உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بار بار جمع ہونے والی سود کی شرحوں (Recurring Deposit Interest Rates) کو متاثر کرنے والے عوامل کونسے ہیں؟

    آپ کے ڈپازٹ کی مدت RD سود کی شرح کا تعین کرنے میں سب سے اہم عوامل میں سے ایک ہے۔

    آپ کے ڈپازٹ کی مدت RD سود کی شرح کا تعین کرنے میں سب سے اہم عوامل میں سے ایک ہے۔

    بینکوں میں بھی مختلف ریکرینگ ڈپازٹ اسکیمیں چل رہی ہیں۔ کارپوریشن بینک کی پیشکش پر ایک ملینیئر اسکیم ہے جس میں آپ کو اسکیم کے اختتام پر ایک ملین روپے ملیں گے۔ اس ڈپازٹ پر 9.25 فیصد سالانہ کی بہت زیادہ شرح سود ہوتی ہے۔

    • Share this:
      آر ڈی پر بینکوں کی طرف سے پیش کردہ سود کی شرح ان عوامل پر منحصر ہے جیسے آپ کس زمرے میں آتے ہیں اور آپ کی مدت کا انتخاب کرتے ہیں۔ زیادہ تر بینک بزرگ شہریوں کو باقاعدہ شہریوں کے مقابلے میں زیادہ شرح سود پیش کرتے ہیں۔

      بینکوں کے ذریعہ آپ کو مختلف قسم کی RD اسکیمیں دستیاب کرائی جاتی ہیں۔ باقاعدہ اسکیموں کے علاوہ خاص اسکیمیں بھی پیش کی جاتی ہیں تاکہ آپ کو اہداف حاصل کرنے میں مدد ملے۔ ریکرنگ ڈپازٹ پر بینکوں کی طرف سے پیش کردہ سود کی شرح 4.00 فیصد سے 6.50 فیصد پی اے کے درمیان ہوتی ہے۔ جو کے1 سال سے 5 سال اور اس سے اوپر تک عام لوگوں کے لیے ہے۔

      یہ ہمیشہ ایسا نہیں ہوتا ہے کیونکہ کچھ بینک 1 سالہ ڈپازٹ کے ساتھ ساتھ 10 سالہ ڈپازٹ پر بھی یکساں شرح سود پیش کرتے ہیں۔
      یہ ہمیشہ ایسا نہیں ہوتا ہے کیونکہ کچھ بینک 1 سالہ ڈپازٹ کے ساتھ ساتھ 10 سالہ ڈپازٹ پر بھی یکساں شرح سود پیش کرتے ہیں۔


      بزرگ شہریوں کو RD اکاؤنٹ کھولنے کے لیے بینکوں کی جانب سے اضافی شرح سود کی پیشکش کی جاتی ہے۔

      وہ عوامل جو بار بار جمع ہونے والی سود کی شرحوں کو متاثر کر سکتے ہیں۔

      اکاؤنٹ کی قسم Type of account :

      آپ کے پاس جو اکاؤنٹ ہے وہ قابل سود کی شرحوں میں فرق کرے گا۔ باقاعدہ بچت کھاتوں میں عام طور پر NRE/NRO کھاتوں سے زیادہ سود ملتا ہے۔ کچھ بینک دونوں کھاتہ داروں کو یکساں شرح سود پیش کرتے ہیں۔

      مدت Tenure:

      آپ کے ڈپازٹ کی مدت RD سود کی شرح کا تعین کرنے میں سب سے اہم عوامل میں سے ایک ہے۔ درمیانی مدت کے ذخائر عام طور پر بہت زیادہ شرح سود کماتے ہیں۔ کچھ بینک 10 سال کے طویل مدتی ڈپازٹس پر سب سے زیادہ شرح پیش کرتے ہیں۔ لیکن یہ ہمیشہ ایسا نہیں ہوتا ہے کیونکہ کچھ بینک 1 سالہ ڈپازٹ کے ساتھ ساتھ 10 سالہ ڈپازٹ پر بھی یکساں شرح سود پیش کرتے ہیں۔

      عمر Age :

      تقریباً تمام بینک بزرگ شہریوں کو زیادہ شرح سود پیش کرتے ہیں۔ یہ شرح عام طور پر باقاعدہ شرح سود سے 0.5 فیصد سالانہ زیادہ ہوتی ہے۔ جونیئر اکاؤنٹس بھی زیادہ شرح سود حاصل کرنے کے لیے کھڑے ہو سکتے ہیں۔ یہ معمولی کھاتوں پر بینک کی پیشکش پر منحصر ہے۔

      بینک کا انتخاب Choice of bank:
      مختلف بینکوں کے درمیان سود کی شرحیں کافی مختلف ہوتی ہیں۔ فی الحال، سرفہرست بینک 7 فیصد سالانہ سود سے شروع ہونے والے ریکرنگ ڈپازٹس پیش کرتے ہیں۔ نیشنلائزڈ بینک سالانہ 8 فیصد تک زیادہ شرح سود پیش کرتے ہیں۔

      پیشکش پر اسکیمیں Schemes on offer:

      بینکوں میں بھی مختلف ریکرینگ ڈپازٹ اسکیمیں چل رہی ہیں۔ کارپوریشن بینک کی پیشکش پر ایک ملینیئر اسکیم ہے جس میں آپ کو اسکیم کے اختتام پر ایک ملین روپے ملیں گے۔ اس ڈپازٹ پر 9.25 فیصد سالانہ کی بہت زیادہ شرح سود ہوتی ہے۔ لہٰذا آپ کی ڈپازٹ اسکیم کا انتخاب بھی شرح سود کو اہمیت دے گا۔ RD سکیم کے ساتھ پیش کردہ فوائد پر منحصر ہے، آپ کی شرح سود مختلف ہو سکتی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: