحقیقت، پورا ایتھریم بلاکچین PoS میکانزم میں منتقل ہونے والا ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ مستقبل کے NFTs بہت کم ماحولیاتی اثرات کے ساتھ آئیں۔

      "پائیداری وقت کی ضرورت ہے، چاہے وہ تعمیر ہو یا ٹیکنالوجی۔ کرپٹو ایکسچینج پلیٹ فارم ZebPay کے CEO  اویناش شیکھر کہتے ہیں کہ ہندوستان میں لاکھوں شاندار مقامی فنکار اور کاریگر ہیں اور ایک گرین NFT مارکیٹ پلیس تخلیق کرنے اور ان کے کام کی حفاظت کے لیے نئے مواقع فراہم کر سکتی ہے۔

      کرپٹو اسپیس میں بہت سی کمپنیاں کاربن کے اخراج کو کم کرنے کے لیے بجلی کے قابل تجدید ذرائع کی طرف منتقل ہو رہی ہیں۔ تاہم، یہ اب بھی ایک نئی جگہ ہے جس کا بہترین حل تلاش کرنے کے لیے بہت سی کرپٹو کمپنیاں اب بھی نیویگیٹ کر رہی ہیں۔

      دیگر ٹیکنالوجیز جیسے کہ سولانا اور کارڈانو اور ان کے ٹوکنز اثر NFTs کے تصور کو مزید آگے لے جاتے ہیں، جس کی وجہ سے یہ ایک اہم وجہ ہے کہ وہ مختصر عرصے میں مقبول ہو گئے ہیں۔ اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ آپ کو یہ ٹوکن کہاں سے مل سکتے ہیں، تو ZebPay پر جائیں، جو کہ ہندوستان کے سب سے پرانے کرپٹو ایکسچینجز میں سے ایک ہے، اس کے ساتھ ساتھ منتخب کرنے کے لیے 100 دیگر مشہور ٹوکنز ہیں۔

      فنکار کلینر NFTs کی طرف منتقل ہورہے ہیں –

      ڈیجیٹل فنکار مائیک ونکل مین، جو کہ بیپل کے نام سے زیادہ مشہور ہیں، NFTs کی بات کرنے پر زیادہ پائیدار مستقبل کے لیے یقین کرنے والوں میں سے ایک ہیں۔ اس کا کام "روزانہ: شروعاتی 5000 دن" نے بنیادی طور پر NFT کے کریز کو شروع کیا جب یہ کرسٹیز میں $69 ملین میں فروخت ہوا۔ بیپل نے حال ہی میں ایک انٹرویو میں ذکر کیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ اس کا آرٹ ورک کاربن نیوٹرل یا منفی ہوگا، یعنی آنے والے پروجیکٹس قابل تجدید توانائی، تحفظ کے منصوبوں، یا ماحول سے CO2 کو چوسنے والی ٹیکنالوجی میں سرمایہ کاری کرکے اس کے NFTs سے اخراج کو مکمل طور پر پورا کرسکیں گے۔

      ڈوجا کیٹ اور جان لیجنڈ جیسے موسیقاروں نے بھی کوئنسی جونز کے NFT بازار کے ساتھ سائن اپ کیا ہے جو گرین NFTs فروخت کرتا ہے۔ دیگر ڈیجیٹل فنکار جیسے نینسی بیکر کاہل اور جولین اولیور اپنے کام اور گرین NFTs پر توجہ دینے کے لیے جانے جاتے ہیں۔

      اگر NFTs نے آپ کی توجہ مبذول کرلی ہے، لیکن آپ مقبول بلاکچینز پرخرید و فروخت کے ماحولیاتی اثرات کے بارے میں فکر مند ہیں، تو یقین رکھیں آپ کے لیے آپشنز موجود ہیں۔ گرین NFTs اور فنکاروں کی تحقیق کے لیے بس تھوڑا سا وقت صرف کریں جنہوں نے اپنے پروجیکٹس کا اعلان کیا ہے جو کاربن نیوٹرل یا مثبت ہوں گے۔ یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس لین دین کے لیے ایک قابل اعتماد کرپٹو ایکسچینج جیسے ZebPay کے اکاؤنٹ ہے۔

       

      تو، بڑا سوال- کیا آپ ماحول سے محبت کرنے والے اور NFT جمع کرنے والے بن سکتے ہیں؟ تمام ٹکنالوجی اور اس کے آگے بڑھنے کے طریقے کے ساتھ شاندار جواب، ایک زبردست ہاں ہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: