உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Financial Rule Change:یکم جولائی سے لگنے والے ہیں مہنگائی کے جھٹکے، لاگو ہونے جارہے ہیں یہ 5نئے رولس

    یکم جولائی 2022 سے آپ کی جیب پر پڑے گا اثر، لگیں گے مہنگائی کے یہ جھٹکے۔

    یکم جولائی 2022 سے آپ کی جیب پر پڑے گا اثر، لگیں گے مہنگائی کے یہ جھٹکے۔

    Financial Rule Change: آپ کی EMI مہنگی ہونے والی ہے۔ لہذا اگر آپ کرپٹو کرنسیوں میں سرمایہ کاری کرتے ہیں تو آپ کی مشکلات میں اضافہ ہونے والا ہے کیونکہ آپ ٹیکس ڈیپارٹمنٹ کے ریڈار میں آ سکتے ہیں۔ اگر آپ ڈیمٹ اکاؤنٹ اور PAN آدھار سے متعلق ان اہم کاموں کو نہیں نمٹاتے ہیں، تو آپ کو پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

    • Share this:
      Financial Rule Change:یکم جولائی سے آپ کی جیب کو بڑا جھٹکا لگنے والا ہے۔ آپ کی EMI مہنگی ہونے والی ہے۔ لہذا اگر آپ کرپٹو کرنسیوں میں سرمایہ کاری کرتے ہیں تو آپ کی مشکلات میں اضافہ ہونے والا ہے کیونکہ آپ ٹیکس ڈیپارٹمنٹ کے ریڈار میں آ سکتے ہیں۔ اگر آپ ڈیمٹ اکاؤنٹ اور PAN آدھار سے متعلق ان اہم کاموں کو نہیں نمٹاتے ہیں، تو آپ کو پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آئیے دیکھتے ہیں کہ 1 جولائی 2022 سے کیا تبدیلی آئے گی۔

      Aadhar-PAN Linking
      اگر آپ نے ابھی تک اپنے آدھار کارڈ کو پین کارڈ سے لنک نہیں کیا ہے، تو یہ کام 30 جون 2022 سے پہلے کر لیں۔ کیونکہ 30 جون کے بعد لنک کرنے پر دوہرا جرمانہ ادا کرنا پڑے گا۔ دراصل، یکم اپریل 2022 سے آدھار کو پین نمبر سے جوڑنے پر 500 روپے کا جرمانہ ادا کرنا ہوگا۔ لیکن اگر آپ 30 جون 2022 تک لنک نہیں کرتے ہیں تو آپ کو 1 جولائی سے 1000 روپے کا جرمانہ ادا کرنا پڑے گا۔

      TDS On Cryptocurrency
      کرپٹو کرنسی(Cryptocurrency) کے سرمایہ کاروں کو 1 جولائی 2022 سے بڑا جھٹکا لگنے والا ہے۔ 1 جولائی 2022 سے، تمام کرپٹو ٹرانزیکشنز پر 1 فیصد TDS ادا کرنا پڑے گا چاہے وہ منافع یا نقصان کے لیے بیچا گیا ہو۔ سال 2022-23 سے کرپٹو کرنسیوں سے ہونے والی آمدنی پر 30 فیصد کیپٹل گین ٹیکس لگانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ، 1 جولائی سے، کرپٹو ٹرانزیکشنز پر 1 فیصد TDS بھی ادا کرنا ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Bank Holidays In July 2022:جولائی میں 14دن بند رہیں گے بینک!جانیے آپ کی ریاست کا حال

      یہ بھی پڑھیں:
      Forex Reserve: تین ہفتے میں زرمبادلہ میں اس وجہ سے آئی 11ارب ڈالر کی کمی

      Home Loan EMI
      یکم جولائی 2022 سے، ان ہوم لون صارفین کے لیے EMIs مہنگے ہو جائیں گے جن کی ہوم لون ری سیٹ کی تاریخ 1 جولائی 2022 ہے۔ جولائی کے مہینے سے گھریلو صارفین کی EMI مہنگی ہو جائے گی۔ آر بی آئی کے ریپو ریٹ میں اضافے کے فیصلے کے بعد تمام بینکوں اور ہاؤسنگ فائنانس کمپنی نے ہوم لون مہنگا کر دیا ہے اور جن کے ہوم لون ری سیٹ کی تاریخ یکم جولائی ہے انہیں اس مہینے سے زیادہ EMI ادا کرنا ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: